4 december 2016 om 00:01
iBOOD

Louis de Poortere

Louis de Poortere
Pure Klasse

Met een kleed van Louis de Poortere creëer je direct een warme sfeer en geef je je kamer een luxe uitstraling. Want luxe, dat zijn deze geweven tapijten zeker! Zo zijn ze gemaakt met de allerbeste weeftechnieken en materialen, en zijn ze met de hand afgewerkt. De moderne en rustieke kleuren zorgen dat deze kleden goed passen bij diverse interieurstijlen.

6 december 2016 om 11:59
petra de coene Gebruiker

Ikselecteer het tapijt van 170×240 , maar in de winkelwagen komt het tapijt van 200 op 280. Hoe kan ik mijn keuze kopen?

6 december 2016 om 12:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Petra,

Bij welke kleur krijg je dit? Want het lukt me niet om jouw probleem na te bootsen.

Groeten,
Bas

13 december 2016 om 14:19
guylenoire Gebruiker

Beste mensen,

Vrijdag kreeg ik bericht van jullie dat mijn tapijt is verzonden. Na telefonisch contact vandaag blijkt dat er problemen zijn met de leverancier. Hoe kan het dan toch zijn dat mijn product de status “verzonden” heeft? Wanneer kan ik een update verwachten?

Groeten,

Guy

13 december 2016 om 14:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Guy,

Het tapijt wordt rechtstreeks vanuit de leverancier naar jou verstuurd. Ons systeem is niet aangesloten op dat van de leverancier. Daardoor kan het dat deze niet geheel synchroon lopen.

Groeten,
Bas

13 december 2016 om 23:44
harmroest Gebruiker

Beste Bas, maar wanneer kunnen we onze bestelling tegemoet zien?

Mvg Harm Roest

13 december 2016 om 23:51
Moderator Paul Moderator

Hallo Harm,

De verwachte verzenddatum is 15 december 2016. 
Deze informatie kun je ook terugvinden bij de bestelling onder Mijn iBOOD.

Vriendelijke groet, Paul

15 december 2016 om 18:07
Tiesemans Gebruiker

Bas jij misschien in staat om te antwoorden ?!

15 december 2016 om 11:18
Tiesemans Gebruiker

Hoi Paul,

Vandaag is de 15de,

Géén mailtje, geen belletje, geen verwachte levertijd deze dag, geen idee of het via track & trace opgezet word of dat het om een specifieke transporteur verloopt ?!

Enlighten me aub zodat ik niet de hele dag krampachtig op de bank hoef te gaan zitten wachten … Of wel !?

Mvg

Ties

15 december 2016 om 19:57
harmroest Gebruiker

@bas @paul idd het is de 15e en geen info niks.. wat is de status?

15 december 2016 om 20:09
Moderator Paul Moderator

Hallo Ties en Harm,

Allereerst excuses dat jullie niet meteen antwoord kregen. Zoals aangegeven is 15 december de verwachte verzenddatum. Dat houdt in dat iBOOD verwacht de bestelling vandaag verzendklaar te kunnen maken en te versturen. Zodra het pakket klaarstaat, zul je een email met Track & Trace code ontvangen, waarmee je de zending kan volgen. In het distributiecentrum wordt nog de hele avond gewerkt, dus het kan zijn dat deze email pas laat verzonden wordt. Bezorging zal dan 1 of 2 dagen later plaatsvinden, afhankelijk van de planning van de bezorgdienst. Meestal is dit de volgende dag.

Als jullie morgen nog geen email met T&T code hebben ontvangen (check ook spamfilter) dan zal ik navraag voor jullie doen.

Vriendelijke groet, Paul

15 december 2016 om 20:26
harmroest Gebruiker

Beste Paul, bedankt voor je reactie, echter deze bestellingen worden niet via iBOOD geleverd maar rechtstreeks via de leverancier. Ik denk dat de leverancier wat terug zou moeten koppelen

15 december 2016 om 21:19
Moderator Paul Moderator

Dank voor deze terugkoppeling. Ik zal navragen hoe de bezorging zal verlopen.

16 december 2016 om 11:36
harmroest Gebruiker

@paul any news?

16 december 2016 om 16:23
Tiesemans Gebruiker

…..

Kan niet, mag niet, slecht voor de motivatie om in het vervolg nog zoiets als een duur kleed te bestellen via Ibood !

16 december 2016 om 18:18
Moderator Paul Moderator

Beste,

De kleden zullen inderdaad rechtstreeks vanuit de leverancier worden geleverd. De leverancier gaat met de klanten contact opnemen met betrekking tot de bezorging. Ik verwacht dat jullie na het weekend benaderd zullen worden. 
Mocht het te lang duren voordat jullie een bericht krijgen van de leverancier, dan hoor ik het graag en laat ik iBOOD contact opnemen met de leverancier.

Voor nu een fijne weekend gewenst!
Vriendelijke groet, Paul

16 december 2016 om 18:32
Tiesemans Gebruiker

Hoi Paul,

Bedankt voor de moeite dat word zeker wel gewaardeerd.
Ik wacht ‘nogmaals’ af .. komende week word wat mij betreft crunch week.
Een kleed eet geen zout, maar mijn geduld is wel eindig.
We shall see.

Even zo een fijn weekend gewenst,

Met vriendelijk groet,

Ties

19 december 2016 om 11:02
harmroest Gebruiker

@ Paul,

Gezien de verwachtte verzenddatum zou ik het redelijk vinden als de leverancier inmiddels contact met ons opneemt!

Met vriendelijke groet,

Harm Roest

19 december 2016 om 12:52
Tiesemans Gebruiker

UPS

Er komt een pakket aan.

Vastgestelde afleverdatum:
Dinsdag, 20/12/2016

Van:DE POORTERE DECO SA

WERD TIJD :P

19 december 2016 om 12:56
Moderator Paul Moderator

Goed om te zien dat de kleden verzonden gaan worden.

19 december 2016 om 13:02
Tiesemans Gebruiker

Nou hé …
Ik heb altijd met een schuin oog alle mopperkont reacties gelezen als mensen lang moesten wachten en de informatie voorziening (al dan niet onbedoeld) ruk was.
Mezelf (tot eigenlijk twee bestellingen geleden nooit last van gehad) voorgenomen “als het mij overkomt” dan pik ik geen lang wachten voorbij de beloofde verzenddatum.
Tja en dan overkomt het je dus twee keer achter elkaar.
De eerste bestelling dan ook daadwerkelijk geannuleerd (keurig binnen 3 werkdagen mijn geld terug) maar ditmaal vond ik toch pijnlijker, voor mijzelf EN Ibood.
Mijn vertrouwen heeft dan ook wel een knauw opgelopen.
Desalniettemin als het kleed morgen word geleverd en het is zoals ik hoop dat het is zal die knauw hopelijk snel (genoeg) vergeten zijn.

19 december 2016 om 12:26
Tiesemans Gebruiker

Vandaag niets gehoord, morgen geannuleerd ….
Zo staat het er nu bij mij voor Harm

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.