16 juli 2017 om 00:00
iBOOD

Walplus Muurstickers

Walplus Muurstickers
Voor de vrolijkste muren

Kan die saaie muur in de woonkamer wel een opknapbeurt gebruiken? Of ben je nog op zoek naar een leuk accent voor in de kamer van zoon- of dochterlief? Dan vind je gegarandeerd wat je zoekt in deze Flash Sale vol kwaliteitsvolle muurstickers van Walplus. De muurstickers zijn makkelijk aan te brengen en ook weer makkelijk te verwijderen. Superhandig!

16 juli 2017 om 00:09
Peter3621 Gebruiker

Bij de muursticker met boom staan de afmetingen niet in centimeters.

16 juli 2017 om 00:37
Moderator Jim Moderator

Hi Peter!

Misschien bedoel je iets anders – maar bij de muurstickers van de bomen zie ik bij ‘Specificaties’ alle afmetingen in centimeters staan?

Groetjes,

Jim

18 juli 2017 om 05:12
Peter3621 Gebruiker

Bij de boom waarop je kunt zien hoe groot je bent. Ik vraag me af of op deze boom centimeters zijn afgetekend. De man die op de afgebeelde foto sstaat lijkt 140cm dat lijkt me wel erg klein

18 juli 2017 om 09:27
Moderator Bas iBOOD Moderator

De boom is inderdaad in centimeters. De man is inderdaad niet zo groot, vermoed ik.

Ik raad je overigens wel aan om de sticker tegen de grond aan te plakken, in plaats van 10 cm boven de grond (zoals op de foto) ;-)

16 juli 2017 om 00:13
Nickyvv Gebruiker

Had graag de muursticker gehad die hierboven staat! Maar die zit er dus niet bij :-(.

16 juli 2017 om 00:14
Nickyvv Gebruiker

Niet goed gekeken. Staat er gewoon tussen. Tijd om te slapen.

16 juli 2017 om 00:29
Moderator Jim Moderator

Weltrusten ;-)
Veel plezier met de aankoop!

16 juli 2017 om 12:47
893 Gebruiker

Hier goedkoper vanwege lagere (of geen) verzendkosten: https://www.bol.com/nl/p/walplus-muursticker-glow-in-the-dark-maan-sterren-geel/9200000055865777/?suggestionType=browse

17 juli 2017 om 08:49
ScheveSchaats Gebruiker

Op bol.com krijg je er 1 en op iBood krijg je er voor hetzelfde geld 3. Bol.com is dus zeker niet goedkoper 893!

17 juli 2017 om 09:48
RoelRoel Gebruiker

Waarom zou je in Nederland je huis vol Engelse teksten hangen? Waarom zou je überhaupt je huis vol teksten hangen?

De stickers voor kinderen en de sterren zijn wel erg leuk.

17 juli 2017 om 10:46
fakkell Gebruiker

Laat ik beginnen met het beantwoorden van je eerste vraag:
Omdat teksten in het Engels nou eenmaal wat lekkerder klinken dan in het Nederlands.

En vervolgens je tweede vraag:
Dat verschilt per persoon. De één haalt een bepaalde motivatie uit dergelijke teksten, de ander vind het leuker dan een saaie eentonige muur. Er zijn ongetwijfeld nog meer redenen te bedenken, maar ik laat het aan anderen over om mij hierin aan te vullen.

18 juli 2017 om 10:15
Mathie Gebruiker

Vraag ik me ook af.

Vind dat Engels afschuwelijk en tevens schandalig dat Nederlands die barbaarse oorlogstaal lekker vinden klinken.

Nog vreemder: Europa met als voertaal een taal die nooit in Europa gesproken werd.

Zou mooi zijn als, na de brexit, een Europese taal de voertaal zou worden.

18 juli 2017 om 11:23
Rembo&Rembo Gebruiker

Ben ik hier beland op het forum van het Vennootschap voor de bescherming van de Nederlandse Taal?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.