28 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Matras-/topperhoeslakens

Matras-/topperhoeslakens
Jouw ticket naar dromenland

Het zijn misschien niet de spannendste producten om te kopen, maar hoeslakens zijn zó belangrijk voor een goede nachtrust! Deze van Face2Face zijn gemaakt van zacht en comfortabel percal katoen. Door een speciale weeftechniek, is dit materiaal zachter dan gewoon katoen. Zo slaap jij dus nóg lekkerder. Trusten!

28 mei 2017 om 00:37
hupkedupke Gebruiker

@moderator: ik kan Glacier Grey niet aanvinken bij de 90×200x30 maat, de kleur wordt echter wel genoemd bij de foto’s. Kunt u adviseren? Dank, Marc

Beantwoorden

28 mei 2017 om 00:43
Moderator Paul Moderator

Je kunt hiervoor de kleur Grey selecteren in het menu. Excuses voor de onduidelijkheid.

Beantwoorden

28 mei 2017 om 10:58
hupkedupke Gebruiker

Dankjewel Paul!

Beantwoorden

28 mei 2017 om 08:15
dirkoost Gebruiker

Wat betreft de hoeslaken – split, Ons bed is 210 cm. Past deze van 200cm hier ook op?

Beantwoorden

28 mei 2017 om 09:16
Bies11 Gebruiker

Ik heb altijd hetzelfde probleem. Er komt maar geen topper hoeslaken 180 cm x 210 cm. Mijn ervaring is dat andere maten niet passen (200 cm is kort en bij 220 cm zit ie veel te slap).

Beantwoorden

28 mei 2017 om 20:18
AGTon Gebruiker

Zit er nog een beetje rek in de topperhoeslakens? Mijn topper is namelijk 200×210. De toppers van Auping rekken wel mee, maar hoe zit het met deze?

Beantwoorden

29 mei 2017 om 11:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik kan je helaas niet garanderen dat deze topperhoeslakens zo ver meerekken, dat hij ook om jouw topper past. Ik raad je dus aan het risico niet te nemen en te wachten op een volgende keer, wanneer we hopelijk wel een hoeslaken in de juiste maat aanbieden.

Beantwoorden

29 mei 2017 om 09:26
plasticoo Gebruiker

wij hebben nu 2x topperhoezen bestelt in de maat 90 x 220 x 12 cm . deze voldoen eigenlijk prima , zowel de stof waar ze van gemaakt zijn als ook de pasvorm , alleen zijn ze zonder elastiek in de hoeken en zijn ze bij onze toppers lastig om de toppers te doen,

aan de andere kant door dat er geen elastiek in de hoeken zit en de pasvorm , blijven ze perfect om de topper zitten zonder dat ze na een warme nacht van de topper zijn geschoten.

ik klaag er niet over omdat dit ons goed bevalt, maar bij de vorige keren stond er wel vermeld dat ze van elastiek voorzien waren wat dus in deze maat niet het geval was.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.