19 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Toolwelle Gereedschap

Toolwelle Gereedschap
Gereedschap!

Zijn er klusjes die al tijden liggen te verstoffen maar die toch gedaan moeten worden? Schilderijen die opgehangen moeten worden, huizen die verbouwd moeten worden of een auto die onderhouden moet worden? Dan komen deze gereedschappen van Toolwelle zeer zeker van pas! Kom snel even kijken in deze Flash Sale en ontdek wat Toolwelle voor jouw volgende klus kan betekenen.

19 maart 2017 om 06:58
Simonscorp Gebruiker

Sorry maar zie in de kist toch maar HSS carbid staal boren en geen SDS steenboren .

Ga deze bestellen en hoop dat deze doos geleverd wordt zoals op de foto wordt aangeven, overigens hebben alle producten een zwaar overtrokken bruto prijs voor china mateiaal

19 maart 2017 om 08:01
ahenkz Gebruiker

Er zitten inderdaad geen SDS boren bij. SDS boren passen ook niet in een klopboormachine maar alleen in een boorhamer.

19 maart 2017 om 07:44
masterfp Gebruiker

Deze set trekt letterlijk op niets, de tangen zijn van zeer slechte kwaliteit net zoals het ander materieel

19 maart 2017 om 13:24
bauke1985 Gebruiker

Correct. Ik heb in het verleden ook zo’n miskoop gedaan. Zonde geld!

19 maart 2017 om 08:43
SilverRT Gebruiker

In de uitleg van de gereedschapswagen schrijven ze over twee deurtjes, maar op de foto tonen ze er een met een grote klep (handvat onderaan). Welke versie wordt er verkocht?

19 maart 2017 om 09:00
DAVID-V1980 Gebruiker

Deftig gereedschap koop je slechts eenmaal in je leven en het is dan beter dat je kwaliteit koopt van een degelijk merk dan dit made in China gedoe hier waarvan ze met de naam Toolwelle de indruk willen wekken dat het Duits is. Wanneer je een beetje uitkijkt naar promoties kan je degelijke merken ook voor een schappelijke prijs kopen en geleidelijk een collectie aanleggen. Het hoeft noodzakelijk niet allemaal Facom te zijn, er bestaan genoeg degelijke merken die betaalbaar zijn met kwaliteit waarop je kunt vertrouwen en bv. en kniptang ook werkelijk goed knipt zonder bot te worden na 2 maal te gebruiken. Voor schroevendraaiers is Facom zeer goed en onverslijtbaar, Knippex is goed voor tangen, Gedore of Stanley heeft goede sleutels en ratels en met deze merken heb je dan echt iets waar je altijd kan op rekenen levenslang. Deze China setjes zijn van boterzacht metaal en in mijn ogen wegwerp speelgoed.

19 maart 2017 om 13:26
bauke1985 Gebruiker

Correct. Niks aan toe te voegen.

19 maart 2017 om 13:50
thijs.adriaans Gebruiker

Gereedschap van bijv. de Action is ook prima als je incidenteel iets nodig hebt en niet dagelijks klust (wat voor verreweg de meeste mensen geldt). Daar heb ik geen schroevendraaierset van honderden euro’s voor nodig. Ik heb al jaren zo’n Action set en die voldoet prima. Mijn gereedschapskist zit in jouw ogen waarschijnlijk vol rommel maar ik kan er alles mee doen wat ik nodig heb. En ik spaar duizenden euro’s uit.

19 maart 2017 om 09:23
kitanatje Gebruiker

Die “Toolwelle” gereedschapswagen is echt geen *snip* waard. Ik heb deze onlangs nog gekocht voor *snip*…. Waar ze die *snip* vandaal halen, Joost mag het weten….

Edited by: Stijn
Sorry, geen prijzen op het forum.

19 maart 2017 om 13:23
Moderator Paul Moderator

Hallo kitanatje,

Dat is geen huidige verkoopprijs, maar de oorspronkelijke adviesprijs zoals door de fabrikant is vastgesteld.

Vriendelijke groet, Paul

19 maart 2017 om 13:52
thijs.adriaans Gebruiker

Dat was dan zeker na de vrijdagmiddagborrel? Dat gegoochel met prijzen is precies waarom iBood allang niet meer is wat het ooit was. Echte aanbiedingen zie je zelden.

19 maart 2017 om 19:37
Moderator Stijn Moderator

Dag Thijs

De prijs die iBOOD als indicator gebruikt zijn de zogenaamde MSRP-prijzen.
Dit is de adviesprijs die de fabrikant meegeeft bij het lanceren van het product.

De marktprijs van een product durft al eens te schommelen, daarom vergelijkt iBOOD de verkoopprijs met de MSRP/adviesprijs.

Mvg
Stijn

20 maart 2017 om 03:23
pippe31 Gebruiker

Beste Stijn,

Dat is een terugkerende discussie, waarbij Ibood zich standaard bedient van dit antwoord, terwijl we allemaal weten dat de werkelijke reden toch waarschijnlijk een meer commercieel getinte reden zal zijn. Immers prijzen fluctueren wel in de markt, maar je kan ook beslissen dat je de gemiddelde marktprijs op het moment van aanbieden noemt als adviesprijs.. veel eerlijker en komt tegemoet aan het gevoel van een groot deel van jullie vaste klanten.

Overigens, als vaste klant, google ik gewoon standaard even om te kijken of jullie prijzen acceptabel zijn of niet.

21 maart 2017 om 01:03
bauke1985 Gebruiker

Inderdaad. :)

20 maart 2017 om 06:49
xx1978xx Gebruiker

Ik was van plan zo’n koffer aan te schaffen, maar na het lezen van al die negatieve reacties zal ik mij onthouden.

Dank voor de reacties.

20 maart 2017 om 08:03
Ronnie42 Gebruiker

Geloof me! met een “B” merk als Mannesmann of Tengtools haal je kwaliteit in huis waar je meer aan hebt dan deze rotzooi.

Goed genog voor het in elkaar zetten van een ikea kast maar te slecht voor het echte werk. Helemaal met David eens, koop voor die bijna honderd euro wat je echt nodig hebt en begin met sparen (als je klussen leuk vind en handig bent)  goed gereedschap verzamel je door de jaren heen.

20 maart 2017 om 08:07
jkm Gebruiker

of je koopt zo’n koffer van €90, wat echt niet duur is, ongeachte de kwaliteit. En lekker opgeruimd staat. Pak je nooit mis. En als je een keer een schroevendraaier of sleutel kapotdraait, vervang je hem door een deftig Duits of Zweeds exemplaar. Past vast wel in het koffertje, en zo investeer je pas als je zeker weet dat dat je het gebruikt.

Zal nog heel erg meevallen hoe vaak de incidentele gebruiker zelfs Chinees p*sbakken-stalen tangen kapot krijgt.

Maar als je vooraf weet dat je iets vaak gebruikt, kan je natuurlijk beter gelijk investeren. Als je aan je auto wil gaan sleutelen, wordt het een drama met deze sets. Als je af en toe een kraan aandraait, of IKEA kasten in elkaar zet, voldoet het prima.

20 maart 2017 om 08:30
ionizer Gebruiker

Ik heb zo’n goedkoop koffertje op de boot liggen voor als ik iets moet repareren als ik er ben, daar leg ik niet mijn goeie set neer (die ligt thuis), maar dit is lekker compact en je hebt alles bij de hand, ik zie het net als je thuisbrengertje van je auto, je gebruikt het liever niet, maar als je het nodig hebt is het fijn dat het er is. Zodra er een keer echt iets gerepareerd moet worden aan boord dan neem ik mijn goeie set mee.

20 maart 2017 om 12:00
Susantigoon Gebruiker

Zo is dat,

goedkoop spul en als het heel blijft heb je mazzel en een koopje.

Goed genoeg voor een noodingreep onderweg (en dit spul kun je dan ook nog eens in de plomp laten lazeren).

Het echte werk met duur gereedschap is voor thuis (èn je onderhoudsmonteur in de jachthaven).

20 maart 2017 om 09:08
Jan-van-Gent Gebruiker

Ik heb de Toolwelle S.E. XXL Gereedschapstrolley al enkele jaren en ik heb er al veel plezier aan beleefd. Trouwens ik klus nogal veel en nooit heeft het materiaal gefaald. Zij met al die negatieve kritiek hebben het waarschijnlijk nog nooit gebruik of hebben het van horen zeggen! Trouwens voor een dergelijke prijs hoef je het niet te laten…

20 maart 2017 om 12:01
Susantigoon Gebruiker

Iets met stuurlui…

20 maart 2017 om 22:47
SilverRT Gebruiker

Nog eens een poging: In de uitleg van de gereedschapswagen schrijven ze over twee deurtjes, maar op de foto tonen ze er een met een grote klep (handvat onderaan). Welke versie wordt er verkocht?

28 maart 2017 om 15:57
Dimedimi Gebruiker

Echte Chineese rommel! Gereedschap is inderdaad niet kwaliteitsvol en de ijzeren gereedschapswagen is ook met zeer dun materiaal gemaakt en staat nu al niet mee recht op recht. Ik heb al spijt dat ik het gekocht heb. Bestelling is overigens met deuken en andere beschadigingen aangekomen. Ibood is wel behulpzaam in de klantenservice maar het is en blijft een miskoop.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.