19 december 2016 om 00:02
iBOOD

Drop & Sit Zitzakken

Product expert aanwezig

Drop & Sit Zitzakken
Plof lekker neer

Stel je voor: een stralende zomerdag met een verkoelend briesje dat zachtjes in je gezicht blaast. Je zit op je balkon/in je tuin/in het park, of waar je jouw vrolijk gekleurde Drop & Sit mee naartoe neemt. Of plof thuis gewoon lekker neer na een lange werkdag en zak onderuit met een goed boek en een kop thee. *Poef!*

19 december 2016 om 08:17
Fkok Gebruiker

Zit er een binnenzak in? Zodat je de buitenkant kunt uitwassen.

19 december 2016 om 08:26
Official Product Expert Drop&Sit-Expert Official Product Expert

Goedemorgen fkok

Er zit geen binnenzak in, de kussens kun je goed schoon maken met een sopje als je de nylon/polyester wast zijn ze niet meer geschikt voor buiten gebruik

Gr Drop&sit

19 december 2016 om 08:49
Michaeljwz Gebruiker

Waarom kan er maar 1 tegelijk genomen worden?

Of moet deze 2x besteld worden apart?

19 december 2016 om 11:20
heiders Gebruiker

Dit zou ik ook graag willen weten? Betaal je dan ook 2x verzendkosten?

19 december 2016 om 11:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Michael en heiders,

Per bestelling kun je inderdaad iedere kleur per model 1 keer bestellen. Je kunt wel meerdere kleuren en/of modellen combineren in 1 bestelling.

Wil je dus 2 oranje zitzakken van hetzelfde model, dan betaal je 2x verzendkosten. Wil je 1 oranje en 1 rode zitzak, dan kun je die combineren en betaal je 1x verzendkosten.

Dit doen we om het opkopen in grote aantallen te voorkomen.

Groeten,
Bas

19 december 2016 om 10:57
RoyPlass Gebruiker

Gezien de verschillende benamingen van de kleuren de vraag welke kleur light aquamarine is

19 december 2016 om 11:03

Hallo Roy

De aquamarine is een mint kleur

Gr Drop&Sit

19 december 2016 om 11:16
RoyPlass Gebruiker

Bedankt, maar nu weet ik nog niet helemaal welke ik moet kiezen in het bestelproces van de stoelen.

Ik wil dus de light aquamarine, maar welke kleur moet ik dan selecteren?

19 december 2016 om 11:49

Beste Roy

Aquamarine dan krijgt U de goede kleur

Gr Drop&Sit

19 december 2016 om 13:56
broodeter Gebruiker

Het gaat om forse pakketten. Die kan ik niet even ophalen bij een afhaalpunt… dus dan moet ik thuisblijven. De leverdatum ligt vrij ver in de toekomst, 9 januari (maar kan natuurlijk zomaar wat eerder of later zijn, echter weet je dat pas zodra je de mail met de track & tracecode ontvangt, dus op de dag van tevoren of de dag zelf.

Omdat ik nog niet kan inschatten of ik op de “verwachte” verzenddatum thuis kan zijn, vraag ik me af of de verzenddatum tegen die tijd kan worden afgesproken? Bijvoorbeeld als ze in het uitlevermagazijn zijn o.i.d.?

19 december 2016 om 14:10

Hi broodeter

Stuurt U ons een mail ,dan krijgt u van ons een bericht als het pakket vertrekt

Gr DRop&Sit

20 december 2016 om 00:02
broodeter Gebruiker

Bedankt voor uw antwoord.

Weet u ook met welke koeriersdienst het pakket verzonden gaat worden?

20 december 2016 om 00:07
deschaker Gebruiker

op hun website staat GLS… thuisblijven dus :)

20 december 2016 om 00:12
broodeter Gebruiker

‘Stuurt U ons een mail ,dan krijgt u van ons een bericht als het pakket vertrekt’

Wat is in de praktijk het verschil met het ontvangen van de track&tracecode?

20 december 2016 om 00:19

Goedenavond Broodeter

Momenteel verzenden wij met Bpost

Gr Drop&sit

19 december 2016 om 20:48
DidierBek Gebruiker

Hallo,

Is de kleur GOUD niet verkrijgbaar ?

19 december 2016 om 21:16

Goedenavond Didier

De kleur goud is hetzelfde als camel

Mvgr Drop&Sit

20 december 2016 om 04:32
Wentie101 Gebruiker

Waarom kan ik niet bestellen vanuit belgie??

20 december 2016 om 06:48
Moderator Paul Moderator

Hallo Wentie,

Waarschijnlijk ben je op ibood.nl terechtgekomen in plaats van ibood.be, maar als je op deze link klikt kom je rechtstreeks bij de Belgische zitzak sale: 
http://www.ibood.com/home-living-be/nl/flash-sales/21074/1545/drop-sit-zitzakken/

Vriendelijke groet, Paul

20 december 2016 om 05:28
Bertusbarbaar Gebruiker

Waar zijn de zitzakken mee gevuld? En kan dit spul tussen de naden uit lekken?

20 december 2016 om 06:50
AnkeVD Gebruiker

Dit is ook mijn vraag, denk er aan om dit in de kamer van ons zoontje te zetten, maar het moet veilig zijn natuurlijk

20 december 2016 om 08:18

Goedemorgen Bertus

De vulling is polystyreen , de naden van de kussens zijn dubbel gestikt,en lekken niet

Groetjes Drop&Sit

20 december 2016 om 12:58
Bertusbarbaar Gebruiker

Ik heb deze een jaartje geleden bij jullie besteld, lekken vanaf dag 1 als een zeef. Je ziet het al in de verpakking…

20 december 2016 om 13:28

Goedemiddag Bertus

Als je een klacht hebt kun je ons een mail sturen ,dan lossen wij dat voor je op

Groetjes Drop&sit

20 december 2016 om 09:56
C4tweazle Gebruiker

Heb de zak per ongeluk 3x besteld ipv 2x. Krijg 1 bestelling niet geannuleerd. Weet dat het hier niet thuis hoort

20 december 2016 om 10:14

Hoi C4tweazle,

Wat gaat er mis bij het annuleren?

Groeten,
Bas

20 december 2016 om 10:30
C4tweazle Gebruiker

Ik zie bij mijn bestellingen geen mogelijkheid om te annuleren. Kijk ik verkeerd?

20 december 2016 om 10:54

Hoi C4tweazle,

Ga naar “Mijn iBOOD” –> Klik op “Bestellingen & Service” –> Klik op “Verstuur een serviceverzoek”.

Staat hier niet de optie tot annuleren?

Groeten,
Bas

20 december 2016 om 10:56
C4tweazle Gebruiker

Daar had ik nog niet gekeken. Dankjewel

20 december 2016 om 11:09
Thor Kroeze Gebruiker

Is Silver er ook? Zie het niet als kleur optie er tussen staan.

Is Silver zilver of gewoon licht grijs?

En welke kleur moet ik dan opgeven bij het bestellen?

20 december 2016 om 11:43

Beste Thor

Je geeft de kleur grijs in dat is heel erg licht

groetjes Drop&Sit

21 december 2016 om 21:22
PurpleRhino Gebruiker

Waarom zijn jullie “tegen” grote bestellingen? Ik zou een paat tiental willen bestellen voor onze Chiro lokalen… wat is daar nu het probleem mee?

21 december 2016 om 21:40
Moderator Paul Moderator

Beste PurpleRhino,

Bedank voor je interesse in deze zitzakken. We willen graag alle klanten de mogelijkheid bieden om van onze deals gebruik te maken, vandaar een limiet. 
Ik zou jou willen adviseren om een email te sturen naar community@ibood.com waarin je aangeeft welke aantallen en kleuren je graag zou willen bestellen. Dan zal iBOOD in overleg met de leverancier treden om te kijken naar de mogelijkheden.

Vriendelijke groet, Paul

21 december 2016 om 21:58
PurpleRhino Gebruiker

OK, doe ik onmiddelijk

THX

21 december 2016 om 22:46
ladon Gebruiker

Beste

Heb een vraagske. Ik heb mijn bestelling gedaan via de app en afgerekend via paypal. Na mijn betaling werd ik terug gestuurd naar het gewone internet en stonden mijn artikelen nog in mijn mandje. Het geld is wel al van mijn rekening. Is mijn bestelling nu binnengekomen of niet want heb geen mail gekregen met bestelnr maar wel een mail dat mijn betaling gedaan is aan ibood.

Mvg

21 december 2016 om 22:48
ladon Gebruiker

Heb blijkbaar toch mail gekregen met overzicht en details van bestelling

21 december 2016 om 22:54
Moderator Paul Moderator

Hallo ladon,

Bij bestellingen via de app kan het langer duren voordat de bevestiging per email binnenkomt en het bestellingenoverzicht onder Mijn iBOOD is bijgewerkt. De ontwikkelaars zijn er mee bezig om dit sneller te laten plaatsvinden. 
Goed om te lezen dat je inmiddels wel de bevestiging hebt ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

3 januari 2017 om 19:02
Mvdleest Gebruiker

Waarom wordt er bij levering geen track & trace code beschikbaar gesteld. Ik krijg alleen mail met daarin de waarschuwing dat als het product er na 7 dagen nog steeds niet is ik contact met jullie moet opnemen. Wat is dit voor vreemde gang van zaken. Brengt Dhr. Sanders ze zelf op de brommer????

4 januari 2017 om 00:09
Moderator Paul Moderator

Beste Mvdleest,

De verwachte verzenddatum van de Drop & Sit producten in deze sale is 9 januari 2017. 
Vanaf deze datum zullen de producten rechtstreeks vanuit D&S verstuurd worden.
Aangezien de levering buiten iBOOD omgaat, kan geen Track & Trace code gegeven worden.

Vriendelijke groet, Paul

6 januari 2017 om 09:55
Michaeljwz Gebruiker

1 van de 2 is aangekomen echter zijn deze uit 1 bestelling worden deze apart verstuurd?

6 januari 2017 om 16:32
werie Gebruiker

Bij mij ook

6 januari 2017 om 16:36

Hoi beiden,

Het kan inderdaad gebeuren dat de zakken los van elkaar verzonden worden. Voor de zekerheid zal ik mijn collega vragen dit na het weekend voor jullie te checken!

Groeten,
Bas

9 januari 2017 om 06:53
filipvp Gebruiker

Heb er 3 besteld, heb er maar 1 ontvangen. Wel heel ambetant als je dat voorziet als geschenk en 2/3 niet ontvangt. Ook ambetant dat je geen tracking nr hebt, want waar zitten die 2 andere zakken nu?

9 januari 2017 om 09:28

Hoi Filip,

Ik ga dit voor je doorgeven aan onze Customer Service. Zij komen z.s.m. bij je terug!

Groeten,
Bas

10 januari 2017 om 15:36
jorisdemey Gebruiker

Ik heb er ook 2 besteld, kussen en stoel, stoel heb ik al ontvangen maar andere nog niet…… wanneer wordt de rest geleverd?? Vind ik persoonlijk wel niet echt een goede service dat we zelfs geen tracking code krijgen. Hopelijk wordt de rest asap geleverd?

gr
Joris

10 januari 2017 om 15:51

Hi Joris,

Ik heb je vraag direct doorgezet naar mijn collega, zodat dit ook voor jou kan worden uitgezocht.

Groeten,
Bas

10 januari 2017 om 17:05

Hoi allen,

we hebben dit even voor jullie nagevraagd. Drop&Sit maakt deze producten op bestelling. Zij versturen het product zodra hij gereed is. Alle zitzakken worden los van elkaar verzonden, waardoor het kan gebeuren dat verschillende producten een verschillende afleverdatum hebben.

Groeten,
Bas

11 januari 2017 om 08:21
filipvp Gebruiker

Ik heb mijn 2 ontbrekende juist ontvangen, dus me happy :-)

11 januari 2017 om 15:37
Moderator Paul Moderator

Dat is goed om te horen! Dank voor het laten weten. Veel plezier met/van de zitzakken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.