13 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Vitality Pur Boxsprings

Vitality Pur Boxsprings
Omdat het moet én omdat het kan!

Een goede nachtrust móet. En met een boxspring van Vitality Pur kán dat ook elke nacht. Vraag het iedereen die een boxspring heeft; je wil nooit meer wat anders. Niet alleen zijn boxsprings bijzonder duurzaam; door de opbouw uit verschillende lagen, slaap je ook nog eens megacomfortabel.

Kies tussen een vlakke boxspring of een elektrische, waarbij het hoofd- en voeteinde verstelbaar is.

13 juli 2020 om 10:48
Basebudel Gebruiker

Iemand ervaring met deze bedden?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:56
stinoo Gebruiker

Er ontbreekt allerlei informatie, dus ik zou huiverig zijn. Zitten er uberhaupt bonel- of pocketveren in het onderstel, of is het gewoon een houten doos? Wat is de hardheid van het matras en de topper? Uit welke materialen is het matras opgebouwd? Er wordt verder comfortschuim genoemd, dus dat zal wel koudschuim zijn, maar wat is de HR waarde? Een tijk van polyester zal lekker zweten betekenen.

Er mist zoveel informatie dat ik uitga van lage kwaliteit materialen. De prijs is ook te laag om echt een goed bed te krijgen.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 14:17
Official Product Expert Vitality Pur Expert Official Product Expert

Goedemiddag,

Het klassieke model heeft een harde onderbox en het elektrische model heeft een pocketvering in het onderstel. De matrassen zijn wat steviger en daarop licht een topper die zorgt voor het comfort. Beide boxsprings hebben een medium hardheid. De koudschuim waarde is HR50.

Mocht u nog meer vragen hebben horen we het graag.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 10:55
Avari24 Gebruiker

Hallo, wordt dit bed geleverd tot op een tweede verdieping ( twee maal een trap te nemen ) of slechts tot aan de drempel? En dan ook volledig gemonteerd in de kamer?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 14:09

Goedemiddag,

De levering is tot aan de eerste voordeur zonder montage.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 13:16
robertkuijpers7 Gebruiker

Ik heb dit bed in een vorige aanbieding gekocht …

Het is een fijn bed .. ik zou hem aanraden.

Levering duurde wel wat langer daar …

Beantwoorden

13 juli 2020 om 20:05
*kimbo* Gebruiker

Ik heb dit bed vorig jaar gekocht en het was de slechtse aankoop in mijn leven. Matrassen passen niet bij de gewichtsklasse en je voelt de veren dwars door de topper heen. We hebben nog nooit last van onze rug gehad met bedden maar met dit bed krijg je gegarandeerd last van je rug.

Beantwoorden

14 juli 2020 om 07:27
harmnaaijen Gebruiker

Vorig jaar de elektrische gekocht. Bed is prima, maar het bedrijf wat levert waardeloos. Levering 6 weken te laat. Verkeerde kleur, onbereikbaar. Zou dit nooit meer bestellen

Beantwoorden

14 juli 2020 om 13:20
aluja Gebruiker

Op de elektrische boxspring 160×210 zit een split topper matras. Wat is de diepte van de split in verband met de hoeslakens die daarvoor nodig zijn?

Beantwoorden

15 juli 2020 om 07:59

Goedemorgen,

De diepte van de split is 80cm.

Beantwoorden

15 juli 2020 om 12:51
JEEBOB12 Gebruiker

Aluja

Vind je dan maklijk hoeslakens. Of mss kan 180×200 wel fitten?

Thx

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.