27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Walra textiel!

Walra textiel!

In deze Flash sale vind je een variatie aan prachtige textielproducten van niemand minder dan Walra. Of je nu op zoek bent naar een hoeslaken, dekbedovertrek of lekkere zachte handdoeken, hier slaag je gegarandeerd en uiteraard tegen de laagste prijs!

17 november 2014 om 10:19
Pluizel Gebruiker

Ik heb afgelopen zaterdag mijn dekbedovertrek (240×220 ontvangen).

Frappant detail: ik had de klantenservice gemaild, en ik kreeg de e-mail met het verzoek tot beoordeling van de klantenservice eerder dan ik de automatische reactie kreeg dat het beantwoorden langer ging duren. Een daadwerkelijk antwoord heb ik nooit gehad, maar is nu ook een beetje overbodig aangezien het pakket al is bezorgd. Ik hoop dat jullie de boel gauw weer op orde hebben. Ik ben verder namelijk erg tevreden over iBood.

17 november 2014 om 10:27
Moderator Renate Moderator

Hoi Pluizel, bedankt voor de terugkoppeling van dit opmerkelijke gebeuren.

Ik kan denk ik wel verklaren hoe dit kon gebeuren. Zodra jouw mail wordt opgepakt, komt hij in ons systeem. Er wordt dan een ticket aangemaakt. De klantenservice heeft waarschijnlijk gezien dat jouw pakket gereed stond voor te verzenden, en heeft wellicht de call afgesloten maar vergeten je een mail te sturen in de drukte. Dit is vrijwel de enige manier waarop ik dit zou kunnen verklaren.

Gelukkig is je pakket er, en hopen wij idd net als iedereen dat het snel weer normaal wordt binnen iBOOD, zodat dit soort dingen niet meer gebeuren. Uiteraard staat het je vrij om toch de terugkoppeling te doen indien je niet tevreden bent.
Deze onderzoeken zijn juist om van te leren, en dit soort situaties te voorkomen.

18 november 2014 om 09:48
Avotje Gebruiker

Hoi, al iets meer bekend over de te weinig geleverde handdoeken?

18 november 2014 om 10:16
Hashie Gebruiker

Is er al nieuws betreffende de 70 x 14 cm handdoeken ?

18 november 2014 om 10:17
Hashie Gebruiker

70 x 140 cm handdoeken :-)

18 november 2014 om 18:31
caraxelle Gebruiker

Beste,

Ik heb vandaag een zending ontvangen met maar 2 pakjes met 2 handdoeken in plaats van de 2 pakken van 10 handdoeken waarvoor ik heb betaald. Kan dit aub opgelost worden.

18 november 2014 om 20:36
Centrip Gebruiker

Zoals op de vorige pagina staat, even melden bij de klantenservice.

18 november 2014 om 23:21
Ronald_K Gebruiker

Ik heb handdoeken en een hoeslaken besteld, maar nog helemaal niets ontvangen. Is er al een indicatie voor de verzenddatum?

19 november 2014 om 01:07
rswa Gebruiker

Bij sommige is er tenminste nog iets geleverd. Ik moet het nog steeds doen met niets. Geen producten, geen mail met dat er “problemen” zijn. Ben wel benieuwd dat als ik deze bestelling annuleer of het geld wel direct terug gestort word. Volgende week is het een maand geleden dat ik de handdoeken besteld heb. Had volgens mij beter naar de hema kunnen gaan

19 november 2014 om 10:21
PAQ2000 Gebruiker

Hallo, Ik heb een bestelling gedaan op 29 oktober en de normaal geplande aflevering 6 november en 19 november kregen we nog steeds niets, geen e-mail te zeggen dat de status van mijn bestelling

5 handdoeken 70x140
Vijf Walra hotelkwaliteit handdoeken 70×140 cm

stuur dan een e-mail een paar dagen geleden en nog steeds geen antwoord

19 november 2014 om 12:46
H.Manschot Gebruiker

Ook wij wachten al sinds 6 november (de verwachte verzenddatum) op onze dekbedovertrekken en hoeslakens. Volgens de klantenservice moeten wij geduld hebben, maar dat geduld is nu wel op. Vooral nu wij lezen, dat er al zendingen hebben plaatsgevonden… Onze bestelling heeft nog steeds de status “Bevestigd”. Kunnen we de bestelling ook bij jullie afhalen en de verzendkosten retour ontvangen?

19 november 2014 om 17:36
elrolo Gebruiker

Ik heb vorige week maandag al een vraag gesteld via de klanten service over de levertijd, ik kom er via een omweg achter dat het forum gewoon doorloopt en dat er problemen zijn. Eigenlijk schandalig dat er niet fatsoenlijk gereageerd wordt en dat ik er op deze manier moet achter komen. After Sales krijgt een dikke onvoldoende en heb dit ook nog nergens zo meegemaakt. Heen nog geen enkel bedrijf gezien die met dit soort onzin aankomt vanwege een nieuwe website

Advies: laat iemand  even mailtjes tikken. Je weet waar de problemen liggen en wie er besteld hebben.

19 november 2014 om 19:59
Hashie Gebruiker

Ibood krijgt alvast een 10/10 om onze vragen te negeren

19 november 2014 om 20:07
capthook Gebruiker

Ik heb ook NIETS vernomen van iBood dat mijn bestelde Hoeslakens vertraging hebben opgelopen! Hoop idd dat de aftersale beter wordt en dat er weer op tijd(en mogelijk sneller) geleverd gaat worden. Tot aan de wijziging was ik zeer tevreden over iBood!!!

20 november 2014 om 00:35
cybermix Gebruiker

als ik dit geweten had, had ik ze bij bol besteld en waren mijn handdoeken allang hier geweest

20 november 2014 om 09:05
Scubalady Gebruiker

We kunnen denk ik wel blijven reclameren, maar iBood reageert niet meer.  Ook mijn vier hoeslakens zijn nog steeds niet gearriveerd.

Wel een bevestiging gehad op mijn mail aan de klanten service,”U krijgt zo spoedig mogelijk bericht” maar tot nu toe ook nog geen antwoord op mijn vaag van de klanten service. Waarschijnlijk is iBood niet meer gericht op SERVICE, alleen op incasseren.Het zal wel negatief klinken, maar  met een beloofde verzenddatum van 6 november, en alleen maar antwoorden volgende week weten we meer, en eerlijk waar, daar kopen we niets voor.

20 november 2014 om 16:38
kukelinho2 Gebruiker

Ik kreeg zojuist een email dat mijn resterende 8 handdoeken morgen worden verzonden (Eerst zien dan pas geloven)

20 november 2014 om 21:24
Centrip Gebruiker

Geen factuur gekregen, maar vanmiddag wel de doos met 2×5 70×140cm handdoeken binnen. Kwam samen met een andere bestelling van iBood binnen.

21 november 2014 om 09:44
cybermix Gebruiker

voor mij heeft ibood ook afgedaan, eenmaal mijn handdoeken binnenkomen dan wis ik mijn account, heb je de verwachte verzenddatums al eens bekeken van al de andere spullen, er is bijna niets meer dat binnen de twee weken geleverd word!!

21 november 2014 om 11:31
H.Manschot Gebruiker

Groot gelijk. Ga zelfs familie en vrienden sterk afraden om bestellingen via ibood te doen. Ik denk, dat we zelfs tv-programma’s als Kassa en Radar gaan inschakelen. Misschien krijgen we via hen wel de reeds betaalde bestellingen in huis.

21 november 2014 om 14:06
caraxelle Gebruiker

Vandaag de resterende handdoeken ontvangen. Danke voor de toch snelle actie. Ibood is voor mij zeer menselijk. Ze kunnen zich vergissen en hebben tekortkomingen. Hebben het moeilijk om daar over te praten, communiceren. Hebben dan af en toe ook nog eens pech. Maar doen, ondertussen hun uiterste best om het op te lossen en hun klanten, zichzelf toch een tevreden gevoel te geven. Waar heb ik dit nog gezien mensen? Long live “Human” Ibood!

21 november 2014 om 14:53
liset1947 Gebruiker

De helft van de bestelling ontvangen, dwz de 70×140 badlakens en dekbedovertrek, echter de 2 x 10 handdoeken nog niet. Moet volgende week verzonden worden met boot naar buitenland, ontzettend vervelend dus dat alles er niet is. Ook mijn andere bestellingen hebben vertraging. Slecht van Ibood, nu loopt mijn hele planning in het honderd.

21 november 2014 om 18:51
Moderator Dees Moderator

Hallo allemaal,
Zojuist te horen gekregen dat de onderstaande artikelen zijn verzonden; 

WALRA Antraciet, towel 50×100 SET/10

WALRA Antraciet, Towel 70×140 SET/5

WALRA DB duvet cover Uni double face Blue 240×200

WALRA DB duvet cover Uni double face Grey

WALRA DB duvet cover Uni double face Grey 240×200

WALRA DB duvet cover Uni double face Sand

WALRA Off White, Towel 50×100 SET/10

WALRA Off White, Towel 70×140 SET/5

WALRA Petrol, Towel 50×100 SET/10

WALRA Petrol, Towel 70×140 SET/5

WALRA Pillow Classic

Groetjes,
Dees

25 november 2014 om 10:28
Scubalady Gebruiker

Dag Dees,

niets gehoord van de hoeslakens????

25 november 2014 om 11:53
Moderator Dees Moderator

Hallo Scubalady,

Ik koppel het nog een keer terug! Hopelijk kan ik jullie meer vertellen straks.

Groetjes,
Dees

26 november 2014 om 08:13
Scubalady Gebruiker

Goede morgen,

weet je al iets meer?

26 november 2014 om 08:52
Moderator Dees Moderator

Hallo Scubalady, 
Welke maat heb je gekocht? 

Groetjes,
Dees

26 november 2014 om 11:50
Scubalady Gebruiker

Dag Dees,

we hebben vier hoeslakens besteld.

Hier de product specificaties.

Merk: WalraType: 1-p hoeslakenGarantie: 2 jaar

Percaline katoenen, ademend hoeslaken
Blijft goed zitten door elastiek
Anti-allergeen

Afmetingen hoeslaken: 90×200 cmMateriaal: 100% Percaline katoenWat zit er in de doos: 1x Percaline hoeslaken

26 november 2014 om 15:37
Moderator Dees Moderator

Hallo Scubalady, 
Heb je er nu 1 of geen gekregen?

Groetjes,
Dees

21 november 2014 om 22:58
Hashie Gebruiker

Een wonder is geschied ! Vandaag mijn handdoeken 70 x 140 cm ontvangen ( zelfs alle 5 )

22 november 2014 om 16:24
Ergocogitamus Gebruiker

Nog steeds geen nieuws van mijn 8 resterende handdoeken. Ik hoop dat dit nog in orde komt maar begin stilaan mijn twijfels te krijgen. Intussen heb ik en andere familieleden niets meer besteld bij Ibood!

22 november 2014 om 21:10
frisbie Gebruiker

ik begin er wel een beetje klaar mee te raken

geen communicatie, (gecombineerde) bestelling van 27 oktober nog steeds niet binnen.

25 november 2014 om 11:54
Moderator Dees Moderator

Hallo Frisbie,

We proberen de gecombineerde verzending ook echt te combineren.
Als er dan 1 ding later geleverd wordt, vertraagd dit de verzending.

Hopelijk heb je al iets binnen gekregen.
Groetjes,
Dees

24 november 2014 om 08:29
nordcore Gebruiker

Ik neem aan dat “WALRA DB duvet cover Uni double face Blue 240×200″ het blauwe dekbed overtrek is?”

Daarnaast heb ik ook besteld een “Walra 2-persoons hoeslaken”. Komt deze in dezelfde levering mee of gaan jullie zaken afzonderlijk verzenden?

Verder heb ik 18 Nov een via het formulier op jullie site een vraag gesteld over de status van de bestelling, hier heb ik nooit antwoord op gekregen….

25 november 2014 om 11:55
Moderator Dees Moderator

Hallo Nordcore,

Lees bovenstaand bericht :)

Groetjes,
Dees

24 november 2014 om 12:52
Backelant Gebruiker

Nog steeds geen antwoord.

Graag zou ik toch willen weten of die resterende 8 handdoeken nog gaan komen, of gecrediteerd worden?

25 november 2014 om 11:54
Moderator Dees Moderator

Hallo Backelant,

Ik ga er voor je achteraan.

Groetjes,
Dees

25 november 2014 om 19:54
Backelant Gebruiker

Bedankt! Ze zijn vandaag geleverd :)

Nogmaals bedankt voor de perfecte afhandeling :)

Groetjes,

26 november 2014 om 07:51
Moderator Dees Moderator

Hallo Backelant,

Fijn om te horen!

Groetjes,
Dees

26 november 2014 om 10:26
kukelinho2 Gebruiker

Kan je dan ook eens een keer nakijken waar mijn 8 handdoeken blijven. Ik heb vorige week twee mails gehad dat ze zouden worden nagezonden maar tot op heden niks. :(

26 november 2014 om 11:31
Moderator Dees Moderator

Hallo Kukelinho2,

Op 24 november zijn er nog handdoeken verzonden.
Zou je nog even willen afwachten of je ze toevallig krijgt vandaag of morgen?

Groetjes,
Dees

26 november 2014 om 17:48
Ergocogitamus Gebruiker

Ik heb intussen een klantentevredenheidsonderzoek ontvangen maar van mijn 8 resterende handdoeken geen spoor. Zou dat soms iets te maken hebben met het feit dat ik in België woon?

27 november 2014 om 08:32
Avotje Gebruiker

Hoi, begin me nu dus zorgen te maken of ik de 8 resterende antracieten handdoeken krijg. Zoals hierboven omschreven verzonden op 21 en 24 november, maar nog steeds niets ontvangen.

Wil graag een duidelijk antwoord en de handdoeken ontvangen, dit iscecht niet netjes.

27 november 2014 om 10:25
Moderator Dees Moderator

Hallo,

Ik ga er even achteraan voor jullie.

Groetjes,
Dees

27 november 2014 om 16:00
Moderator Dees Moderator

Hallo Allemaal,

Zojuist vernomen dat onderstaande artikelen gisteren zijn verzonden;

WALRA fitted sheet Percaline 180×200
WALRA fitted sheet Percaline 90×200
WALRA Antraciet, Towel 70×140
WALRA Off White, Towel 70×140
WALRA Petrol, Towel 70×140
WALRA Pillow Classic
En diverse dekbedovertrekken.

Hopelijk hebben jullie snel jullie artikelen binnen!
Groetjes,
Dees

27 november 2014 om 16:50
kukelinho2 Gebruiker

Dees, jij bedoelt het waarschijnlijk goed, maar ik geloof dit soort praatjes niet meer. Ik heb al meerdere emails gehad dat ze zouden versturen maar ik heb mijn 8 ontbrekende handdoeken nog steeds niet.

27 november 2014 om 17:25
Moderator Dees Moderator

Hallo Kukelinho2,

Ik ga het voor je navragen, welke kleur en maat mis je nu nog?
Ik vrees wel dat ik vandaag geen antwoorden meer krijg, hopelijk weet ik morgen meer!

Groetjes,
Dees

27 november 2014 om 18:09
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo Dees,

In het lijstje hierboven zie ik geen handdoeken Petrol 50×100 staan dus zouden deze nog niet verzonden zijn?

Groetjes,

Ergo

27 november 2014 om 18:33
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergo,

De laatste zending is van 24 november.
Heb jij ook 8 handdoeken te weinig ontvangen?
Of wacht je nog op 10 stuks?

Groetjes,
Dees

28 november 2014 om 09:01
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo Dees,

Ik wacht op mijn 8 resterende handdoeken Walra Petrol 50×100.

Groetjes,

Ergo

28 november 2014 om 09:50
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergo en Kukelinho2,

Ik ben ermee bezig. Mocht ik meer weten, meld ik dit meteen!

Groetjes,
Dees

28 november 2014 om 10:28
Robsos Gebruiker

Goedemorgen,

vanmorgen heb ik 2x 2 handdoeken binnen gekregen. Nu mis ik er nog 4 stuks.

erg vervelend dit…

28 november 2014 om 10:39
Moderator Dees Moderator

Hallo Robsos,

Wat vervelend dat je nu nog je handdoeken niet hebt :(
Welke kleur handdoeken heb je besteld en welke maat?

Dan ga ik er mee aan de slag.

Excuses voor het ongemak,
Dees

1 december 2014 om 21:03
eazzie Gebruiker

Hier net hetzelfde. Vorige keer 2 handdoeken ontvangen. Deze week 2 x 2 handdoeken. Ik mis ook nog 4 stuks.

1 december 2014 om 21:14
Moderator Dees Moderator

Hallo Eazzie,

Ik ga ervoor zorgen dat je de resterende 4 krijgt nageleverd.

Excuses voor het ongemak, 
Dees

10 december 2014 om 17:05
eazzie Gebruiker

Nog altijd niks ontvangen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.