28 november 2016 om 00:02
iBOOD

Stayhold Sale

Stayhold Sale
Veilig Vervoeren

Stel je voor dat je een rotonde neemt en je boodschappen gewoon rechtop blijven staan in de kofferbak. Dat je nooit meer bang hoeft te zijn dat er onderweg iets van je lading beschadigt. Met Stayhold kofferbak-organisatiemateriaal deel je de kofferbak zelf in en houd je alles stevig op z'n plek.

28 november 2016 om 00:11
BeConsult Gebruiker

Handig!! “Pack prijs” is wel (op paar cent na) zelfde prijs als alles appart) maar nachtje over slapen en bestellen!

30 november 2016 om 22:03
ivoduijkerd Gebruiker

Toch 0.10 cent goedkoper

28 november 2016 om 00:48
WoLpH Gebruiker

Let er wel op dat het niet bij alle auto’s goed werkt. Bij volvo’s werkt dit type klitteband in ieder geval niet.

28 november 2016 om 07:49
crxpete Gebruiker

Dat het bij jouw Volvo niet werkt betekent niet dat het bij alle Volvo’s niet werkt… Bij onze 2014 V40 werkt het namelijk wel…

Als je vaak losse spullen in je achterbak heb liggen die heen en weer schuiven is dit wel echt een aanrader!

28 november 2016 om 08:56
vertu Gebruiker

Gaat hier je stoffenmat niet heel erg van pluizen en dun worden? Door dat klittenband?

28 november 2016 om 09:00
ward0 Gebruiker

ben ook wel benieuwd naar het antwoord op deze vraag…

iemand die dit al jaren gebruikt kan antwoorden hopelijk..

28 november 2016 om 10:07
Bartvanh01 Gebruiker

Ik gebruik hem al 2 jaar en zou niet zonder willen. Hij pluist niet en het wordt niet kaal.

29 november 2016 om 04:21
retaliator Gebruiker

setje aangeschaft

30 november 2016 om 05:51
aberg Gebruiker

Nog geen 2 maanden geleden gekocht en werkt in het begin feilloos, Helaas laat nu al de klitteband los aan de bevestigingszijde en is het niet meer te gebruiken

Geen aanrader dus als je regelmatig de opstelling wijzigt in je kofferbak

30 november 2016 om 21:48
Moderator Paul Moderator

Beste aberg,

Gelukkig heb je 2 jaar garantie en daar kun je aanspraak op maken door via Mijn iBOOD een service verzoek (defect) in te dienen.
Zelf heb ik al langere tijd zonder problemen een set Stayhold dividers in mijn kofferbak, maar die worden niet zo vaak verplaatst. Het is wel van belang om de divider met enig beleid los te trekken van de ondergrond, maar ik neem aan dat jij dat ook doet. Het klittenband behoort in ieder geval niet na 2 maanden al los te laten.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.