16 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Slaapkamer Sale

Slaapkamer Sale
Slaapkamer Sale 

Nieuwe hoeslakens nodig? Dekbedovertrek aan vervanging toe? Sla in deze Slaapkamer Sale je slag!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

16 juni 2017 om 01:38
Sababber Gebruiker

Leuk voor in de slaapkamer, een watertrampoline met glijbaan.. is dat voor in je waterbed? :’)

Beantwoorden

16 juni 2017 om 06:11
Moderator Jim Moderator

Hi Sababber,

Spreekt tot de verbeelding ;-) – ik heb het voor de zekerheid even doorgegeven aan iBOOD.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 juni 2017 om 08:33
drsegers Gebruiker

Betreft de blackout gordijnen, oppassen: gordijnen waren niet 150cm breed en 1 ring had een andere kleur!

Er is een reden waarom ze zo goedkoop zijn.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi drsegers,

Dat lijkt me niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Heb je via “Mijn iBOOD” al een serviceverzoek ingediend?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 juni 2017 om 09:44
drsegers Gebruiker

Dag Bas, 
We hebben ze wel kunnen gebruiken, maar wou het toch melden.

Beantwoorden

16 juni 2017 om 13:46
gerd.janssen Gebruiker

Kan ik er geen 2 bestellen zonder een 2e bestelling te plaatsen van de verduisteringsgordijnen van 300×250?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 13:50
Moderator Jim Moderator

Hi gerd.janssen!

Als je begint door er één in je winkelmand te leggen, vervolgens te klikken op ‘Verder winkelen’ en er dan nog een in te leggen, zou je er twee in één bestelling moeten kunnen bestellen.

Laat even weten als het niet lukt, dan helpen we verder!

Groetjes,
Jim

Beantwoorden

16 juni 2017 om 17:52
gerd.janssen Gebruiker

Dit had ik al gedaan, maar het lukt niet..

zal ik er 2 apart bestellen zodat jullie mij de vervoerskosten daarna terugstorten of zo?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 18:04
gerd.janssen Gebruiker

Ik heb er eentje besteld.. Toen was de stock op.

Kan er nog een 2e extra bij gedaan worden?

Beantwoorden

16 juni 2017 om 18:24
Moderator Paul Moderator

Helaas is er geen extra stock. Op is ook echt op.  Het is niet mogelijk om een 2e toe te voegen.
Als je aan 1 exemplaar niet genoeg hebt, zou je via Mijn iBOOD – bestelling – service verzoek – Annulering de bestelling kunnen annuleren.

Beantwoorden

18 juni 2017 om 07:49
twanvda Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.