7 december 2016 om 00:00
iBOOD

RIG-TIG by Stelton

RIG-TIG by Stelton
Scandinavisch design voor je keuken

De Scandinaviërs die weten wel hoe ze producten moeten ontwerpen. Niet alleen is de hele wereld verliefd geworden op de looks van Scandinavian Design, waaronder wij, maar ook op het feit dat de producten zo allemachtig handig zijn. Die Noorderlingen zijn heel slim in het combineren van functionaliteit met prachtig design. En dat is nou precies wat je vindt in deze sale. Handige producten voor je keuken die er ook nog eens verdraaid mooi uitzien.

7 december 2016 om 10:35
Schredder Gebruiker

@iBood, Gegarandeerd voor de kerst binnen?

7 december 2016 om 10:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Schredder,

Dat kan ik niet met 100% zekerheid beloven.

Met de verwachte verzenddatum van 23 december verwacht ik van wel. Maar er kunnen (zeker rond de kerst) altijd kleine vertragingen optreden.

Groeten,
Bas

7 december 2016 om 12:39
Schredder Gebruiker

Dank voor je antwoord, de postbezorging is idd druk. Maar ging er meer om dat iBood het uiterlijk op de 23ste ook gaat verzenden. Is dat gegarandeerd?

8 december 2016 om 08:21
speldenknop Gebruiker

@Schredder Zou er niet vanuit gaan ;-)

8 december 2016 om 09:27

Hoi Schredder,

Dat kan ik niet garanderen. We houden geen eigen voorraad, waardoor we onze producten zo goedkoop kunnen aanbieden. Een risico hiervan is dat producten op de weg van de leverancier naar het distributiecentrum vertraging kunnen oplopen. We rekenen er op deze producten 23 december te versturen, we halen de verwachte leverdatum in bijna alle gevallen, maar een garantie geven kan ik nu niet.

Groeten,
Bas

7 december 2016 om 22:54
krijgsheer Gebruiker

Soms iemand ervaring met de broodtrommel. Vraag me voornamelijk af of deze wel hoog genoeg is voor een groot brood.

8 december 2016 om 16:01

Hoi krijgsheer,

De binnenafmetingen zijn:

Breedte: 22.7cm
Lengte: 34.5cm
Hoogte: 12.3cm

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.