25 december 2016 om 00:02
iBOOD

Hurom Slowjuicers

Hurom Slowjuicers
Heerlijke en gezonde sapjes

Wil jij na de feestdagen weer lekker gezond gaan leven? Dan komt deze slowjuicer goed van pas. Met dit apparaat maak je in een handomdraai de lekkerste en gezondste sapjes. Een slowjuicer centrifugeert niet, maar perst de ingrediënten op lage snelheid, waardoor vitaminen behouden blijven en het saprendement hoger is. Geniet iedere dag van een heerlijk sapje bomvol vitamines, vezels en mineralen en ga blakend van gezondheid het nieuwe jaar in!

25 december 2016 om 13:42
dirkoost Gebruiker

voor alle zekerheid, de Hurom HG2 Elite Premium : dit is toch de 2de generatie hé ?  Welke accessoires worden er bij geleverd ?  Een “droogrekje” als ik mij niet vergis ?

In wat verschilt deze in feite met de Hurom HH2 ?

Als er iemand ervaring heeft met deze Huroms, graag een reactie.

mvg, Dirk.

26 december 2016 om 02:25
Susantigoon Gebruiker

Niet met *deze* Huroms maar wel met de (technisch) vergelijkbare Versapers en daarbij wordt gelukkig ook een 2e grovere zeef meegeleverd.

Wij gebruiken deze dagelijks, al sinds 2012, en hebben sindsdien ook meteen alle suikerrijke frisdranken en pakken vruchtensap in de ban gedaan.

Wij gebruikten in aanvang alleen de fijne zeef, heel erg lekker allemaal, daar niet van, maar wij ondervonden echter dat één van de beoogde resultaten, t.w. gewichtsafname, teveel naliet.

Recente onderzoeken onderstrepen dit, omdat je met enkel het sap wel het water en de suikers (al is dit voornamelijk glucose en fructose) binnen haalt, maar de vezels niet en daar zit ‘m de crux! Eigenlijk is het een verhaal van sappen vs smoothies…

Een heel verhaal verder (dat je ook elders kunt natrekken, dus plaats ik hier niet), maar het komt erop neer dat wanneer je door de grove zeef te gebruiken de vezels ook meeneemt, het effect merkbaar groter is.

Claims inzake gezondheid maak ik niet, aangezien je met 90kg net zo gezond kunt zijn als met 74kg…

26 december 2016 om 12:18
HanAssink Gebruiker

Wij hebben in augustus van dezelfde aanbueding gebruik gemaakt (de HG2 Elite Premium) dat was inderdaad de tweede generatie. Super apparaat, compleet en voor een concurrerende prijs! Elders minimasl 50 euro duurder.

Een aanrader

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.