19 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Bugatti Servies

Bugatti Servies
Italiaans design

Gioia is Italiaans voor blijdschap en blij is precies wat je wordt bij het zien van deze serie. Het gekleurde servies is versierd met alle kleuren van de regenboog. Wij worden er direct helemaal vrolijk van! Het servies is gemaakt van aardewerk dat gebakken is op een lage temperatuur, waardoor het servies een rijke en stralende kleur behoudt.

19 mei 2017 om 00:20
Gewijde Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Om het overzicht te houden heb ik even de gehele mailwisseling verwijderd. Zie hieronder voor meer informatie.

19 mei 2017 om 00:31
Moderator Paul Moderator

Beste Bernard,

Als je het niet eens bent met het ontvangen emailbericht, dan raad ik je aan om te reageren op die email. Dan komt het meteen bij de juiste afdeling terecht.
Als er anders nog iets is waar ik je bij van dienst kan zijn dan lees ik dat graag.

Vriendelijke groet, Paul

19 mei 2017 om 00:43
Moderator Paul Moderator

N.B. Wat is volgens jou een leugen van iBOOD? 
iBOOD hanteert geen actieve voorraad en kan daarom niet omruilen.
Tijdens het behandelen van jouw verzoek was nog niet bekend dat er aan nieuwe deals werd gewerkt, die vandaag online zijn gekomen en nog naar het distributiecentrum verstuurd moeten worden. Vandaar de verwachte verzenddatum van 2 juni 2017 bij de huidige deals.

19 mei 2017 om 00:30
Gewijde Gebruiker

De waarde van twee borden is wel 4,32 en kan men voor het ongemak een compensatie krijgen van 0,68 Euro en heeft men bij een nieuwe bestelling terug 5,95 Euro verzendingskosten aan zijn broek. Wat een loyale tegemoetkoming op een factuur van bijna 80 Euro . Zo doet men geen zaken wanneer men zichzelf een beetje respekteert .

19 mei 2017 om 06:05
satel Gebruiker

Wat is de ml inhoud van de espresso kopjes?

19 mei 2017 om 08:50
Moderator Dees Moderator

Hallo satel,

De inhoud van de espresso kopjes is 110 ml.

Groetjes,
Dees

19 mei 2017 om 10:24
Anneton Gebruiker

Om 10.12 uur krijg ik de aanbiedingen van IBOOD binnen. De eerste reactie op de aanbiedingen was om 00.20 uur. Hoe komt het dat ik zo laat de aanbiedingen binnen krijg? Ik snap nu wel dat er regelmatig artikelen uitverkocht zijn, terwijl ik ze net ontvangen heb!

19 mei 2017 om 11:03
Moderator Berlinda Moderator

Beste Anneton,

Ik snap dat het vervelend is. De nieuwsbrieven worden op verschillende tijden verstuurd. De nieuwe aanbiedingen komen om 00.00 uur online. Vanaf dat moment kan je altijd even online komen kijken of er iets voor je tussen zit.

Groetjes,

Berlinda

19 mei 2017 om 11:18
Wim2600 Gebruiker

Ik heb vorige keer de grote kommen van 22 cm besteld, en die kan ik van harte aanbevelen. Mooie, ruime kommen, ideaal voor een salade of pastagerecht, en ze zijn inderdaad prima geschikt voor de magnetron.

Prima kwaliteit, zeker voor zo’n prijs.

19 mei 2017 om 22:19
ismaja Gebruiker

Erg jammer dat de mokken uitverkocht zijn. Wilde van alles wat kopen als vervanging van mijn huidige ratjetoe servies. De mokken zijn perfect voor bij de ontbijtborden. Komen de mokken binnenkort nog eens langs?

20 mei 2017 om 16:24

Hallo ismaja,

Dat weet niemand. Je kan altijd een hint achter laten op het tip forum.
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/

Groetjes,

Berlinda

21 mei 2017 om 10:50
Bigmike1 Gebruiker

Dir service komt regelmatig langs en ik zou me er geen zorgen om maken. Nieuwe kans komt vast weer.

20 mei 2017 om 01:03
edwinteems Gebruiker

Iemand ervaring met de borden?

20 mei 2017 om 07:19
IrisN Gebruiker

Ik heb het ea al van dit servies besteld en wil er nog iets bij bestellen; moet ik dan weer bezorgkosten betalen? Kan het samengevoegd worden?

Komen de mokken nog een keer binnenkort?

20 mei 2017 om 15:38

Beste IrisN,

Bij elke bestelling komen er verzendkosten bij. Deze kunnen achteraf niet samengevoegd worden. Wat je wel kan doen als de producten die je hebt besteld en nog wil bestellen nog aanwezig zijn, een nieuwe bestelling plaatsen, en daarna je eerdere bestelling annuleren.

Of de mokken nog een keer komen, weten wij niet. Je kan hiervoor altijd een tip achterlaten op het tip forum.
http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/

Groetjes,

Berlinda

20 mei 2017 om 08:19
kevin.beukeleirs Gebruiker

Als ik de borden bestel betaal ik €4 verzendingskosten. Bestel in de tassen erbij wordt dit bijna €9! Lijkt me niet fair?

20 mei 2017 om 15:55

Beste Kevin,

Ik weet niet hoe je aan de 4 euro komt. Wat ik je wel kan vertellen is dat de verzendkosten van een pakket hebben te maken met het gewicht:

Tot 5 kg kost 5,95 euro

van 5 kg tot 40 kg kost 8,95 euro

Door te combineren stijgen de verzendkosten (in dit geval) doordat het gewicht boven de 5 kg uitkomt.

Het blijft goedkoper dan 2 maal verzendkosten te betalen.

Groetjes,

Berlinda

20 mei 2017 om 18:46
kevin.beukeleirs Gebruiker

Danku voor de info!

20 mei 2017 om 18:56
bobmarieke Gebruiker

Hoezo zijn de ontbijtborden 4 cm hoog? Klopt dat wel?

21 mei 2017 om 00:12
broodeter Gebruiker

Volgens mij worden ze (door Bugatti) per twee verpakt en is dat de hoogte van zo’n doosje.

21 mei 2017 om 10:03
Fitim0110 Gebruiker

Ik wil graag van alles x2 bestellen. Moet ik dan 5x verzendkosten betalen? Of wordt het 1x pakket tussen 5 en 40kg, oftewel 8,95 euro verzendkosten?

21 mei 2017 om 13:15

Beste Fitim0110,

Als je meer producten in 1 bestelling plaatst worden de verzendkosten gebundeld. De verzendkosten worden gebaseerd op onder andere gewicht en afmeting van het pakket. Weegt je complete bestelling tussen de 5 en 40 kg, dan kost dat qua verzendkosten 1 keer 8,95 euro. Na het invoeren van je complete bestelling kun je de kosten voor verzending zien staan in de winkelwagen. Voor meer informatie: zie de faq.

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/faq/

Groetjes,

Berlinda

7 juni 2017 om 08:12
daveweb Gebruiker

Ik heb al sinds 2 juni een track en trace code voor verzending, maar de status blijft maar op aangemeld staan bij DHL. Waarom blijft het proces hangen?

8 juni 2017 om 15:13
Moderator Wessel Webcare Moderator

Hi Dave,

Gisteren is de zending naar de volgende stap van de levering gegaan. Er zit dus wel degelijk beweging in, gelukkig! :-)

Groeten,
Wessel

10 juni 2017 om 08:03
daveweb Gebruiker

Helaas veranderd er sinds 7 juni niets meer bij DHL. Pakket ligt al weer een tijdje in het sorteer centrum. Jammer dat ik alleen reactie krijg van ibood, als ik iets publiekelijks post.

Ga er aub achteraan bij DHL!

10 juni 2017 om 09:13
Moderator Dees Moderator

Hallo daveweb,

Ik ga het doorgeven aan mijn collega’s en ga laten uitzoeken wat er aan de hand is.

Groetjes,
Dees

11 juni 2017 om 08:05
bloc200 Gebruiker

Bij mij stond de status initieel ook op aangemeld maar nu vond in zelfs het pakket niet meer terug!

Van ibood uiteraard geen reactie.

11 juni 2017 om 16:04
Moderator Paul Moderator

Beste bloc200,

Vervelend dat je nog geen reactie ontvangen hebt. Ik zal de klantenservice op de hoogte brengen hiervan.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.