28 november 2016 om 00:02
iBOOD

GROHE Sanitair

Product expert aanwezig

GROHE Sanitair
Geniet van GROHE, elke dag

De badkamer is een plek voor verjonging, ontspanning en verwennerij. Of het nu een verfrissende douche is in de ochtend of een ontspannen bad met kaarslicht voor het slapen gaan. In de keuken staat gemak en comfort voorop. GROHE maakt al 140 jaar sanitairvoorzieningen met luxe, comfort en gebruiksgemak als belangrijkste uitgangspunt! 

28 november 2016 om 09:38
MMtt89 Gebruiker

Ik zou graag de GROHE Euphoria XXL Douchesysteem CUBE willen bestellen alleen zie ik deze er niet tussen staan. Vorige week met Hunt deals wel

28 november 2016 om 11:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi MMtt89,

Deze bieden we vandaag niet aan.

Je kunt onze inkopers hier tippen om deze nogmaals aan te bieden.

Groeten,
Bas

28 november 2016 om 14:01
MMtt89 Gebruiker

Bedankt! heb ik even gedaan.

28 november 2016 om 11:13
ilcapo Gebruiker

Kan men deze douche set betalen met eco cheques??

28 november 2016 om 15:34
Moderator Wouter Moderator

Beste ilcapo,

Het is helaas niet mogelijk om bij iBOOD eco cheques te verzilveren.

Groet, Wouter

28 november 2016 om 11:14
Dolores4r Gebruiker

Ik heb helemaal geen verbintenis met Grohe in welk opzicht dan ook behalve dat ik een paar kranen en douche inrichting bezit.

Ik wil graag even kwijt dat Grohe een uitstekende klantenservice heeft. Grohe heeft kwaliteit en garantie nog hoog in het vaandel. Uit eigen ervaring kan ik hierover meepraten. En als iets goed is laat ik het ook graag weten.

29 november 2016 om 13:42
Official Product Expert Grohe-Expert Official Product Expert

Hallo Dolores4r,

Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met ons :)

28 november 2016 om 21:33
wilmarzijlstra Gebruiker

de afstand voor de aansluiting aan de muur is bij mij 15 cm gaat deze dan passen?

als ik zo het plaatje bekijk is dat bij deze 12 cm.

groet wilmar

29 november 2016 om 13:10

Goedemiddag WilmarZijlstra,

Als deze vraag gaat over de Precision Comfort douchethermostaat is de hartafstand 15CM.
Mocht je een andere kraan bedoelen hoor ik dat graag :)

Groeten

29 november 2016 om 13:24

Nog even een aanvulling.

De Doucheset die we aanbieden: 34228000 + 27319000.
Is H.O.H 12CM.

28 november 2016 om 22:09
hobbix Gebruiker

GROHE Red Duo Kokendwaterkraan

Hoeveel afstand kan er zijn tussen boiler en kraan? Kan bv de boiler onder de vloer en de kraan op het aanrecht?

29 november 2016 om 13:02

Hallo hobbix,

De maat van de kokend waterslang is vanaf het werkblad 134,5CM. of die in jou situatie onder de vloer kan staan kan ik niet bepalen vanaf hier.
de slangen van het warm en koude water zijn 45CM. en heft een 3/8 draad om hem misschien te verlengen.

Het verlengen van de kokendwater slang adviseer ik niet. het water koelt dan namelijk af en zal niet meer kokend zijn.

Groeten.

29 november 2016 om 00:18
GertCoenen Gebruiker

GROHE Touch Cosmopolitan
Welke zijn de afmetingen van deze kraan?

29 november 2016 om 13:08

Hallo GertCoenen,

De maten staan in de tekening erbij!

29 november 2016 om 06:48
bob.miranda Gebruiker

Graag hartafstand melden. Heb de nieuwe douchekraan met 12cm hartafstand nodig. Welke komen in aanmerking?

29 november 2016 om 07:18
wbree Gebruiker

De Grohe handdouche 34228000. Maar kijk voortaan ook even naar de plaatjes, daar staan alle afmetingen bij. :-)

29 november 2016 om 11:14
japie201 Gebruiker

Hallo,

Douchekop is niet al te best.  De chroom randen van de douchekop zijn bij bij mij al aangetast.

En dat na bijna 2 jaar bij normaal gebruik van 2 personen. Is wel goedkoop maar verder dan ook niet zeuren.

29 november 2016 om 13:41

Hallo japie201,

Ik vind het jammer om te horen dat de handdouche niet aan de verwachtingen voldoet.
Als je een serviceverzoek indient kunnen wij kijken hoe we je kunnen helpen?

Groeten,

29 november 2016 om 11:59
hobbix Gebruiker

is de productexpert ziek?

29 november 2016 om 12:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi hobbix,

Gelukkig is hij niet ziek :-)

Omdat de Product Experts hun rol vervullen naast hun reguliere werkzaamheden, kan het soms iets langer duren voor een antwoord gegeven wordt.

Groeten,
Bas

29 november 2016 om 16:46
jimmy page Gebruiker

@Grohe-Expert: 1. wat is eigenlijk het werkingsprincipe van de Kokendwaterkraan? wordt dit permanent aan deze temperatuur gehouden of passeert dit door een (extreem) verhitte spoel of zo?

2.hoe zit het met beveiliging tegen oververhitting? (vb, staat naast niet geïsoleerd verwarmingsleiding, kort tegen een ander boiler, hittegolf buiten, …)

3. wat kost dit aan verbruik? (graag permanent verbruik en tijdens gebruik)

30 november 2016 om 10:27

@jimmy page,

In de boiler wordt het water onder druk op temperatuur gehouden. het maximale verbruik van de boiler is 2100W, tijdens het warmhouden verbruikt de boiler 24W.
Als je de boiler wilt plaatsen moet het kastje voldoende ventilatie hebben. ook moet de ruimte rondom de boiler vrijgehouden zijn. Dit staat ook in de installatiehandleiding.

Groeten.

29 november 2016 om 17:09
bob.miranda Gebruiker

Heb inmiddels ruim 1 jaar de Grohe Red Duo. Aanrader voor zeer schappelijke prijs!

30 november 2016 om 10:25

hallo bob.miranda,

Leuk om te horen dat de Grohe Red bevalt. Uiteraard heb ik hem zelf ook in gebruik! Perfect voor het snel zetten van een kop thee!

30 november 2016 om 06:02
andbeek Gebruiker

Is GROHE 27932000 van metaal ?

30 november 2016 om 10:23

Hallo andbeek

Over welk onderdeel van het systeem heb je het precies?

8 december 2016 om 15:35
Arjan3 Gebruiker

Helaas helaas….te weinig kranen leverbaar en dan wordt er een alternatief voorgesteld welke qua prijs echt een stuk minder interessant is (maar natuurlijk wel voor dezelfde prijs bij iBood). Dacht het niet dus!

8 december 2016 om 17:09
paul66 Gebruiker

iid bij mij ook het geval, te weinig kranen en alternatief aangeboden(dat dan wel). Alternatief is na even googelen goedkoper dan de originele (met korting van  iBOOD) te krijgen en deze week nog binnen.

Lekker bezig ibood….

8 december 2016 om 20:51
kristof.claeys Gebruiker

Vandaag ook een mail gehad dat de Grohe 2337410E niet kan geleverd worden. Het alternatief, de Grohe Eurosmart 32926002 is na 1 minuut googelen al voor 14 euro goedkoper te vinden dan de ibood aanbieding.  https://www.badkamerwinkel.be/grohe-eurosmart-s-size-wastafelkraan-met-waste-chroom-32926002 Dus ibood, ik neem aan dat jullie op zijn minst het verschil compenseren ?

9 december 2016 om 08:12
lucdhollander Gebruiker

Ik heb hetzelfde voorstel gehad en idd via verschillende andere aanbieders goedkoper dan ibood !!!

9 december 2016 om 08:23
lucdhollander Gebruiker

Of ga voor de opvolger Grohe Eurostyle New S waste chroom productnr 23374003 en bied deze aan dezelfde prijs aan !

Dat is fair en zo gaat ibood zijn verbintenis na !

9 december 2016 om 14:30
Karel_ Gebruiker

Ik sluit me hier volledig bij aan.

13 december 2016 om 21:41
Michellezorra86 Gebruiker

Vandaag pas een mail ontvangen, dat product grohe essence 32628000 niet geleverd kan worden. Ik had ook een beter alternatief verwacht. Jammer! Heb andere aanbiedingen op websites links laten liggen omdat ik deze al had besteld, gaat het alsnog niet door.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.