22 december 2016 om 00:01
iBOOD

Dekbedovertrekken

Dekbedovertrekken
De keuze is reuze

’s Ochtends je bed uitkomen is nooit makkelijk, maar met deze koude en donkere dagen wordt het er niet beter op. We blijven het liefst zo lang mogelijk in ons bedje liggen en gruwelen bij de gedachte om een been uit het warme bed en in de kou te steken. Nu we extra lang in ons bedje blijven liggen, willen we ook onder iets moois liggen natuurlijk. En dat komt goed uit! In deze sale vind je namelijk een heleboel verschillende, maar even mooie dekbedovertrekken. Uiteraard verkrijgbaar in 140x220, 200x220 én 240x220 cm.

22 december 2016 om 00:45
hackwerk Gebruiker

Is het katoen of weer allemaal synthetische rommel (“microvezel” oid)?

22 december 2016 om 00:56
Moderator Paul Moderator

Dit vind je terug bij de Omschrijving van de dekbedovertrekken:
is vervaardigd uit 100% micropercal en is met satijn afgeweven

22 december 2016 om 00:59
artfabniko Gebruiker

geldt dat voor allemaal? want er staat ook bij ‘verfijnde katoen’…

22 december 2016 om 10:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi artfabniko,

Waar zie je dit staan?

Groeten,
Bas

22 december 2016 om 01:44
ihu5 Gebruiker

Ik heb net 2 via de app besteld en betaald. Maar volgens mij is er iets misgegaan omdat ik ze nog in mijn winkelwagen heb.

22 december 2016 om 09:29

Hoi ihu5,

Ik zie jouw bestelling staan in het systeem. Dus hij is goed doorgekomen! Heb je inmiddels ook een bevestigingsmail gehad?

Groeten,
Bas

22 december 2016 om 09:43
ihu5 Gebruiker

Hoi Bas,

Ik heb alleen een bevestiging van de betaling, niet van de bestelling. Maar als het goed door is gekomen dan is het goed, dankjewel.

Groet,

Ivan

22 december 2016 om 10:14

Hoi Ivan,

Dat is vreemd. We hebben om 1:47 een mail gestuurd met daarin de bevestiging.

Maar het belangrijkste is inderdaad dat je bestelling goed is doorgekomen :-)

Groeten,
Bas

22 december 2016 om 01:44
TonG Gebruiker

Het is weer het gebruikelijke verhullende taalgebruik. 100% micropercal en met satijn afgeweven”: lariekoek. Micropercal suggereert iets van percal/percaline katoen, maar het is puur plastic, nou ja, kunststof. En ‘met satijn’ afgeweven: onzin. Satijn is een bepaalde manier van weven, je kunt niet iets ‘met satijn’ weven.

22 december 2016 om 09:46
Janneman99 Gebruiker

Bij beddenzaken staat ook niet vermeld met welk garen de erg dure satijnen overtrekken zijn gemaakt gelukkig weet ik nu dat een satijne overtrek ook van plastic gemaakt kunnen zijn.

Ik had gisteren nog een katoenen overtrek gekocht om na een nacht proberen als ze mij bevalt er nog een paar bij te kopen.  Nu zie ik hier een aanbieding van overtrekken, maar helaas ze zijn allemaal van plastic.  Toch maar terug naar de zaak bij mij in de buurt.

22 december 2016 om 13:22
Kilian Gebruiker

Jammer dat dezelfde kleur als op bovenstaande foto niet geleverd kan worden… Is volgens mij van Santin Point maar grijs is daarbij geen optie.

22 december 2016 om 13:27

Ha Kilian,

Voor een volgende deal kun je onze inkopers hierrrr tippen om ook deze kleur aan te bieden!

Groeten,
Bas

22 december 2016 om 13:37
Kilian Gebruiker

Hi Bas,

Tippen hoeft van mij niet hoor. Gaat er meer om dat deze deal wordt aangeprezen met een kleur (welke ik zag en wilde bestellen) maar vervolgens niet leverbaar is… Beetje jammer. Iemand lekker maken met iets interessants maar vervolgens niet kunnen leveren… Gemiste kans, is meer een tip voor de volgende keer ;-)

24 december 2016 om 00:17
Susantigoon Gebruiker

Misschien gewoon een foutje ergens Kilian?

Want WAT heeft ‘lekker maken” voor nut als er toch niet geleverd kan worden? Verspilde moeite toch? Precies!

Tip van ouwe Sus: Hou je poen in je zak, je kruit droog en je hoofd koel.

Goede Kerst jongen!   ;-)

23 december 2016 om 03:49
Raypelsteeltje Gebruiker

Ik vind jullie allemaal zeer onvriendelijk in het commentaar naar de iBOOD medewerkers.

Azijn pissers.

24 december 2016 om 00:08
jorisdriessen Gebruiker

Hoi Lieve Mods,

Als ik volgend jaar het hele jaar lief ben, mag ik dan een free-shipping coupon voor het dekbedovertrek? :D

Groetjes fan een fan!

9 januari 2017 om 17:42
michvd Gebruiker

Verwachte verzenddatum was 3  januari, en heb ook geen bericht gehad over uitstel…wanneer zullen deze artikelen uitgeleverd worden?

10 januari 2017 om 09:00
Moderator Paul Moderator

Hallo Mich,

Ik zal de klantenservice vragen om na te gaan waarom jouw bestelling nog niet ontvangen is. Wanneer een bestelling uit meerdere artikelen bestaat, zal het pakket verstuurd worden zodra alle producten in het distributiecentrum aanwezig zijn.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.