27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Walra textiel!

Walra textiel!

In deze Flash sale vind je een variatie aan prachtige textielproducten van niemand minder dan Walra. Of je nu op zoek bent naar een hoeslaken, dekbedovertrek of lekkere zachte handdoeken, hier slaag je gegarandeerd en uiteraard tegen de laagste prijs!

28 november 2014 om 12:43
snuffie007 Gebruiker

hallo ik heb vandaag ook maar 4 ontvangen kom ik nog 4 handdoeken te kort worden die alsnog geleverd of moet ik dit weer melden

groetjes

28 november 2014 om 12:49
Avotje Gebruiker

Ongelofelijk, hoe moeilijk is het om 10 stuks in een doos te stoppen?????? Een keer fout oke, maar nu meerdere malen….

28 november 2014 om 13:04
Moderator Dees Moderator

Hallo Snuffie007,

Ik geef het door aan de klantenservice en hoop dat er snel meer duidelijkheid is.
Wellicht ten overvloede, je krijgt de resterende handdoeken echt nog binnen!

Groetjes,
Dees

 

28 november 2014 om 12:47
Avotje Gebruiker

Vandaag deze mail ontvangen:

Beste iBOOD’er,

Hartelijk dank voor uw bericht en onze welgemeende excuses dat uw bestelling nog niet verstuurd is.

Voor bestellingen die zijn geplaatst op onze nieuwe website is helaas tijdens de lancering de koppeling met het distributiecentrum weggevallen. Tot onze spijt is het daarom niet mogelijk geweest om u tijdig van correcte informatie met betrekking tot uw bestelling te voorzien. Informatie omtrent eventuele vertraging of verzending van uw pakket kan op dit moment niet met u gedeeld worden, waarvoor onze welgemeende excuses.

Voor uw bestelling zien wij dat deze één dezer dagen zal worden verstuurd. Op het moment dat uw pakket wordt verzonden ontvangt u een mail met daarin de factuur van uw bestelling.  Helaas is het nog niet mogelijk om de track & tracecode mee te zenden in deze e-mail. iBOOD werkt hard om deze koppeling zo snel mogelijk weer te herstellen.

Wij begrijpen dat wij een beroep doen op uw geduld en vragen hiervoor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

Ik ga er vanuit dat ik de 8 ontbrekende Walra antraciet towel 50×100 conform ordernummer SO653voor 5 december 2014 mag ontvangen.

Mijn geduld is aan het opraken.

Edited by: Dees
Ik heb de hoofdletters veranderd in kleine letters, dat staat wat minder schreeuwerig!

28 november 2014 om 13:01
Moderator Dees Moderator

Hallo Avotje,

IBood besteedt de verzendingen uit. Dat er te weinig handdoeken zijn verzonden, valt ons niet echt aan te rekenen.

Ik vind het ook erg vervelend dat het allemaal zo lang moet duren en ben er inmiddels ook al mee bezig.
Hopelijk weet ik snel meer!

Groetjes,
Dees

28 november 2014 om 14:24
Avotje Gebruiker

Hoi Dees,

Ik reken jullie dit niet persoonlijk aan, maar het moet voor degene die dit moet verzenden toch wel lukken en zeker als het de eerste keer fout gegaan is.

Heb zojuist 4 handdoeken mogen ontvangen en dus nog steeds 4 tekort en is er dus een derde en hopelijk geen vierde keer nodig om 10 handdoeken te leveren.
Ik hoop toch echt dat degene die deze handdoeken verstuurt beter zijn best gaat doen.

mvg

28 november 2014 om 14:33
Avotje Gebruiker

Nogmaals, niets persoonlijks, heb begrepen dat er een miscommunicatie is met het lezen van de mail en het inpakken. Wel jammer dat het zoveel ergernis oplevert en dat het voor jullie veel extra onkosten geeft. Wachten de volgende levering af en hopelijk is dan alles compleet.

Fijn weekend allemaal.

28 november 2014 om 14:41
Moderator Dees Moderator

Hallo Avotje,

Heb jij er nou ook 4 bij gekregen, helaas ben je niet de enige! :-(
Het enige positieve is, dat je nu in ieder geval meer handdoeken hebt, dan je had verwacht. ;-)
We zijn over de helft… *lacht als een boer met kiespijn*

Excuses voor het ongemak. 
We zijn ermee bezig.

Groetjes,
Dees

28 november 2014 om 16:24
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, ik hoor net dat er een tweede nalevering komt. Excuses dat het zo is gelopen!

28 november 2014 om 19:04
HGHVisser Gebruiker

Hier ook 4 stuks… nog 4 te gaan. Beste IBood, ookal besteed je het uit; communiceer (van te voren) dat er 2 naleveringen komen, voorkomt een hoop berichten aan de klantenservice en op het forum :)

28 november 2014 om 19:23
kukelinho2 Gebruiker

Hoe moeilijk kan het zijn? Vandaag 4 handdoeken ontvangen. Dat zijn er dus 4 te weinig…….

@Dees

Kun je hier ook eens naar kijken?

100*50 antraciet

28 november 2014 om 21:53
Moderator Dees Moderator

Hallo HGHVisser en Kukelinho2,

Ik heb inmiddels begrepen dat er nogmaals een nazending komt.
Voor de zekerheid geef ik jullie gegevens ook nog even door!

Groetjes,
Dees

29 november 2014 om 14:30
Ergocogitamus Gebruiker

Mijn 8 resterende handdoeken zijn nog steeds niet geleverd en ik heb zelfs geen nalevering van 4 ontvangen. Bol.com heeft geen problemen om binnen de 24 uur hier in België te leveren, wat is het probleem van Ibood? Ik vind dat het nu toch wel erg lang duurt en zou graag gecrediteerd worden voor de overige handdoeken.

29 november 2014 om 14:34
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergocogitamus,

Gisteren is er een bericht verzonden naar logistiek dat er een nalevering moest plaatsvinden.
Ook jij stond op dat lijstje. Ik heb je er zelf opgezet ;)

Wil je nog even afwachten?
Groetjes,
Dees

29 november 2014 om 20:51
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo Dees,

Hartelijk dank! Ik zal nog even geduld uitoefenen!

Groetjes

Ergo

29 november 2014 om 21:40
Hoose89 Gebruiker

Ook ik heb bij deze zending maar 4 handdoeken ontvangen. Ik mis er nu nog 4. Ik hoor het graag wanneer de rest komt :)

29 november 2014 om 22:39
Moderator Dees Moderator

Hallo Hoose89,

Excuses dat ook jij te weinig handdoeken hebt ontvangen.
Ik geef je naam door en dan krijg ook jij een nalevering van de laatste paar handdoeken!

 

Groetjes,
Dees

1 december 2014 om 17:11
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, we verwachten de tweede nalevering morgen te verzenden.

1 december 2014 om 17:40
anitareynaerts Gebruiker

Hallo,

vrij verwarrend allemaal. Iedereen kan fouten maken. Wat mij echter stoort is dat er buiten de moderator hier (Dees) zo goed als geen communicatie is met IBOOD. Ik heb ook al doorgegeven dat mijn levering niet correct was (1×2 en 1 x 4 handdoekken). Dit gebeurde via de klantenservice maar daar wordt gewoon niet gereageerd. Wat deze 4 handdoeken betreft vind ik het al een vrij vervelende zaak maar erger is mijn levering van de I-phone. Veel onduidelijkheid, en nog steeds geen concreet voorstel. 3 mails verstuurd, getelefoneerd waarbij ik alleen de mogelijkheid kreeg een boodschap in te spreken en met de belofte dat ze binnen 1 dag zouden terug bellen. NIETS maar dan ook NIETS terug vernomen. Ronduit onbeleefd en amateuristisch noem ik dat. Nog eens…iedereen maakt fouten, maar diegene die in de fout gaat moet zijn verantwoordelijkheid opnemen en de schade voor de betreffende partij beperken, desnoods door, in dit geval, zelf verlies te nemen op het betreffende item. Dit geklungel kost op lange termijn meer geld want echt……mijn vertrouwen in I-bood is ver, heel ver zoek.

1 december 2014 om 17:49
Moderator Dees Moderator

Hallo Anitareynaerts,

Excuses dat het momenteel zo stroef loopt met de communicatie.
Voor wat betreft de handdoeken. Ik geef je naam door, dan krijg je een nalevering van de laatste 4 handdoeken.

De Iphone, dit is echt een samenloop van ongelukkige omstandigheden geweest.
Voor jullie als klant heel erg vervelend, maar voor ons ook.
We werken er keihard aan alles weer vlot en degelijk te laten verlopen.

Ik heb er vertrouwen in dat alles weer goedkomt, hopelijk ook erg snel!
Misschien dat we, en dat hoop ik oprecht, dan (weer) in staat zijn het vertrouwen van jullie iBood-ers terug te winnen.

Groetjes,
Dees

2 december 2014 om 17:55
Ergocogitamus Gebruiker

Ik wacht nog steeds op mijn 8 resterende handdoeken. Ik kreeg zelfs geen eerste nalevering en mijn geduld geraak ik stilaan kwijt!

Wanneer gebeuren de naleveringen naar België? Ik vrees dat dit niet goed afloopt en zou liever gecrediteerd worden.

Groetjes,

Ergo

 

 

2 december 2014 om 19:40
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergo,

Goed nieuws :)
Ik heb te horen gekregen dat de handdoeken als het meezit vandaag of morgen verzonden worden.
Ze zijn op voorraad, dus het komt allemaal goed ;-)

Ik zal je maar niet vragen om me te geloven op mijn mooie groene ogen, maar heb vertrouwen!
Groetjes,
Dees

3 december 2014 om 09:56
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo Dees,

Nogmaals bedankt!

Wel binnenkort komt de Sint en wie weet brengt hij wel mijn Walra handdoeken!

Groetjes,

Ergo

 

3 december 2014 om 00:47
Evelien1986 Gebruiker

Betekent dit dat eindelijk alles wordt verzonden?

Ik heb nog helemaal niks gekregen. Heb 20 handdoeken,  2 hoeslakens en 1 lits jumeaux dekbedovertrek besteld. En kreeg eindelijk vorige de mail binnen die ik hier ook terug gelezen heb. Maar het duurt allemaal erg lang. Ik zit er echt op te wachten.  Ik vind dat de klanten die zolang moeten wachten op een bestelling die bijna een maand geleden bezorgd zou worden wel iets als compensatie aan moet bieden. Ik ben al jaren een trouwe klant maar ik vind dit echt belachelijk Hoe het allemaal verloopt.

Ik hoop echt snel mijn spullen binnen te krijgen.

3 december 2014 om 09:50
Moderator Dees Moderator

Hallo Evelien1986,

Raar dat je nog niets ontvangen hebt. :-(
Ik ga het doorgeven en je krijgt zo spoedig mogelijk bericht.

Groetjes,
Dees

 

3 december 2014 om 14:12
Evelien1986 Gebruiker

Heb zojuist een mail gehad dat mijn bestelling verzonden is. Nu wachten op de post.
Groetjes Evelien

3 december 2014 om 14:16
Moderator Dees Moderator

Hey Evelien,

Fijn om te horen dat het geregeld is!
Veel plezier van je spullen :)

Groetjes,
Dees

3 december 2014 om 14:41
snuffie007 Gebruiker

dit moet ik nu ook melden ALLE 10 handdoeken zijn geleverd vandaag mijn laatste 4 ontvangen net op tijd voor sint!

bedankt

4 december 2014 om 11:21
Avotje Gebruiker

Bij deze wil ik even melden dat ik de laatste 4 handdoeken heb ontvangen en ze nu dus alie 10 in mijn bezit heb.

Alle goede dingen in drieen, zeggen ze wel eens, maar ben blij dat de bestelling compleet is.

TOP, Bedankt !!!!

 

4 december 2014 om 11:21
kbeek89 Gebruiker

Hallo,

Ik zit ook nog steeds te wachten op 6 handdoeken en een dekbedovertrek.
het duurt nu wel heel erg lang.
ik lees alle berichten van jullie maakt mij niks uit dat jullie een andere site gekregen hebben.
Als jullie aan goede klanten binding willen doen even een mail sturen.
Ik hoop iets van jullie te horen.

Met vriendelijke groet,
kornelis

Ordernemmer SO2546

4 december 2014 om 13:30
Moderator Dees Moderator

Hallo kbeek89,

Excuses dat je nog niets hebt ontvangen.
Ik ga je naam en bestelnummer doorgeven.

Je hoort dan zo snel mogelijk meer.

Groetjes,
Dees

8 december 2014 om 09:28
kbeek89 Gebruiker

Goedemorgen Dees,

Wij hebben vrijdag of zaterdag niks mogen ontvangen.
Het is Nu wel tijd dat jullie alles beter voor elkaar hebben.
Elke keer hoor ik komt dat de site is verandert.
Mijn geduld begint een beetje op te raken zijn een maand verder jullie geven slecht antwoorden op mail.
Ik hoop dat er nu iets gebeurd anders is dit de laatste keer dat ik wat bij jullie bestel.
Graag hoor ik van Jullie.

Nog steeds,

Met vriendelijke groet Kornelis

8 december 2014 om 09:45
Moderator Dees Moderator

Hallo Kornelis,

Sorry dat het allemaal zo lang duurt.
Ik ga navraag doen bij de betreffende afdeling. 
Je hoort zo snel mogelijk meer.

Groetjes,
Dees

8 december 2014 om 10:16
kbeek89 Gebruiker

Hallo Dees,

Sorry heb ik nu al vaak gehoort van jullie.
Ik wacht op je antwoordt.
Maar heb nog nooit zo veel problemen gehad met een internet site.
Bij deze krijgen jullie ook Geen beste site van het jaar.
Een beetje jammer dat jullie ICT zo Slecht is.

Mvg Kornelis

8 december 2014 om 15:07
kbeek89 Gebruiker

hallo dees,

Nog geen antwoordt.
Graag hoor ik van je

mvg kornelis

9 december 2014 om 09:27
kbeek89 Gebruiker

Hallo dees,

weet je al meer van mijn bestelling.

Mvg Kornelis

5 december 2014 om 13:40
kukelinho2 Gebruiker

@dees Inmiddels is ook mijn bestelling compleet (na drie zendingen en een maand te laat).

Jij bedankt voor je hulp want de klantenservice speelde nog steeds verstoppertje.

5 december 2014 om 14:14
Moderator Dees Moderator

Hallo Kukelinho2,

Fijn om te horen dat je bestelling compleet is!

Het is niet zo dat de Klantenservice verstoppertje speelt ze hebben het gewoon heel erg druk.
Voor ons moderators is het momenteel zo dat we de problemen opvangen en doorgeven.

Zo loopt de verwerkingstijd terug en kan de achterstand ingelopen worden.

Groetjes,
Dees

6 december 2014 om 15:52
Ergocogitamus Gebruiker

De Sint kwam maar mijn resterende 8 Walra Petrol handdoeken niet! Weer een desillusie rijker en mijn geduld is op!!

Dees dit is echt niet tegen jouw bedoeld maar ik wil gewoon gecrediteerd worden voor de 8 resterende handdoeken. Dit gekkenspel heeft nu wel lang genoeg geduurd!

In Nederland worden de bestellingen afgehandeld, maar hier in België komt er geen schot, althans niet voor mij! Ik wil dat het saldo terugbetaald wordt!!!

Groetjes

Ergo

 

6 december 2014 om 16:13
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergo, 

Ik zou het vreemd vinden dat jij niets zou krijgen als alle anderen wel iets binnen hebben gekregen.
Zou je alsjeblieft nog tot maandag geduld kunnen opbrengen?
Dan ga ik het met prioriteit terugkoppelen en hoor je maandag precies hoe of wat.

Groetjes,
Dees

8 december 2014 om 18:51
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergo en Kbeek89,

Volgens onze gegevens zouden alle handdoeken en dekbedovertrekken verzonden moeten zijn.
Wellicht dat door de drukte deze later (aan)komen dan we gewend zijn.

Laat het me weten als er woensdag nog niets is aangekomen.
Dan moet er een onderzoek gestart worden naar waar jullie pakketten gebleven zijn.

Groetjes,
Dees

11 december 2014 om 08:37
kbeek89 Gebruiker

Hallo Dees,

Bedankt he mijn vertrouwen is nu helemaal weg.
Laatste keer dat ik wat bij jullie besteld heb.
Hoop dat je nu een goeie reden hebt dat ik me besteling nog niet heb.
Ik hoop dat jullie nu met compensatie komen dit duurt te lang jullie houden iedereen aan het lijntje dan wordt het verzonden niks van waar dus.
Ik zal ook op facebook zetten hoe waardeloos jullie zijn.
Ik wil van dag antwoord hebben en anders ga ik andere stappen ondernemen.
Om te lachen daar bij jullie.
Maar van binnen jank ik.
Hoor graag van je.

Kornelis

11 december 2014 om 17:00
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo Dees,

Tot mijn grote colère moet ik vaststellen dat ik tot op heden 11 december 2014 17 uur nog geen glimp heb opgevangen van mijn 8 resterende Walra petrol handdoeken.

Ook mijn vertrouwen is zoek en ik wil onmiddellijk gecrediteerd worden voor de 8 niet-geleverde handdoeken. Dit spelletje heeft nu lang genoeg geduurd!

Ik verwijt jou niets maar Ibood is ondermaats en geeft geen kik.

Groetjes

Ergo

12 december 2014 om 18:50
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo Dees,

Vandaag vrijdag 12 december niet alleen geen spoor of glimp van mijn resterende handdoeken maar tevens geen enkel reactie van Ibood!

Ben ik dan de enige ‘Belgische” klant bij Ibood die zo behandeld wordt?

Dit gaat stilaan naar oplichting en als ik maandag geen nieuws heb neem ik de nodige stappen om deze wanpraktijk aan te klagen.

Nogmaals het is niet tegen u gericht maar tegen Ibood die verantwoordelijk is en niets van zich laat horen.

Groeten

Ergo

12 december 2014 om 20:07
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergo,

Helaas ben je niet de enige die nog een deel van zijn bestelling mist.
Ik zou vandaag overleg hebben, om dit uit te zoeken ware het niet dat ik gisteren te horen heb gekregen dat er iemand is weggevallen in de familiesfeer.
Mijn hoofd stond er derhalve ook niet naar.
Ik ga er maandag mee aan de gang, wacht nog even tot dinsdag oke?

Groetjes,
Dees

15 december 2014 om 14:14
kbeek89 Gebruiker

Goedemiddag Dees,

Is er al wat bekend waar de rest is gebleven van mijn bestelling.
Hoor graag van je.

Mvg Kornelis

15 december 2014 om 17:26
Moderator Dees Moderator

Hallo Kornelis, 

Vandaag helaas nog geen duidelijkheid gekregen.
Verwachting is dat ik morgen meer weet.

Groetjes,
Dees

16 december 2014 om 15:27
kbeek89 Gebruiker

Hallo dees

Ik denk dat ik vandaag ook geen antwoordt krijg.
Dus kom nu maar op met een oplossing.
Geduld is nu echt op.

kornelis

15 december 2014 om 20:56
eazzie Gebruiker

Ik ben ook nog steeds afwachtend op mijn 4 resterende handdoeken.

17 december 2014 om 17:39
Ergocogitamus Gebruiker

Nog steeds niets!

Wat ik zo ergerlijk vind is dat Dees de gemoederen moet sussen maar dat Ibood geen kik geeft!

Ibood Customer Service stuurt wel een ontvangstbevestiging van mijn melding maar verder niets.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een online aankoop, zelfs niet met China en mijn pakje uit China is zelfs sneller hier dan mijn Ibood bestelling uit Nederland!

Ik wil gewoon mijn geld terug en dit hoofdstuk afsluiten voor Kerstmis!

 

17 december 2014 om 21:55
Moderator Dees Moderator

Hallo Ergo, Eazzie en Kbeek89,

Eindelijk vooruitgang. Er is een backorder uitgegaan voor de ontbrekende artikelen.
Wanneer deze geleverd worden in Waalwijk, verzenden ze deze naar jullie.

Ik hoop dat ik snel een datum heb.
Groetjes,
Dees

19 december 2014 om 21:38
Tikoloshe Gebruiker

Hello,

 

In totaal 30 handdoeken besteld… 0 ontvangen… als ik het zo zie hierboven helpt het ook hier te klagen…
Ik heb het standaardantwoord dat Avotje ontving hierboven ook ontvangen “dat de bestelling één dezer dagen zal verstuurd worden”.

Dat was 21 dagen geleden… niet dus.

Geen informatie is erg.
Foute informatie zo mogelijk nog erger.

 

Hopelijk langs deze weg wél een degelijk antwoord/versnelling van de levering.
Ik heb al 2 zaken niet besteld in voorbije dagdeals dankzij het principe: “ik bestel niets tot ik die bestelling volledig ontvangen heb.”

 

Goed voor mijn portefeuille, niet zo goed voor uw business…

Edited by: Dees
Hallo Tikoloshe,
Excuses dat je nog geen handdoeken hebt ontvangen.
Ik ga het doorgeven aan de betreffende afdeling en mijn best doen om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Groetjes,
Dees

28 december 2014 om 00:26
Tikoloshe Gebruiker

Hello Dees,

 

Bedankt voor uw edit.

Hebt u al nieuws mogen ontvangen van de desbetreffenafdeling?ing

28 december 2014 om 22:20
Moderator Dees Moderator

Hallo Tikoloshe,

Helaas zijn mijn collega’s vrij tot morgen.
Ik ga er morgen achteraan voor je.

Groetjes,
Dees

2 januari 2015 om 21:44
Tikoloshe Gebruiker

Wonderbaarlijk…vandaag kwam de PostNL-man met… 20 van de 30 handdoeken!
We zijn er bijna! Enkel de 10 witte 100×50 handdoekjes ontbreken nog…

 

en dat na 2 luttele maanden! super :)

</sarcasm>

 

Bedankt aan de mods en anderen die steeds de klachten over zich heen krijgen, maar toch hun best doen tot een oplossing te komen… desalniettemin moet men misschien toch de back-office die alles uitvoert ofwel effeciënter laten werken ofwel uitbreiden,…

 

Ik ben in blijde verwachting van de 10 laatste handdoeken, waarna ik hopelijk opnieuw mooie deals kan bestellen zoals ik al zeer vaak gedaan heb. (een tegemoetkoming in de zin van gratis verzending of korting zou voor trouwe klanten wel op zijn plaats zijn bij dergelijke problemen vind ik).

 

 

24 december 2014 om 12:56
Ergocogitamus Gebruiker

Zou de kerstman mijn handdoeken brengen????

Ik denk het niet! Bij de customer service van Ibood is het nog steeds stille nacht maar zeker geen heilige, integendeel……

Waaron betalen ze niet terug en het probleem is opgelost?

Groeten

Ergo

30 december 2014 om 23:04
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo,

Nog steeds geen nieuws van mijn 8 niet-geleverde handdoeken.

Uiteindelijk heb ik 24,95 euro betaald voor 2 handdoeken waar er 10 beloofd waren.

De customer service geeft nog steeds geen antwoord.

Dit noem ik zuivere oplichting en als ik voor 2 januari geen reactie krijg zal ik klacht indienen bij het ADCB van de Federale overheid.

Groeten

Ergo

 

Edited by: Arthur iBOOD
Excuus Ergo, ik zie je bericht net pas. Ik heb het doorgegeven aan onze Customer Service. Zij gaan hun best doen je zo snel mogelijk te helpen.

31 december 2014 om 16:00
eazzie Gebruiker

Idem dito hier behalve dat ik er toch al 6 gekregen heb en dus nog 4 mis. Jammer dat we totaal niet op de hoogte worden gehouden en dit forum moeten in het oog houden voor informatie.

Edited by: Arthur iBOOD
Ook voor jou excuus Eazzie. Onze Customer Service heeft een flinke achterstand, vandaar dat het helaas langer duurt dan gewenst. Ik heb je bericht nogmaals naar hen doorgezet, maar het kan helaas nog even duren.

2 januari 2015 om 13:18
Ergocogitamus Gebruiker

Hallo Arthur,

Dat belooft men mij al meer dan 6 weken!!

Mijn handdoeken zouden 8 november geleverd worden, we zijn intussen 2 januari!

Ik las reviews over Ibood en blijkbaar hebben heel wat klanten problemen en niet alleen met handdoeken!

Waarom betalen ze het saldo niet terug?

Groeten

Ergo

 

8 januari 2015 om 17:41
Ergocogitamus Gebruiker

Vandaag 8 januari nog geen kik van de customer service!

 

12 januari 2015 om 18:06
eazzie Gebruiker

Wat is even? Dit duurt nu al heel lang..

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.