9 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Perfect Plant

Product expert aanwezig

Perfect Plant
Zuid-Frankrijk aan huis. 

Als je dit jaar niet naar Zuid-Frankrijk gaat, haal je Zuid-Frankrijk toch gewoon naar je huis. Plant schitterende druivenplanten en combineer ze met buitenpalmen en olijfbomen. Lang leve Tuinesië. 

Product Expert 

De Product Expert is aanwezig op werkdagen van 8:00 tot 15:00.

(i) Alle planten worden geleverd in een kweekpot. De leveringshoogte is steeds inclusief pot.

9 juli 2020 om 00:18
foxathome Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 02:09
mkmk555 Gebruiker

Klopt, niet echt goedkoop planten kopen hierzo.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 06:57
Ronaldho55 Gebruiker

Tot nu toe bijna altijd blij verrast geweest met de planten hier. De 3 grote japanse Esdoorns staan al 2 jaar en groeien heel hard. Vorig jaar 2 olijfbomen en een Trachycarpus palm gekocht, bezorging en planten waren toen ook weer erg netjes.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 09:22
Shadowgreg Gebruiker

Klopt! Ik heb de planten van de vorige actie gekocht en deze waren snel geleverd en goed ingepakt.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 07:33
wardnaessens Gebruiker

Zijn de druiven opnieuw dezelfde soort? De pinot gris, noir en Blanc?

Beantwoorden

9 juli 2020 om 09:38
Official Product Expert Perfect Plant Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Het zijn inderdaad de Pinot Gris (rood) , Pinot Blanc (wit) en de Pinot Noir (blauw)

Beantwoorden

9 juli 2020 om 09:34
sur1 Gebruiker

Deze pampus grassen groeien al 2 jaar groot in mijn tuin maar heb enkele pluim te zien !!!!! Miskoop.

Kan ik mijn geld terug krijgen?????

Beantwoorden

9 juli 2020 om 09:40

Dat is vervelend om te horen.
Vooral pampas gras groeit in principe bíjna op alle soorten grond mits de standplaats in orde is.

In het ergste geval komt er het eerste jaar geen pluim uit maar het opvolgende jaar moeten de eerste pluimen al zichtbaar zijn.
Zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice en daarbij alvast 1 of 2 foto’s van de planten op dit moment kunnen sturen?

Hopende zo van dienst te zijn.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 15:21
Mark … Gebruiker

Onlangs 3 jasmijn planten gekocht waarvan er 2 verschrompeld bleken te zijn bij aflevering.

Ibood geeft aan hier geen garantie op te kunnen geven. Ondanks toezenden van foto’s en toezegging nog geen reactie of naw gegevens leverancier mogen ontvangen.

Een achte afrader dus.

Groet Mark

Beantwoorden

9 juli 2020 om 17:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Mark,

Wat vervelend om te horen dat er twee verschrompeld waren bij aflevering. Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

10 juli 2020 om 12:40
Mark … Gebruiker

Niek,

Dank daarvoor. Inmiddels heeft Ibood het netjes opgelost.

Groet Mark

Beantwoorden

9 juli 2020 om 16:38
dreden Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedenavond, ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

9 juli 2020 om 18:14
Greenpumpkin Gebruiker

Geen planten bij IBOOD kopen dus

Beantwoorden

9 juli 2020 om 21:10
antonrutten Gebruiker

Eén zwaluw maakt geen zomer Greenpumpkin.

Het is onmogelijk te zeggen of je wel of geen planten bij iBood moet kopen zonder te weten hoeveel mensen planten hebben gekocht. Stel dat er 90 000 mensen vorige keer een plant hebben gekocht, dan zijn 3 of 4 klachten toch een nette score en moet je het zeker wel doen.

Beantwoorden

10 juli 2020 om 07:00
Ronaldho55 Gebruiker

Beetje kort door de bocht en in mijn optiek niet waar. Ik heb in 2 jaar tijd 3 keer planten bij Ibood gekocht, alle keren blij verrast door zowel kwaliteit als verpakking. De planten groeien trouwens ook nog steeds goed.

Beantwoorden

10 juli 2020 om 09:05
Joindry Gebruiker

Behoorlijk zeker dat de eucalyptus “gunnii” die jullie verkopen geen boom is, maar struikvariant. Maximum hoogte zal dan eerder 2 m zijn in plaats van de aangegeven 10 meter.

Beantwoorden

10 juli 2020 om 09:49

Goedemorgen Joindry,
Eucalypthus (ongeacht het soort) is het eigenlijk in de jonge vorm altijd een struik. Pas als de plant ouder wordt (denk aan 6 tot 10 jaar) krijgt hij de kenmerken van een boom, zoals één of twee zware hoofdstammen met zijtakken.
We kunnen uit ervaring vertellen dat ze écht heel groot worden, naast onze oude kwekerij staat er nog steeds één in de volle grond. Deze was dit voorjaar 6,5 meter. Zie screenshot van onze oude kas bij google maps ;-)

Edited by: Paul zie link voor de afbeelding:
https://drive.google.com/file/d/1xrZlx6LuGJOmDakjdGUu92j4cbKnY3xQ/view

Beantwoorden

11 juli 2020 om 09:52
Curieuzeneuzemosterdpot Gebruiker

De eucalyptus ook niet kopen hier…4 dagen en al verschrompeld. Zonde!!

Beantwoorden

12 juli 2020 om 23:12
Moderator Paul Moderator

Heb je dat gemeld bij iBOOD? Als ze niet op de hoogte zijn, kunnen ze het ook niet weten of een oplossing bieden.

Beantwoorden

12 juli 2020 om 23:23
Curieuzeneuzemosterdpot Gebruiker

Hoe doe je dit dan als bij retour na 14 dagen het gekochte goed onbeschadigd moet zijn ?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 00:21
Moderator Paul Moderator

Planten kunnen helaas niet aangemeld worden als retour binnen de zichttermijn. Maar als er iets aan mankeert mag je dat uiteraard wel aangeven.

Als je niet zeker weet hoe je dat kunt melden via een serviceverzoek, mag je altijd een email sturen naar de klantenservice. Maar ik heb jouw melding inmiddels doorgegeven. Na het weekend zal iBOOD contact met je opnemen.

Beantwoorden

11 juli 2020 om 19:13
Peet1980 Gebruiker

Beste,

Kan de flamingo boom ook in de schaduw staan?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:25
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Peet1980,

Helaas hebben we je vraag niet beantwoord gekregen voor het aflopen van de deal.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.