1 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Feel Furniture

Feel Furniture
Mix en match jouw meubels!

Mix en match jouw nieuwe eethoek! Bij de tafelkan je namelijk kiezen uit verschillende frames en bladen. Zo stel je eenvoudig jouw perfecte eetkamertafel, salontafel of eetkamerbank samen! En heb je die schitterende roomdividers al gezien? Op de achtergrond hoor ik Robbie Williams al...

I just wanna feel! Feel furniture! 

1 juni 2020 om 00:18
cubezs Gebruiker

Zijn de stalen poten gepoedercoat en bestand tegen vocht, mits de coating intact is?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 07:42
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen cubezs,

Ze kunnen best tegen een beetje vocht, bijvoorbeeld als iemand zijn glas drinken laat vallen. Aannemend dat je dat daarna meteen afneemt. We raden niet aan om deze tafels in een zwembad te gebruiken.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:13
Official Product Expert Feel Furniture Expert Official Product Expert

Beste cubezs,

De stalen onderstellen zijn voorzien van een transparante coating, waardoor deze beschermd is tegen vuil en vlekken.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 00:45
Meertens Gebruiker

Hoeveel montage is er nog nodig zodra het bankstel thuis wordt afgeleverd?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 08:54
hupkedupke Gebruiker

Hallo Meertens, als jouw vraag de Weston bank betreft kan ik je uit ervaring melden dat je er alleen 5 pootjes onder hoeft te schroeven, inbussleutel wordt er bijgeleverd. In het midden zit één rond pootje, die draai je er gewoon met de hand in. Ik vermoed dat die andere bank net zo weinig moeite kost.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:11

Beste meertens,

Dat klopt helemaal zoals door Ibood gemeld, alleen de poten van de bank dienen nog gemonteerd te worden met inbusbouten.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 02:15
Jaap1975 Gebruiker

Is de tafel geschikt voor buitengebruik?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 07:13
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Jaap1975,

Hoewel het hout is bewerkt om beter tegen vocht en vuil te kunnen raden wij niet aan deze tafels buiten neer te zetten. Met grote temperatuursverschillen buiten kan het hout gaan werken. Dan kan je toch beter een echte buitentafel nemen, omdat die vaak bestaan uit losse planken en daardoor ruimte hebben om te werken.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 08:29
Vall Gebruiker

Hoi

Hoe worden de zetels geleverd?  Ik woon op het 2de verdiep zonder lift? Worden ze gewoon aan de deur geleverd? Nemen ze de oude mee?

Grtjs

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:10

Beste Vall,

Deze wordt tot aan de voordeur gebracht tot 4 hoog indien er geen lift aanwezig is, wel is het van belang dat deze door het trappenhuis past. Dat zelfde geldt natuurlijk ook indien er wel een lift aanwezig is;)

Beantwoorden

1 juni 2020 om 08:52
Mcpad Gebruiker

Materiaal bekleding: cowboy.

Die materiaalsoort ken ik niet. Is dat leer? Plastic? Kunstleer? Suède?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 09:03
hupkedupke Gebruiker

Hallo Mcpad, het is textiel, het ziet er beetje nubuck/suède achtig uit. Heeft iets een vleug, maar niet zo erg dat je aan het vegen blijft als je opstaat om je sporen uit te wissen. (Je kunt er geen boter kaas en eieren op doen zeg maar)

Ik heb de bank voor gebruik ingespoten met textielspray, nano coating tegen vlekken.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:08
Phaedra.g Gebruiker

Kan er gekozen worden om de zetel pas te laten leveren in juli?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:17

Beste Phaedra.g,

Dit zou zeker kunnen, als u even contact opneemt met ons/ de transporteur zodra u de mail ontvangt voor het inplannen van de lever afspraak, kunnen wij een latere datum plannen in juli.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:29
Nansje Gebruiker

Ik heb zojuist het bankje besteld, maar willen uiteindelijk toch ook de tafel doen.

Kan ik deze nog aan mijn bestelling toevoegen zonder dat ik 2x verzendkosten hoef te betalen?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:25
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Nansje,

Helaas is het niet mogelijk nog iets toe te voegen aan een reeds geplaatste bestelling. De enige mogelijkheid is een nieuwe bestelling plaatsen met beide deals en daarna je eerdere bestelling annuleren. Het aankoopbedrag zal dan teruggestort worden op je rekening.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 17:17
Nansje Gebruiker

helaas was dat niet mogelijk omdat het product al was uitverkocht.

Heb nu 2 bestellingen gedaan met 2x verzendkosten. Ik hoop dat jullie mij nog tegemoet kunnen komen met 1x verzendkosten terugstorten.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:33
Bluecupra Gebruiker

Voor eetkamer tafel Oak, wat is de afstand tussen de poten in het geval van een 200/220 en 240 x 100? Dit ivm ruimte voor stoelen tussen de poten.

Hoor het graag

Beantwoorden

1 juni 2020 om 13:38

Beste bluecupra,

Voor het X-Frame en Declined U-Frame trek u 36cm van de totale lengte af, voor het Twin U-Frame 42cm.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 15:06
Yurie Gebruiker

De specificatie zegt dat het materiaal Coboy is, maar wat is het precies eigenlijk? Is het gemaakt van polyester? Krijgt het gemakkelijk schade vanwege katten? En wat is de mate van slijtvastheid (KIM)? Ik ben heel geïnteresseerd in de bank, ik hoor je graag!

Beantwoorden

1 juni 2020 om 15:58

Beste Yurie,

Het materiaal cowboy is inderdaad een type stof wat door de bewerking de look en feel heeft van nubuck. Slijtvast is de stof zeker met > 40.000 martindale. Halen van huisdieren blijft altijd een lastig verhaal, vaak wordt dit verbloemd als de stof een wat grovere weving heeft. Krasjes zullen hier wat minder opvallen maar een echte haal zal je wel zien.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:38
Vall Gebruiker

Zit ook met 4 huistijgers ???? ik ga het erop wagen.

Daarom dat ik geen “te dure” zetels  meer koop .

Beantwoorden

2 juni 2020 om 09:38
Fiekebieke Gebruiker

Hallo,

Kunnen de tafels ook gebruikt worden als tuintafel?

Beantwoorden

2 juni 2020 om 12:42

Beste fiekebieke,

De tafels zijn niet geschikt voor buiten gebruik.

Beantwoorden

2 juni 2020 om 23:10
gannetiboot Gebruiker

is de smooth oak van de eettafel dezelfde kleur als de smooth ook van de salontafel ? Op de foto lijkt er kleurverschil te zijn.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 08:39

Beste Gannetiboot,

Al het hout is eikenhouten en wordt afgewerkt met dezelfde matte transparante finish. Vanuit de bewerking wordt er dus geen kleur toegevoegd. Hout is een natuurlijk product en hier kan wel een natuurlijk verschil inzitten. Uiteraard wordt er bij de selectie rekening gehouden dat het binnen de zelfde kleurtoon valt, de items kunnen dus gematched worden maar kunnen net een wat andere tint hebben.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 09:57
C50 Gebruiker

Komen er nog ronde tafels van 120-150 cm.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 11:18
dduizend Gebruiker

Zijn de tafels geschikt om in een veranda te plaatsen? Daar staat deze droog

Beantwoorden

3 juni 2020 om 11:48
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi dduizend,

Deze tafels zijn daar niet voor ontworpen. Hoewel ze droog staan kan de temperatuur buiten wel erg schommelen. Deze tafels zijn er niet specifiek voor ontworpen om daar goed tegen te kunnen.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 16:19
westbroekp Gebruiker

Hallo,

Ik heb een vraag over de eetkamertafel Oak 180 x 90 cm met Declined U frame, wat is de afstand tussen de poten? ik wil er namelijk 3 stoelen naast elkaar met de zitting onder de tafel kunnen schuiven.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 16:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi westbroekp,

Goede vraag, ik ga hier even voor je achteraan!

Beantwoorden

3 juni 2020 om 20:12
westbroekp Gebruiker

Hi Bora,

Ik had die vraag ook gezien, maar ik wist niet zeker of dat ook voor een iets kleinere tafel het geval is.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 21:28

Beste westbroekp,

Ja de eerder gemelde afmetingen gelden voor alle maten. U geeft aan 3 stoelen per kant te willen neerzetten, afhankelijk van de stoel breedte zou dat misschien wel kunnen maar rekening houdend met de zit ruimte zouden wij toch minimaal 200cm adviseren. Misschien liever nog wat meer mits u de ruimte ervoor heeft.

Beantwoorden

3 juni 2020 om 21:54
Eefpeef Gebruiker

Hoi,

Ik heb een vraag over eetkamertafel Oak (X frame) – 220 x 100:

Is het mogelijk twee stoelen aan beide uiteinden van de tafel te plaatsen? …bijvoorbeeld door de X poten verder naar het midden te monteren?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

4 juni 2020 om 06:31
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Eefpeef,

Helaas hebben we jouw vraag niet kunnen beantwoorden voor de afloop van de deal. We horen het graag wanneer je toch nog antwoord wilt.

Beantwoorden

9 juni 2020 om 13:10
Bluecupra Gebruiker

Heb vandaag navraag gedaan omtrent levering, helaas krijg ik kort hierna bericht dat de externe leverancier contact heeft opgenomen over de levering en een track & trace code gedeeld zou moeten zijn. Helaas is dit niet het geval en vraag mij daarom nu af wanneer ik levering kan verwachten zodat er iemand thuis kan zijn voor de ontvangst van de tafel

Ik heb hierover ook contact opgenomen met de Ibood klantenservice die momenteel telefonisch niet bereikbaar is. Ik zou er erg val balen als de levering uitgevoerd op een moment dat wij niet thuis zijn. Graag reactie hierop

Beantwoorden

9 juni 2020 om 20:38
Bora Gebruiker

Idem hier, contact proberen te zoeken met iBOOD via Messenger, mail & telefoon langs geen kanten te bereiken en ook geen mail of telefoon gehad van externe transporteur. Kwaliteit van de iBOOD service gaat er sterk op achteruit, de laatste maanden worden de levertijden niet meer gerespecteerd.

Beantwoorden

9 juni 2020 om 21:07
Jente Peeters Gebruiker

Hier ook het geval! Er werd gezegd dat de leverancier op voorhand contact zou opnemen om een datum af te spreken, dit is niet gebeurd. Vandaag kreeg ik een mail dat het verzonden zou zijn en dat de leverancier een track and tracecode heeft doorgestuurd. Ik heb geen code gekregen en ben overdag niet thuis. Wat nu?

Beantwoorden

9 juni 2020 om 23:09
Ellen-n Gebruiker

Hier ook hetzelfde probleem 
Alleen heb ik dan nog wel een (niets zeggend) antwoord gekregen via messenger. En ik heb niet eens een loungeset gekocht

Maar waarom er dan niet alsnog naar de kopers een mail gestuurd wordt waarin ze uitleg geven…..

Echt zo klantonvriendelijk!

Helaas gaat er wat mis in ons systeem waardoor je dit berichtje hebt ontvangen. De loungeset zal rechtstreeks vanuit Feel Furniture verstuurd worden. Zij zullen binnen enkele werkdagen (per email) contact opnemen om een bezorgafspraak af te stemmen.
Groeten,

Beantwoorden

10 juni 2020 om 02:18
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum van de Feel Furniture producten is vandaag 10 juni. Het wordt inderdaad rechtstreeks vanuit Feel Furniture verzonden en zij zullen binnen enkele werkdagen contact opnemen voor een bezorgafspraak. De informatie die via Facebook werd gegeven is correct.

Omdat niet alle klanten die voortijdige mail ontvangen hebben, heeft iBOOD besloten om er niet een emailbericht achteraan te sturen. Dat zou in dit geval juist extra verwarring kunnen veroorzaken bij de klanten die de eerdere mail niet hadden gekregen. Tja, welke keuze ook gemaakt zou worden, er zullen altijd personen zijn die er wel blij en niet blij mee zijn. Dat maakt het lastig.

Voor producten zoals een loungeset zijn specifieke afspraken nodig. Het is net even wat groter en zwaarder dan een regulier pakketje. Nog heel even geduld. Het gaat goed komen.

Beantwoorden

10 juni 2020 om 13:35
Bluecupra Gebruiker

Blijft apart dat er een mail uitgestuurd is waarin vermeld is dat de externe leverancier contact heeft gehad en track & trace informatie gedeeld is.  In mijn geval gaat het om levering van een eettafel waar ik graag thuis voor wil zijn.

Wat ik begrijp volgt de track en trace informatie en wordt er geen afzonderlijke bezorg afspraak gemaakt? Enig idee wanneer levering zal zijn zodat ik hiermee ook rekening kan houden? Zie het met de huidige informatie verstrekking gebeuren dat de leverancier voor de deur staat en wij niet thuis zijn

Beantwoorden

10 juni 2020 om 14:02
Bora Gebruiker

Vandaag antwoord via mail gekregen, dit is wat ze nu vertellen:

Deze zal iets later geleverd worden door de vertraging bij de leverancier. Ze zullen u einde week laten weten wanneer deze komt.

Dus waarom ze die mail gisteren is verstuurd blijft een raadsel en zoals moderator paul aangeeft verzenddatum is 10 juni blijkt dan ook niet te kloppen!! Wordt allemaal erg vaag vindt ik :-(

Beantwoorden

11 juni 2020 om 07:14
stevenske1 Gebruiker

Idem hier. Hoop toch dat het een dezer dagen geleverd wordt. Anders zittrn wij hier met een probleem en zal het moeilijk zijn om het in ontvangst te nemen.

Gr.

Beantwoorden

11 juni 2020 om 11:57
TimVW Gebruiker

ok niemand heeft dus al contact gehad met de leverancier. Ik was al ongerust ;-)   zouden ze vanuit Ibood toch wel duidelijker / transparanter mogen communiceren.

Beantwoorden

11 juni 2020 om 17:19
Wwwvweer Gebruiker

Ik heb ook nog niks vernomen van de leverancier .Wel raar dat ze wel zeggen dat ze contact of een mail hebben gestuurd met de track en tracé code.Hoop wel dat het snel geleverd kan worden zit nu zonder tafel omdat ze zeiden dat die de 10 geleverd werd.

Beantwoorden

11 juni 2020 om 20:43
Ellen-n Gebruiker

Ik had rond 18.30 uur mail van TSN Groep en kon online een afspraak inplannen. Je moet extra betalen als je een bepaald dagdeel wil en ook als ze moeten bezorgen op de eerste verdieping of hoger…. Omdat ik geen zin heb om €7,- extra te betalen heb ik niet voor een bepaald dagdeel gekozen, dan staat er dat ze tussen 07.00 uur en 18.00 uur komen.

Maar ik hoef gelukkig niet de hele dag te wachten want in de bevestigingsmail staat: Eén werkdag voor de bezorgdatum ontvangt u vóór 16:30 uur bericht met een indicatie van de bezorgtijd.

Beantwoorden

11 juni 2020 om 21:34
Wwwvweer Gebruiker

Ik ook net een mail gehad , vanaf 18 juni konden ze pas leveren .

Beantwoorden

11 juni 2020 om 22:24
Ellen-n Gebruiker

Ik kon als eerste datum 17 juni kiezen

Beantwoorden

19 juni 2020 om 18:43
Tasmodeus Gebruiker

Ik herken me in het leverancier verhaal, slechte communicatie van iBood. Ik heb inmiddels de levering in ontvangst genomen en ben niet tevreden over de kwaliteit. Hebben hier meer mensen problemen mee?

Beantwoorden

20 juni 2020 om 16:12
clams Gebruiker

mijn tafel is vandaag toegekomen maar dit blijkt niet de kleur te zijn die we destijds besteld hadden via iBood :(

Aan de onderkant van het blad zat er al een grote kras + de metalen poten zijn niet bewerkt, waardoor je gewoon het kleur van staal ziet (geen poedercoating)

wat is het terugzendbeleid hier rond?

Beantwoorden

22 juni 2020 om 00:55
Moderator Paul Moderator

hoi clams, 

Heb je hiervoor al een serviceverzoek (verkeerde levering of DOA) ingediend via Mijn iBOOD? Dan zal de klantenservice je helpen om het op te lossen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.