27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Walra textiel!

Walra textiel!

In deze Flash sale vind je een variatie aan prachtige textielproducten van niemand minder dan Walra. Of je nu op zoek bent naar een hoeslaken, dekbedovertrek of lekkere zachte handdoeken, hier slaag je gegarandeerd en uiteraard tegen de laagste prijs!

27 oktober 2014 om 12:55
powernout Gebruiker

Zijn er nog bijpassende badmatjes te bestellen bij de handdoeken?

27 oktober 2014 om 15:57
Moderator Dees Moderator

Hallo Powernout,

Ik speel de vraag door naar de betreffende afdeling.

27 oktober 2014 om 16:06
Moderator Dees Moderator

Powernout, gezien de aanbieding bij deze Flash Sale is het helaas niet mogelijk bijpassende badmatjes te bestellen.

Je zou het natuurlijk wel kunnen aandragen bij Tip iBOOD!

Groetjes, 
Dees

27 oktober 2014 om 16:11
powernout Gebruiker

Top! Kijk ik vanavond nog even!

28 oktober 2014 om 08:24
powernout Gebruiker

Hi Dees,

Al wat gehoord?

27 oktober 2014 om 19:00
Admin iBOOD Admin

Dag iBOOD’ers!

De nieuwe beta site staat live! We werken nog aan wat laatste bugjes dus still work in progress : -).

Veel mensen hebben vandaag geen kans gehad om te bestellen. Daar hebben we besloten alle deals die vandaag draaien morgen te continueren. Let wel: op = op.

Happy shopping!

Arthur

27 oktober 2014 om 21:47
butros Gebruiker

Hoi Admin,

Bij het 2p dekbedovertrek staat bij de specs “240×200/220 cm”, is het nu 200 of 220 cm lang?

Mvg,

Peter

27 oktober 2014 om 23:22
ronaldbons Gebruiker

Hoi Peter,

Ik heb deze gekocht voor mijn waterbed die 220 lang is. Voor 220cm is het dekbed erg krap om nog in te stoppen. Het kan, maar het houd niet over.
Ik heb het gevoel dat de hoes behoorlijk gekrompen is tijdens het wassen (hooguit 40graden). Ook de breedte komt dan net uit. Het is voor mij een beetje vergelijkbaar met de ALDI kwaliteit. De prijs is hetzelfde (zonder verzendkosten)

28 oktober 2014 om 09:11
butros Gebruiker

Hoi Ronald,

Dank je voor de info, mijn dekbed is ook 220 lang en ik heb liever niet zo’n bal ergens halverwege :)

mvg P

28 oktober 2014 om 10:52
Bellinis Gebruiker

Ik lees niets over de kwaliteit van het katoen. Welke type katoen wordt er gebruikt en wat is het de “thread count”? (Dit geeft aan hoeveel draden per inch er geweven zijn. Hoe meer counts, hoe fijner de garens en hoe hoger de kwaliteit van het dekbedovertrek)

28 oktober 2014 om 14:07
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal,

Zoals jullie merken, is het voor ons allemaal nog wennen aan de nieuwe site.

Bij hoge uitzondering staan de deals vandaag een extra dag live, zodat mensen die gisteren betaalproblemen hadden een extra kans krijgen om iets te bestellen. Dit is bij hoge uitzondering: ons concept blijft gewoon hetzelfde, en vanaf morgen bieden ook weer iedere dag een verse deal!

Qua betaling raden we iDEAL aan.

Daarnaast zijn we bezig met het verplaatsen van feedback op de website naar het feedbacktopic, zodat jullie hier weer kunnen praten over de deals. ;-)

Excuses voor eventuele ongemakken!

Arthur.

28 oktober 2014 om 14:19
noelia Gebruiker

Als ik verscheidene producten bestel betaal ik dan 1 keer verzendkosten of voor elk verschillende artikel apart?

28 oktober 2014 om 14:21
Moderator Renate Moderator

De hoogte van de verzendkosten ligt aan de afmeting en aan het gewicht.

In de FAQ staat hierover het volgende:

Dat hangt af van het gewicht en de afmetingen van het pakket. In onderstaande tabel vind je een overzicht van de verzendkosten zoals we die over het algemeen hanteren.

Let op: deze verzendkosten gelden bij één aanbieding met één item. Bestaat je bestelling uit meerdere items of combineer je meerdere aanbiedingen, dan verandert ook de hoogte van de verzendkosten (het gewicht en de afmetingen van je pakket veranderen immers ook).

Vouchers, coupons, productcodes en services per e-mail € 0,-
Per enveloppost (kleine, lichte zendingen en alleen voor NL) € 2,95
Pakket zending tot 5.00 kg € 5,95
Pakket zending 5.00 kg of meer € 8,95
Toeslag als je je bestelling in delen wilt laten verzenden € 4,95

28 oktober 2014 om 17:32
rogvand Gebruiker

Heb per ongeluk mijn bestelscherm gewist. Nu wil ik terug bestellen maar dit lukt niet : telkens geeft het scherm als melding 10 minuten wachttijd… en dit is nu toch zowat 2 uur het geval..Wat moet ik doen?

28 oktober 2014 om 18:25
PHILIPDR Gebruiker

Geachte, zijn er géén bijpassende washandjes. We moeten ons toch eerst kunnen wassen voor we ons gaan afdrogen.

28 oktober 2014 om 19:27

De washandjes zullen er vast zijn, maar helaas niet via iBOOD te koop tijdens deze deal.

28 oktober 2014 om 19:25
rogvand Gebruiker

betaling is blijkbaar in orde gekomen, dus probleem opgelost

28 oktober 2014 om 19:27

Dat is fijn om te horen!

8 november 2014 om 12:33
Rubman86 Gebruiker

Hoe zit het met de verzenddatum van de Handdoeken?

Deze stond verwacht op 6 november, maar die is gekomen en gegaan en geen bevestiging van de verzending. Is hier wat meer informatie over?

8 november 2014 om 16:48
Moderator Dees Moderator

Hallo Rubman86,

Allereerst, excuses voor de vertraging!

Sinds de lancering van de nieuwe website gaan er wat dingen in het systeem met betrekking tot verzenden niet goed.
Ibood doet haar best om het zo snel mogelijk op te lossen, alleen neemt dat momenteel wat tijd in beslag.

Je krijgt je bestelling echt binnen, alleen hebben wij Moderators er helaas geen zicht op hoe snel de ontstane achterstand ingehaald is.

Groetjes,
Dees

10 november 2014 om 07:10
Robsos Gebruiker

Dan zoeken jullie moderators dit toch uit…?

Even een telefoontje naar afdeling logistiek of wat dan ook.. beetje oplossingsgerichtheid graag.

10 november 2014 om 15:23
picardo77 Gebruiker

Helemaal met je eens…

11 november 2014 om 10:59
Rubman86 Gebruiker

Het interesseert mij vrij weinig dat er problemen zijn met de nieuwe site, Dit staat los van een logistieke afhandeling van bestellingen in mijn ogen.

Anders kan welke TNT/PostNL ook wel gaan zeggen ja sorry je pakket komt even wat later want onze website was down.

Is het echt zo moeilijk om even uit te zoeken wanneer er verwacht wordt te verzenden.

Waar ik en met mij anderen al genoegen mee hadden genomen was een berichtje dat vanwege drukte mede dankzij de nieuwe site de bestelling wat vertraging heeft opgelopen en wij het zouden horen wanneer er verzonden zou worden.

10 november 2014 om 19:31
robin_m Gebruiker

Is dat ons probleem dat jullie problemen hebben met de site?

Zou graag onder mijn op ibood bestelde dekbed willen slapen die overigens wel optijd binnen was een paar dagen geleden.

11 november 2014 om 10:09
timelezz Gebruiker

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

11 november 2014 om 13:52
rswa Gebruiker

Jammer dat je zelf naar informatie moet zoeken waarom de handdoeken niet op 6 november verzonden zouden worden. Een bericht/mail was wel gewenst geweest. Maar ook ik ben benieuwd wanneer ik mn bestelling kan verwachten.

11 november 2014 om 16:32

Beste iBOODers,

helaas kan ik op dit moment jullie geen bevredigend antwoord bieden.
Wij hopen zo snel mogelijk inhoudelijke informatie te geven over bestellingen.

Onze excuses voor de lange wachttijd.

11 november 2014 om 20:19
AlieFrits Gebruiker

Vanochtend heb ik een mail gestuurd met de vraag welke redenen er zijn dat de handdoeken niet op 6 november verstuurd zijn? Als er vertraging is is het netjes dit tijdig per e-mail te melden. Nu lees ik hier dat er dus al meer vragen zijn, jammer dat customerservice-ibood niet de moeite neemt de mail te beantwoorden.  Door de lange wachttijd kon ik de tv-steun niet meer kopen, meer dan 2 uur in de wachtrij gestaan daarvoor en daarna een melding krijgen dat deze is uitverkocht. Nu een langere wachttijd op de bestelling en dit omdat er een nieuwe website de lucht is ingegaan… zit daar een luchtje aan??? ;-) En ja… we wachten geduldig af!

12 november 2014 om 08:31
Scubalady Gebruiker

Gezien de antwoorden van de moderatoren (Dees en Renate) lijkt het me dus beter voorlopig niets meer te bestellen bij iBood. Als ze ooit weer zover komen dt hun logistiek klopt, zal ik het weer overwegen.

Nu geduldig wachten en hopen dat het goed komt? Als de betaling van de klanten te laat is gaat de verkoop niet door! Als iBood te laat is……….????????????

Een betere, lees acceptabeler uitleg wat een nieuwe site met een bestelling te maken heeft zou ook welkom zijn.

12 november 2014 om 14:03
timelezz Gebruiker

Bij deze nogmaals het verzoek wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.
Indien hier geen duidelijkheid over gegeven kan worden wens ik het betaalde bedrag retour op mijn rekening.

12 november 2014 om 14:39
Moderator Dees Moderator

Hallo Timelezz,

Helaas is het nog niet duidelijk wanneer de Walra handdoeken verzonden gaan worden.
We hopen daar volgende week meer duidelijkheid in te kunnen verschaffen.

Mocht je je bestelling willen annuleren kan dit uiteraard, dan krijg je het bedrag netjes teruggestort.

Groetjes,
Dees

12 november 2014 om 15:30
Pocahontas_1979 Gebruiker

Maar waarom wordt er nog steeds geen mail verstuurd? Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de klanten even per mail te informeren dat er vertraging in de levering zit met daarbij de nodige excuses?

13 november 2014 om 07:44
Avotje Gebruiker

We zijn nu een week verder en nog geen enkele reactie gehad wanneer de handdoeken verzonden worden. Begin me nu toch wel wat zorgen te maken dat ze straks niet meer verzonden worden. Graag eens reactie per mail over de echte verzenddatum.

13 november 2014 om 08:05

Hoi Avotje,

ik kan me als consument voorstellen dat je twijfels hebt bij de levering van je product. Helaas kan ik je geen duidelijke datums geven voor de walra producten daar ik die nog niet heb ontvangen. Er wordt kei hard gewerkt om van alle producten inzicht te krijgen. Zoals je wellicht weet doet iBOOD de verzending niet zelf, maar via een distributie partner. In geval van problemen is het dan lastig om inzicht te krijgen.

Zowel voor de klant is voor iBOOD een onwenselijke situatie. iBOOD doet haar best.
Ik hoop dat je nog een paar dagen geduld met ons hebt.

13 november 2014 om 09:31
Scubalady Gebruiker

Dag Renate,  hoe lang moeten we als klant nog geduld hebben?   Een paar dagen is erg rekbaar?

13 november 2014 om 12:43

Helaas kan ik daar geen concreet antwoord op geven. Als ik dat wist, dan kon ik je ook een verzenddatum geven. ;)
Enige wat ik je kan beloven dat er zo hard als kan gewerkt wordt om weer volledig inzicht te hebben, en dit naar klanten te kunnen communiceren. Ik weet dat dit antwoord alles behalve bevredigend is, maar het is wel de waarheid.

14 november 2014 om 08:10
Avotje Gebruiker

Erg jammer dat dit zo gaat. En vreemd dat er niets bekend is over het verzenden. Iemand moet toch iets weten. Maak me toch echt zorgen of dit nog goed komt!

14 november 2014 om 09:02
Moderator Dees Moderator

Hallo Avotje,

Het enige wat we zeker weten is dat de Walra producten echt verzonden worden naar de kopers.
Alleen hebben we nog geen datum.
Zodra wij moderators relevante informatie hebben, melden we dit meteen!

Groetjes,
Dees

14 november 2014 om 09:32
Moderator Dees Moderator

Hallo Allemaal,

Zojuist heb ik te horen gekregen dat men begonnen is met het verzenden van de Walra producten.
Dit betreft de kussens, dekbedovertrekken Grey en Sand en de handdoeken in de kleuren Petrol, antraciet en grijs. (50×100)
Deze zouden jullie uiterlijk in de loop van volgende week binnen moeten krijgen.

Groetjes,
Dees

14 november 2014 om 09:45
cybermix Gebruiker

ja lap ben ook aan het wachten op de gebroken wit handdoeken, die worden dan niet verstuurd? enkel de petrol,antraciet en grijs ofwa?

14 november 2014 om 16:38
Moderator Dees Moderator

Hallo Cybermix,

Ik ben de lijst nog aan het verwerken, kan dus zijn dat ik het nog tegenkom!

Groetjes,
Dees

15 november 2014 om 00:19
caraxelle Gebruiker

Ik heb ook nog geen reactie gekregen op mijn bestelde “gebroken wit” handdoeken. Wanneer worden deze geleverd?

15 november 2014 om 08:46
Moderator Dees Moderator

Hallo Caraxelle,

De eerste Walra artikelen zijn verzonden.
Het zal dus waarschijnlijk niet lang meer duren voordat ook de gebroken wit handdoeken verzonden worden.
Ik hoop dat ik je volgende week meer kan vertellen.

Groetjes,
Dees

17 november 2014 om 13:03
Scubalady Gebruiker

Dag Dees,

er is nog niets bekend over de hoeslakens?

15 november 2014 om 12:18
Robsos Gebruiker

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen een kleine ibood doos ontvagen waar 2x 100×50 antraciete handdoeken inzaten… op de pakbon echter staat 10x. NIET ZOMAAR TEKENEN DUS VOOR ONTVANGST VAN DE HANDDOEKEN.

Inmiddels een mail verstuurd naar de IBOOD klantenservice

15 november 2014 om 12:34
kukelinho2 Gebruiker

Hier heb ik hetzelfde probleem. Ook maar 2 handdoeken ontvangen. Inmiddels ook klantenservice ingeschakeld.

15 november 2014 om 12:39
Avotje Gebruiker

Hier ook een doosje ontvangen met 2 handdoeken en op pakbon staat 10 stuks. Helaas wel getekend voor ontvangst, maar ga nu klantenservice inschakelen.

Dure handdoeken zo!

Jongen van de post zei al, als ik zo 10x langs moet komen, wil ik de laatste keer wel dat de kofgie klaar staat.

15 november 2014 om 13:00
Avotje Gebruiker

Laat het hier niet bij zitten, wil de andere 8 zsm ontvangen of anders volledig mijn geld terug.

17 november 2014 om 12:06
hj.arends Gebruiker

Ook hetzelfde 2x 100×50 handdoeken ontvangen.

19 november 2014 om 18:21
Hoose89 Gebruiker

Ook hier maar 2 stuks handdoeken ontvangen. Ik hoor graag van iBood hoe ze dit gaan oplossen.

20 november 2014 om 08:20
vanaarssen Gebruiker

Hallo, voor mij geld hetzelfde. 10x besteld 2x ontvangen. Wat ik zeer jammer vind is dat je geen enkele reactie krijgt van IBOOD>

15 november 2014 om 13:14
leongroen Gebruiker

Ook ik heb maar 2x handdoeken ontvangen. Ik neem aan dat dit wel goed komt met wat geduld.

Lijkt wel alsof er mensen zijn die nu een week lang niet hebben kunnen douchen zonder hun ibood handdoekjes.. wat een paniek, ga anders gewoon even langs de lokale blokker voor een tijdelijke handdoek.

Tuurlijk is het vervelend dat je nu 4 weken moet wachten ipv de verwachte 3 weken maar dit is het eind van de wereld niet hoor.

15 november 2014 om 14:21
Avotje Gebruiker

Mijn reactie is niet omdat ik geen handdoeken meer in huis heb, maar je hebt betaald voor 10 stuks en krijgt er nu 2 geleverd en een pakbon met 10 stuks. Dat is toch niet echt logisch dat ze meerdere pakketten gaan versturen, terwijl alles in een pakket verzonden had kunnen worden.

Ga er vanuit dat het goed komt, maar ben niet blij met de situatie, hopelijk wordt deze snel opgelost.

15 november 2014 om 13:24
snuffie007 Gebruiker

hoi ik heb ook maar 2 gekregen het is net alsof ze wat gestuurd hebben om mensen even stil te houden dit werkt net tegengesteld

15 november 2014 om 15:29
Moderator Vincent Moderator

Hi snuffie! Uiteraard leveren we niet 2 handdoeken om mensen ’stil’ te houden. Dat zou natuurlijk erg onlogisch zijn! Ik begrijp dat er ergens iets mis is gegaan. Uiteraard gaat onze klantenservice dit netjes oplossen :)

Voor nu onze welgemeende excuses voor het ongemak, en een heel fijn weekend!

15 november 2014 om 14:08
Ergocogitamus Gebruiker

Hoi, en zoals de anderen heb ik vandaag ook maar 2 handdoeken ontvangen! Ik werd niet verwittigd dat ze verzonden waren en deze middag namen de buren dit veel te kleine pakket in ontvangst! Op de pakbon staat 10 handdoeken!

Hopelijk komt dit in orde!

15 november 2014 om 14:08
Centrip Gebruiker

De 70×140 zijn lig nog niet verzonden. Nog geen mail van gehad.

15 november 2014 om 14:36
HGHVisser Gebruiker

Idem hier, 2 stuks..

15 november 2014 om 15:25
Moderator Vincent Moderator

Beste iBOOD’ers,

Ik begrijp dat er bij een aantal klanten een onjuist aantal handdoeken is geleverd. Dit is erg vervelend, waarvoor onze excuses. Ik verzoek jullie dit te melden via Mijn iBOOD aan de klantenservice. Zij zullen dit probleem dan uitzoeken en oplossen.

Fijn weekend!

Vincent

15 november 2014 om 15:43
Avotje Gebruiker

Vincent,

Fijn om dit te lezen, mail is al verzonden aan klantenservice.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.