28 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Ploff Zitzakken

Ploff Zitzakken
Plof en relax

In de tuin. Op het strand. In de woonkamer. Op kantoor. Een zitzak van Ploff hoort overal thuis en is de ideale manier om te relaxen, te chillen, te lezen of creatief te brainstormen. Alle zitzakken zijn gemaakt van waterafstotend materiaal. Hierdoor zijn ze zowel geschikt voor binnen als buiten en kun je ze makkelijk schoonmaken. Hoeveel bestel jij er vandaag? ;-)

28 mei 2017 om 20:59
almarmeijerink Gebruiker

Heeft er hier iemand ervaring met deze zitzakken? Ben benieuwd of mensen er enthousiast over zijn! :)

Beantwoorden

29 mei 2017 om 07:54
MSchuurmans Gebruiker

Wij hebben eind vorig jaar een zitzak van Ploff gekocht maar we zijn er niet tevreden mee. Op 2 plekken gaat het stiksel al los waardoor de vulling eruit vliegt als je erop gaat zitten. Deze zal binnenkort dus in de kliko belanden. Daarnaast vormt hij ook niet lekker als je erin gaat zitten. Hij kan zijn lucht niet echt goed kwijt (ondanks de losse stiksels). Ik zou deze in ieder geval nooit meer kopen.

Beantwoorden

29 mei 2017 om 12:10
gyrotws Gebruiker

Weet niet of ik de link mag plaatsen maar zie hier: https://www.bol.com/nl/p/ploff-giraffe-zitzak-fuchsia/9200000046630526/

en hier: https://www.bol.com/nl/p/ploff-elephant-zitzak-grey/9200000046630534/

Beantwoorden

29 mei 2017 om 00:03
KeesKaas Gebruiker

Leuk spul…maar als er een gat in komt ben je de lul (bv slijtage of sigaret)

Beantwoorden

29 mei 2017 om 12:05
oinkoink12 Gebruiker

Had ik laatst met mijn televisie ook.

Beantwoorden

29 mei 2017 om 12:08
Age of Mace Gebruiker

Had ik laatst bij mijn boot ook

Beantwoorden

29 mei 2017 om 12:13
gyrotws Gebruiker

Hahahahha ik had dit bij een waterballon voor ik hem gegooid had, ook niet handig.

Beantwoorden

29 mei 2017 om 13:47
drsnugglez Gebruiker

Ik kan ook afraden om je sigaret in je ijsje te steken met dit weer, wordt hij ook niet lekkerder van.

Beantwoorden

29 mei 2017 om 12:09
Alfa146 Gebruiker

:’)) Ik had dat laatst met mijn parachute. Ik was goed de lul

Beantwoorden

12 juni 2017 om 17:11
Spriteo0o Gebruiker

2 zitzakken besteld. Op verschillende dagen geleverd. Helemaal niet erg maar de ene likt helemaal niet op de andere. 2e levering was wel een zitzak maar een hele andere model en zat vol aan de buitenkant witte vlekken van de vulling. Dus nu terugsturen – echt jammer!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.