1 december 2016 om 00:00
iBOOD

Le Creuset

Le Creuset
Pannen van Topkwaliteit!

Vraag een Franse kok wat voor pannen hij gebruikt en hij zal waarschijnlijk antwoorden met Le Creuset. Het merk dat pannen van absolute topkwaliteit fabriceert, die een heel leven meegaan. Een ideaal kerstcadeau voor je (schoon)moeder of voor jezelf natuurlijk. Grijp nu je kans om een pan van dit gerenommeerde merk binnen te slepen tegen een veel lagere prijs!

1 december 2016 om 00:34
101 Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Dit is een ander model. Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

1 december 2016 om 07:00
heleeentje Gebruiker

Dat is de verbeterde, vernieuwde variant, Signature. Voor zo weinig verschil kan je beter daarvoor gaan dus. En nog sneller in huis ook.

1 december 2016 om 01:14
Susantigoon Gebruiker

Topmerk dat LeCreuset, daar wil ik vanaf zijn, maar veel te duur terwijl er zat alternatieven zijn.

Hier ooit voor enkele luttele tientjes p/st een paar zware Pyrex Slowcooks gescoord en hachee, rendang, boeuf bourguignon of rollade enz., allemaal uit de kunst!

1 december 2016 om 07:59
crxpete Gebruiker

Idd, die heb ik ook! Doen kwa kwaliteit niet onder voor Le Creuset.

1 december 2016 om 10:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Susantigoon en crxpete,

Goed om te horen dat jullie tevreden zijn met de Pyrex pan die jullie hier onlangs gekocht hebben.

Le Creuset pannen zijn van een nog betere kwaliteit. De warmte wordt in deze pannen nog gelijkmatiger verdeeld en de levensduur van Le Creuset pannen is fenomenaal.

Het kost wat meer geld, maar daar krijg je kwaliteit voor terug.

Groeten,
Bas

2 december 2016 om 13:06
Fonske Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Vervelend dat je nog geen duidelijk antwoord hebt ontvangen, Fonske. Ik heb mijn collega’s gevraagd dit z.s.m. voor je op te pakken en te beantwoorden!
Om hier on-topic te blijven heb ik je bericht even weggehaald.

1 december 2016 om 10:44
6StringAddict Gebruiker

Kan iemand me vertellen hoe hoog de pan van 24cm is? Ik vind dit nergens terug op het internet, zelfs niet op de site van Le Creuset zelf (of ik kijk serieus scheel).

1 december 2016 om 11:02

Hoi 6StringAddict,

Ik ga even kijken of ik dit voor je kan achterhalen!

Groeten,
Bas

1 december 2016 om 17:08

Hoi 6StringAddict,

Helaas heb ik deze exacte informatie niet kunnen achterhalen.

Wel heb ik de afmetingen van de verpakking voor je, ter indicatie:

Hoogte: 150 mm
Lengte: 260 mm
Breedte: 260 mm

Groeten,
Bas

1 december 2016 om 11:27
savagegek Gebruiker

Naar mijn idee is dit dezelfde pan: http://www.pannenstore.nl/product/555667/category-197223/le-creuset-ronde-stoof-braadpan-24-cm-kersenrood.html

De prijs stelt mij toch wel enigszins teleur in iBood aangezien Coolblue met de uitstekende garantie ook nog direct word geleverd.

Mocht de vergelijking niet goed zijn hoor ik het graag.

1 december 2016 om 12:26
Rita.Aerts Gebruiker

bij coolblue 195 euro, is toch wel 20 euro duurder dan hier

1 december 2016 om 12:08
verdonk88 Gebruiker

Ik ben geïnteresseerd in de pan met een diameter van 33 cm, maar wat is de diameter incl. handgreep en wat is de hoogte incl. deksel?

Dan kan ik uitzoeken of hij in de oven past ;)

Groeten, Jeroen

1 december 2016 om 17:06

Hoi Jeroen,

Helaas hebben we deze informatie niet kunnen achterhalen. Ik heb enkel de afmetingen van de verpakking voor je ter indicatie:

Hoogte: 220 mm
Lengte: 350 mm
Breedte: 350 mm

Groeten,
Bas

2 december 2016 om 12:36
Thuum111 Gebruiker

Zijn er eventueel ook andere kleuren beschikbaar?

2 december 2016 om 13:03

Hoi Thuum,

We bieden vandaag enkel de getoonde kleuren aan.

Wel kun je onze inkopers voor een volgende keer tippen. Dat kan hier.

Groeten,
Bas

2 december 2016 om 16:27
Moki2010 Gebruiker

Bedankt voor de tip @ Susantigoon Pyrex pannen kon ik nog niet ga zeker even opzoek wat scheelt dat veel!

2 december 2016 om 19:45
retaliator Gebruiker

Pannetje van 28 cm kersenrood aanschaft. Ik hoop dat de vrouw het leuk gaat vinden onder de kerstboom.

3 december 2016 om 09:35
wllmths Gebruiker

Hallo iBood, De advertentie spreekt over “Le Creuset Tradition”  maar de foto’s tonen de “Signature” modellen, herkenbaar aan inox knop en grotere handvaten. De Traditions hebben een zwarte kunststof knop. Kan je duidelijkheid scheppen aub?

3 december 2016 om 10:57
Binnenmars Gebruiker

Ik wil een ovaal pannetje bestellen van 31 cm. Ik heb nog een voucher maar met betalen ging het mis, nu is hij niet meer bruikbaar. Hoelang duurt het voor dat de gereset is en weer gebruikt kan worden?

3 december 2016 om 13:44
Binnenmars Gebruiker

Na 3 uur in ieder geval nog niet.

3 december 2016 om 14:55
Binnenmars Gebruiker

Na 4 uur ook niet.

Balen, haasje maar in ander pannetje stoven.

3 december 2016 om 15:37
Binnenmars Gebruiker

Na 5 uur ook niet

3 december 2016 om 19:43
Moderator Paul Moderator

Hallo Binnenmars,

Vervelend dat de code niet vrijgegeven wordt door het systeem. Helaas heb ik als moderator geen toegang tot de systemen van iBOOD en kan het niet voor je herstellen.
Zou je de email waarin de code staat, samen met een korte toelichting, willen doorsturen naar webcare@ibood.nl? Dan zal het voor je opgelost worden (helaas niet vandaag).

Vriendelijke groet, Paul

3 december 2016 om 20:51
Binnenmars Gebruiker

Hallo Paul,

na 10 uur ook niet.

Beetje manco hier altijd in het weekend, ’s avonds en ’s ochtends. Een dag aanbieder die alleen tijdens kantooruren aanwezig is en het in de weekenden volledig laat afweten.

3 december 2016 om 16:34
Binnenmars Gebruiker

Na 6 uur ook niet, nou ja je wint een prijs voor de populairste website van 2016 (categorie voordeel) maar niet voor de beste webstie van 2016 dat was https://www.pepper.com/

4 december 2016 om 10:31
NoFate Gebruiker

hier ook nog steeds geen code gekregen

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.