1 juni 2017 om 00:00
iBOOD

In-/outdoor Vloerkleden

In-/outdoor Vloerkleden
Van binnen naar buiten

Wie zegt dat vloerkleden alleen voor binnenshuis zijn? Met deze vloerkleden van Calista kun je zowel je woonkamer als je balkon/dakterras/tuin opfleuren. Hoe leuk is dat! De vloerkleden zijn gemaakt van polypropeen en daardoor zowel water- als vlekafstotend. Ideaal dus om jouw buitenruimte helemaal af te maken.

1 juni 2017 om 17:12
gertxlvisser Gebruiker

Hi,

Ik heb er net eentje besteld, althans een poging gedaan tot. Na betaling is de transactie gecrashed. Het bedrag is afgeschreven maar ik heb geen bevestiging van de bestelling gekregen.

1 juni 2017 om 17:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Gert,

Ik zie dat je bestelling zojuist is doorgekomen en je 2 minuten geleden een bevestigingsmail hebt ontvangen :-)

Groeten,
Bas

1 juni 2017 om 17:32
Zplus Gebruiker

Jammer dat er niets bijzit waarop je loungeset kan opzetten . Maten zijn vrij klein.

2 juni 2017 om 00:18
bboevink Gebruiker

Inderdaad vrij kleine maten. Ik zoek groter, 2×3 of 3×4. Enig idee of die er ook zijn (of gaan komen)?

2 juni 2017 om 07:45
GilberteNaegels Gebruiker

Is er een anti-slip laag aan de achterzijde ?

2 juni 2017 om 09:01
Moderator Dees Moderator

Hallo GilbereNaegels,

We gaan het voor je navragen.
Groetjes,
Dees

2 juni 2017 om 13:19

Er zit geen anti-slip onder deze kleden, omdat ze recto verso gebruikt kunnen worden.

2 juni 2017 om 09:49
Christoph69 Gebruiker

Ik zou er graag eentje bestellen van 2×3m, zijn wel heel kleine tapijtjes. Bestaan ze in grotere maten?

2 juni 2017 om 11:13

Wij bieden deze momenteel enkel in deze maten aan. Of ze groter bestaan, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.