30 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Kids Paradise

Kids Paradise
Let the games begin!

...en leun zelf lekker achterover. Want met de heerlijke games en speeltuig in deze Flash houden je kids zichzelf bezig en geniet jij van een welverdiend drankje. Graag gedaan!

Zijn ze erna helemaal uitgeblust? Ook voor het badje en bedje van jouw kleine ben je hier op de goeie plek.

30 juli 2020 om 05:59
Kees07 Gebruiker

Zit er een pomp plus filter bij de zwembaden?

Beantwoorden

30 juli 2020 om 07:38
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Kees07,

Nee, die zit er niet bij.

Beantwoorden

30 juli 2020 om 13:33
caeles1 Gebruiker

Voor de Step2 Paw Patrol Watertafel: hoogte is 62.2 cm, is dat inclusief of exclusief de ‘uitkijktoren’? En als dat inclusief de uitkijktoren is: hoe hoog is dan het blad?

Beantwoorden

30 juli 2020 om 13:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Caeles1,

Die 62,2 cm is de totale hoogte.
De hoogte van het blad hebben we niet kunnen achterhalen. We schatten dat dit zo’n 35/40 cm is.

Beantwoorden

31 juli 2020 om 09:07
slurfiefantje Gebruiker

Voor het clarysse “2x velours strandlaken”; zijn het 2 strandlakens of een 2-in-1 (velours en badstof) strandlaken? In de omschrijving wordt over 1 strandlaken gesproken, in de titel lijken het er 2 …

Beantwoorden

31 juli 2020 om 11:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen slurfiefantje,

Je ontvangt hier echt twee stuks.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 06:34
D7 Gebruiker

World map vloerkleed – hoi! Klopt het dat Amerika Zuid-Amerika, Australië niet op het kleed staan? Of is dat een foutieve foto? BVD voor de reactie

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 11:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen D7,

Je krijgt het kleed zoals afgebeeld, dus die delen ontbreken inderdaad. Mocht je graag ook eens een kleed voorbij zien komen met alle werelddelen erop, dan kun je altijd de inkopers tippen (klik hier).

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 10:40
Porsje Gebruiker

goedemorgen, Bij de speelkleden Jungle staat de maat 133 X 133 cm, maar op de foto is duidelijk te zien dat het geen 4 gelijke zijden heeft. Wat zijn de echte maten van de vloerkleden?

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 22:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Porsje,

Helaas heb ik niet kunnen achterhalen of de afmetingen kloppen. Ik kan het morgen voor je navragen, maar dan is de deal al verlopen. Mocht je aankoop hier vanaf hangen, dan kun je hem het beste eerst bestellen. Ik zal het antwoord hier dan morgen plaatsen en dan kun je je bestelling eventueel kosteloos annuleren.

Laat maar even weten of ik het voor je na moet vragen.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 23:34
JonathanNL Gebruiker

Zelfde vraag. Zie dit graag nagevraagd. Heb twee speelkleden besteld in afwachting van het antwoord. Wil eigenlijk alleen de grootste maat behouden.

Verneem derhalve graag!

Beantwoorden

4 augustus 2020 om 12:29
JonathanNL Gebruiker

Laat maar zitten, ik behoud alleen het andere kleed wel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.