10 december 2016 om 00:01
iBOOD

BK pannen en ovenschalen

BK pannen en ovenschalen

Is het bij jou in de keuken ook roeien met de riemen die je hebt? Doe dan voor eens en voor altijd een goede investering in je pannen- en ovenschalenarsenaal en maak koken voor jezelf leuker en gemakkelijker, dan zul je merken dat je gerechten ook meteen lekkerder gaan smaken. De pannen en ovenschalen uit deze Flash Sale zijn allemaal van BK en dus van zeer hoge kwaliteit. Stel gewoon een mooie set samen, want nergens anders scoor je deze kwaliteitspannen voor zo'n mooi iBOOD-prijsje. Voortaan geniet jij niet alleen nog meer van het eten, maar ook van het koken!

10 december 2016 om 09:00
sandhaas Gebruiker

Mogen jullie mij nou eens uitleggen waarom er nog steeds Teflon gecoate pannen verkocht worden? Ik meende toch echt dat dat sinds 2015 niet meer mocht.

10 december 2016 om 09:45
b.straver Gebruiker

Teflon? Lees ik nergens. Het zijn geëmailleerde schalen.

10 december 2016 om 11:13
luc14u24me Gebruiker

Lees ik dan weer wél in de omschrijving:

De Teflon® Platinum Plus coating beschermt niet alleen tegen aanbakken en vastplakken, maar zorgt er ook voor dat je vetarm kunt bakken.

10 december 2016 om 12:19
Susantigoon Gebruiker

Je bent abuis:  het “verbod” betreft niet Teflon (ook wel PFTE), maar betreft PFOA.

Daarbij dient vermeld dat het “verbod” niet dwingend is, maar vrijwillig en ook nog eens niet wereldwijd. De grootste producenten in EU en USA houden zich er inmiddels aan, maar in China wuiven ze gezellig met het handje…

10 december 2016 om 19:49
tang Gebruiker

Teflon……vetarm kunt bakken. Dat kan inderdaad, maar is niet aan te raden voor vlees. Doordat het vlees niet plakt, gaat het opkrullen. Voor een egaal bakresultaat heb je dan juist heel veel olie nodig. Voor vlees is de BK RVS pan beter, je kunt daarin zelfs zonder 1 druppel olie/vet vlees bakken.

11 december 2016 om 00:40
Susantigoon Gebruiker

De gezondheidsclaim van het vetarm/-vrij bakken van bijv. vlees is dan ook niet valide:

de vetstof voorkomt o.a. dat je voedsel verbrandt en als je de pan met vetstof, hoeveelheid doet niet terzake, maar warm genoeg laat worden, trekt het vet niet in het voedsel en na het bakken leg je het even op wat keukenpapier en dan verdwijnt ook het laatste overschot vet. Wat er dan nog overblijft is nihil.

Overigens MOET je vetten in je eetpatroon opnemen, anders ben je binnen no-time de pisang…

10 december 2016 om 10:03
klini Gebruiker

http://m.blokker.nl/m20/nl/blknl/bk-fortalit-ovenschaal-braadslede-35-cm

Voor 14,98 en  3,99 bezorgkosten bij Blokker

10 december 2016 om 13:42
JEZUSCHRISTUS Gebruiker

Hallo

Wat is de inhoud van deze pannen?

Groetjes

11 december 2016 om 00:41
Susantigoon Gebruiker

Ze zijn leeg.

11 december 2016 om 08:56
Greenpumpkin Gebruiker

Maakt buiging :)

10 december 2016 om 14:36
Heikneuter Gebruiker

Niet echt scherp geprijsd. Ben ik niet gewend van Ibood. De grillpan (heb een nieuwe nodig) is elders aanzienlijk(20%) goedkoper en dan ook nog eens zonder verzendkosten

11 december 2016 om 03:28
callieman Gebruiker

Ja ik zie ook dat de grilpan bij Blokker een stuk goedkoper is. Maar ik heb deze nu wel al bij iBood besteld.

IBood hebben jullie geen laagste prijs garantie? Ben nu nogal teleurgesteld. Ga er eigenlijk vanuit dat jullie goede prijzen uitonderhandelen.

Kunnen jullie nog iets aan de prijs van mijn bestelling doen?

12 december 2016 om 09:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi beiden,

Er is inderdaad iets fout gegaan in de prijs van de grillpan. We hebben de prijs gisteren aangepast n.a.v. jouw melding.

Uiteraard nemen we contact op met alle klanten die hem voor deze prijswijziging hebben gekocht.

Groeten,
Bas

10 december 2016 om 21:13
Robbytobbie Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

12 december 2016 om 10:14
Robbytobbie Gebruiker

Ging inderdaad over de grillpan, dank voor de prijsaanpassing.

11 december 2016 om 17:46
Carine1987 Gebruiker

Hoe kan het dat de prijs van de grillpan is aangepast naar 22,95 terwijl ik m voor 34,95 heb gekocht hier? Ik neem aan dat deze prijswijziging in mijn bestelling doorberekend wordt.

12 december 2016 om 08:34
callieman Gebruiker

Voor mij geldt het zelfde. Ik heb ook de grilpan besteld voor 34,95. IBood hoe moet ik hier mee omgaan? Hoe wordt dit verrekend?

Graag duidelijkheid. Ik wil niet te hoeven bellen hierover met jullie. Graag een makkelijke oplossing.

Alvast bedankt.

12 december 2016 om 09:19

Hoi beiden,

Er is iets fout gegaan met de prijsstelling van de grillpan, hij stond te duur online. Dit hebben we gisteren aangepast.

Uiteraard nemen we contact op met alle klanten die hem voor deze prijswijziging hebben gekocht.

Groeten,
Bas

12 december 2016 om 11:23
koekroeck Gebruiker

Dag moderator,

Ik heb een ganse bestelling geplaatst en ging daar eerst de grillpan bijsteken, maar aangezien die toen te duur stond, heb ik dat niet gedaan. Is het mogelijk om die bestelling van mij nog te veranderen en de grillpan er wel bij te doen?

12 december 2016 om 11:31

Hoi koekroeck,

Het is helaas niet mogelijk om producten toe te voegen aan een reeds gedane bestelling.

Je kunt wel opnieuw een bestelling plaatsen (met daarin alle producten die je wenst te kopen) en vervolgens jouw eerste bestelling annuleren.

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.