1 december 2016 om 00:01
iBOOD

Jules Clarysse

Jules Clarysse
Wellness in de badkamer

Ja hoor, bij ons kun je ook terecht voor een complete set nieuwe, zachte handdoeken van topkwaliteit. In je lievelingskleur zelfs, met bijpassende washandjes. Maar dat is niet alles! Ook vind je in deze sale heerlijk zachte badjassen en zelfs zachte plaids. Kortom, alles voor een heerlijk en weldadig gevoel. 

2 december 2016 om 10:03
Type-R Gebruiker

XL variant dezelfde lengte als de M groote? Handig..

2 december 2016 om 10:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Type-R,

Dat klopt, de lengte is hetzelfde.

Groeten,
Bas

2 december 2016 om 10:59
NJMT Gebruiker

Bah, polyester! Waarom geen lekker ademend katoen of linnen? Kan natuurlijk niet voor die prijs, snap ik

2 december 2016 om 23:12
edwinteems Gebruiker

Iemand ervaring met de badjassen? Polyester is kennelijk niet ‘je van het’?

3 december 2016 om 11:32
vinpierke Gebruiker

Koop enkel badjassen van 100% katoen. Polyester is waterafstotend en geeft een zeer onaangenaam gevoel op een nat lichaam. Naar mijn mening enkel geschikt als kamerjas, zeker niet om je af te drogen. Katoenen badjassen zijn idd een stuk duurder maar als je wat rondkijkt vind je die zeker onder de 50€

3 december 2016 om 09:44
DAVID-V1980 Gebruiker

“De Belgische bad- en linnenproducent” laat zijn handdoeken voortaan goedkoper maken in Pakistan volgens het label van de Jules Clarysse handdoeken die ik hier laatst besteld heb. Het zijn wel goede handdoeken voor deze aangeboden prijs, maar men hoeft echt niet meer de zogezegde “Belgische kwaliteit” aan te prijzen in het verkoopspraatje terwijl de handdoeken in lageloonlanden zoals Pakistan geproduceerd worden.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.