19 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Schott Zwiesel Glas

Schott Zwiesel Glas
Handig dubbelwandig

Dankzij deze Flash Sale van Schott Zwiesel haal je glazen, kommen en en een schenkkan van topkwaliteit in huis. Alle producten zijn dubbelwandig, wat betekent dat je ze zowel voor koude als warme dranken kunt gebruiken. De temperatuur van jouw handen heeft geen invloed op de temperatuur van het drankje en bij warme drankjes loop je ook geen risico om je handen te verbranden als je het glas vasthoudt. Handig!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

19 mei 2017 om 08:12
Sbollen74 Gebruiker

Goedemorgen, ik heb een bestelling geplaatst van Schott Zwiesel. ik heb Via mijn bank app bevestiging van de betaling, maar ik krijg geen bevestiging van mijn bestelling. Kunt u dit nakijken? Alvast bedankt!

19 mei 2017 om 08:47
Moderator Dees Moderator

Hallo Sbollen74,

Je bestelling is gewoon gelukt! Als het goed is heb je een bevestigingsmail ontvangen.

Groetjes,
Dees

19 mei 2017 om 09:35
Sbollen74 Gebruiker

Klopt. Bedankt!!

20 mei 2017 om 17:09
Insajian Gebruiker

Ik heb er op 5 mei ook besteld geen bevestiging via mail gekregen maar wel van de visa gegaan… ondertss ook nog niets ontvangen….!!!!

20 mei 2017 om 17:27
Moderator Berlinda Moderator

Beste Insajian,

Is er ook geen mail in de spamfilter terecht gekomen? Wil je voor mij kijken of de bestelling wel onder ‘Mijn iBOOD’ staat en zo ja, wat de status ervan is?

Graag meer informatie in het juiste topic.

Groetjes,

Berlinda

22 mei 2017 om 15:59
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Insajian,

Bedankt voor je melding. Eerder vandaag heeft een van mijn collega’s je per mail voorzien van een antwoord. Helaas is de gemaakte betaling niet gelukt. Als het goed is moet het op je creditcard gereserveerde bedrag weer vrijgegeven zijn.

Groeten,
Wessel

21 mei 2017 om 14:32
MichaelT Gebruiker

Ik heb per ongeluk een kan te weinig besteld en wil deze extra bestellen, maar wil geen verzendkosten betalen. Kan dit nog aangepast worden?

21 mei 2017 om 14:41
Moderator Tom Moderator

Dag MichaelT

je kan je bestelling kosteloos annuleren zolang het niet verzonden is via ‘Mijn iBOOD’.
In tussentijd kan je een nieuwe bestelling plaatsen. (zolang het niet uitverkocht is)

Met vriendelijke groeten

Tom

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.