1 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Mica Decorations

Mica Decorations
Creëer je eigen urban jungle

In deze Flash Sale vind je alles voor een groen huis en groene tuin. Niet alleen kunstplanten die niet van echt zijn te onderscheiden (handig voor al je geen groene vingers hebt, maar wel planten wil), maar ook plantenpotten, knusse tuintafeltjes en zelfs een vuurkorf voor een lekker knisperend vuurtje. 

17 juni 2017 om 17:04
Bert003 Gebruiker

Nou, beide bloempotten zijn beschadigd aangekomen. Zelfs de kleine bloempot die in de grote verpakt zat heeft een barst.

DHL moet echt haar best gedaan hebben om dat voor elkaar te krijgen. Erg jammer.

Uiteraard was de manier van verpakken ook niet goed, geen schuimrubber en direct contact van de pot met de wand van de doos.

17 juni 2017 om 19:33
Moderator Paul Moderator

Hallo Bert,

Het is spijtig om te lezen dat de bloempotten niet ongeschonden zijn aangekomen. Dat is uiteraard niet zoals het zou moeten gaan. Zou je hiervoor via Mijn iBOOD een Service Verzoek (Transportschade of DOA) willen indienen? Dan zal de klantenservice je verder helpen.

Jouw feedback (dank daarvoor) zal ik doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Vriendelijke groet, Paul

17 juni 2017 om 23:11
Bert003 Gebruiker

De vraag is of ik nu DOA of transport schade moet melden. Aan de doos is niets te zien. En ik heb geen zin in een welles nietes spel met DHL, dat is een zaak tussen iBood en DHL.

17 juni 2017 om 23:15
Moderator Paul Moderator

Het product is defect bij ontvangst, dus je mag gerust DOA selecteren.

18 juni 2017 om 12:35
Bert003 Gebruiker

Dank. Erg jammer want het zijn prachtige potten en vervanging is er niet bij waarschijnlijk.

26 juni 2017 om 02:10
Tembelis Gebruiker

Mica Decorations Kikker met Licht | Solar

Prachtig leuk ding, staat in de tuin, en inderdaad in de avond kijkt hij door zijn verrekijkertje en gaan de lampjes aan…! :)
Even een klein beetje wind gehad met ditto regenbui, en meneer kikker doet het ineens helemaal niet meer! :(
Kortom kikker mee naar binnen, blijkt alles onder het zonnepaneeltje zeik en zeik nat te zijn, ligt nu te drogen.
Ergens lijkt me dit niet helemaal de bedoeling van een buitenbeeld, mocht ik het niet meer droog en aan de gang krijgen, gaat hij helaas retour…. :(
Graag tot hoorns.

Rudy.

26 juni 2017 om 09:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Rudy,

Dat is inderdaad een vervelende situatie. Je kunt via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Defect” aanmaken, zodat dit onderzocht kan worden.

Groeten,
Bas

26 juni 2017 om 12:14
Tembelis Gebruiker

Hoi Bas.

Dank voor je antwoord ik zal vanavond kijken of spul beetje droog geworden is en of de lampjes nog gaan branden, anders vrees ik dat het inderdaad een defect gaat worden.

Jammerlijke hiervan is dat ik dan geld terug krijg in plaats van een ander beeld, we wachten af.

Groet Rudy

26 juni 2017 om 23:29
Tembelis Gebruiker

Nou mooi laten drogen, electronica nog even met een Föhn beetje droog gemaakt, et voila kikker heeft weer oogjes! :)

Maar nu de volgende vraag, zou iemand bij de leverancier een handleiding kunnen vragen? Stel nou dat een van die beide ledlampjes aan vervanging toe is? Die dingen zitten er naar mijn idee ook vast in gegoten of zo? Ik durfde het niet aan om te gaan peilen eer ik weer iets afbreek sloop of wat dan ook. Kortom graag! BVD! :)

Rudy

27 juni 2017 om 09:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Rudy,

Ik ga onze Webcare afdeling om te checken of ze jou hiermee kunnen helpen!

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.