27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Grohe

Grohe
Minimaal verbruik. Maximaal plezier.

Kies de juiste douchekop om je waterverbruik aanzienlijk te verminderen, terwijl je blijft genieten van een plezierige en comfortabele
douche. Dit is niet alleen goed voor het milieu en toekomstige generaties, het is ook goed voor je portemonnee.

27 oktober 2014 om 12:48
Binnenmars Gebruiker

Mooie deals, net nu de douchestang en douchekop in elkaar storten.

 

Nieuwe site:

Ziet er mooi uit.

Eindelijk kleurkeuze (zie keukenmachine), hoera.

Met Chrome kun je momenteel nog niet in dit forum komen.

Betaling liep/loopt nog erg stroef/langzaam.

Tis ff zoeken naar de verschillende flash sales, je ziet ze nu niet meer allemaal vanaf de hoofdaanbieding.

 

 

27 oktober 2014 om 12:53
Binnenmars Gebruiker

Wel jammer dat je nog steeds niet kunt editten op het forum, dat zal wel een bewuste keuze zijn maar dan graag geen commentaar als er weer eens iets vetgedrukt is of onleesbaar als je weer eens wat geplakt hebt in het forum :)

 

27 oktober 2014 om 13:47
Binnenmars Gebruiker

De link naar de Algemene Voorwaarden die je moet accepteren werkt ook nog niet,

dat houdt o.a. in dat als je een artikel retourneerd, iBOOD opdraait voor de retourneerkosten.

27 oktober 2014 om 12:57
Prutskefcb Gebruiker

Ben al een uur tevergeefs aan het proberen betalen, heb al lang gewacht, terug uitgelogd, maar niks helpt.

Wat nu?

27 oktober 2014 om 13:01
Moderator Dees Moderator

Hallo Prutskefcb,

Ik begrijp dat het erg vervelend is. Momenteel wordt er door de IT-afdeling hard gewerkt aan de problemen.

Probeer eerst eens de geschiedenis te wissen en opnieuw in te loggen…
Werkt dit niet of blijft je bestelling draaien? (rood vakje) Probeer dan het volgende:

1. Log uit

2. Refresh de pagina

3. Wacht een kwartier

4. Probeer het dan nog eens

Excuses voor het ongemak!

27 oktober 2014 om 13:10
Gerjanshoe Gebruiker

Zelfde probleem hier, zelfs na een uur wachten nog steeds geen succes, ik baal want ik wil graag bestellen!

27 oktober 2014 om 13:25
Moderator Dees Moderator

Gerjanshoe,

Heb je het stappenplan al gevolgd en werkt het nog niet? Probeer het dan eens met een andere browser!

Wie weet helpt dat!

27 oktober 2014 om 13:48
Gerjanshoe Gebruiker

Ook dat heb ik geprobeerd, zelfs via chrome een incognito pagina maar ook dat werkt niet.

27 oktober 2014 om 13:53
Gerjanshoe Gebruiker

Nu firefox geinstalleerd, nu kan ik wel weer verder in het bestel scherm (eerst liep ik vast bij mijn lopende bestelling dat ik 10 moest wachten maar de melding ook na 20 min nog bleef ontvangen). Maar nu geeft hij aan dat ik een fout maak bij het betalen, ik heb het meerdere malen geprobeerd vanaf meerdere rekeningen zonder succes.

27 oktober 2014 om 13:54
Prutskefcb Gebruiker

Hier ook nog altijd hetzelfde probleem, cookies gewist, andere browsers geprobeerd, telkens 15 minuten gewacht, nog niks kunnen bestellen…

27 oktober 2014 om 13:55
Gerjanshoe Gebruiker

Het is mij inmiddels gelukt, via chrome, ik snap het probleem niet maar het is opgelost.

27 oktober 2014 om 14:44
Prutskefcb Gebruiker

Chrome doet het hier ook niet, helaas :(

Ik zal dus niet kunnen genieten van deze aanbieding :(

27 oktober 2014 om 14:56
Moderator Dees Moderator

Prutskefcb, ideal werkt weer! Probeer je het nog een keer? 
Zou zonde zijn als je de aanbieding misloopt toch?

 

Groetjes,
Dees

27 oktober 2014 om 15:18
Prutskefcb Gebruiker

Lukt niet, blijf altijd dezelfde melding krijgen

“Sorry, je hebt onlangs een bestelling geplaatst waar de betaling nog niet van afgesloten is. Als je deze bestelling afrondt kun je daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Indien je het betaalscherm hebt afgesloten door het browserscherm weg te klikken, moet je helaas 10 minuten geduld hebben voordat je opnieuw kunt bestellen.”

27 oktober 2014 om 15:41
Moderator Dees Moderator

Ik geef het even door voor je :)

 

27 oktober 2014 om 16:16
Prutskefcb Gebruiker

Ik heb zonet uiteindelijk kunnen bestellen via de account van mijn man :)

27 oktober 2014 om 16:26
Moderator Dees Moderator

Super om te horen! Fijn dat het gelukt is :)

27 oktober 2014 om 13:12
swoosh4real Gebruiker

Met Firefox gewoon netjes kunnen bestellen dernet! Verder geen problemen gehad…

27 oktober 2014 om 18:17
Admin iBOOD Admin

Dag iBOOD’ers!

De nieuwe beta site staat live! We werken nog aan wat laatste bugjes dus still work in progress : -).

Veel mensen hebben vandaag geen kans gehad om te bestellen. Daarom hebben we besloten alle deals die vandaag draaien morgen te continueren. Let wel: op = op. We doen ons best om alle betaalproblemen te fixen. ;-)

Happy shopping!

Arthur

27 oktober 2014 om 19:08
EHH Gebruiker

Nu nog een thermostaatkraan

27 oktober 2014 om 19:21
verak20 Gebruiker

Heb net de vitalio trend set 2 besteld. In de omschrijving staat dat hij 4 strAlen heeft en een diameters van 100. Net bij het betalen staat er bovenin 2 stralen en 90 mm breed?? Wat is het nou??

27 oktober 2014 om 19:47
Moderator Dees Moderator

Ik ga er achteraan voor je. Je hoort het zo snel mogelijk.

28 oktober 2014 om 20:17
verak20 Gebruiker

hoi Dees

Ik heb nog niks gehoord.??????

 

 

28 oktober 2014 om 20:23
Moderator Dees Moderator

Sorry voor mijn late reactie, het is momenteel nogal hectisch.

Het is de 90mm handdouche en 600mm glijstang. (en 2 stralen)

27 oktober 2014 om 19:30
verak20 Gebruiker

27 oktober 2014 om 19:31
verak20 Gebruiker

27 oktober 2014 om 21:49
TonG Gebruiker

Grappig, ik wilde net iets over deze aanbieding vragen. Want wat krijg je nou? Het is een handdouche met 2 straalsoorten. Maar volgens de beschrijving zijn het er vier. En er zit een zeepbak bij (die ik niet nodig heb trouwens) maar nergens op de afbeelding te zien. Ik vind juist deze aanbieding interessant maar eh…wat houdt het nu in??

27 oktober 2014 om 22:23
1dieseltje Gebruiker

Hehe je kan nu eindelijk ,helaas, meerdere dingen bestellen en maar 1 x verzendkosten betalen.

Helaas kan je geen ander artikelen toevoegen van grohe ,zoals n losse douchekop.

Maar al bij al een hele verbetering.

Proficiat met jullie nieuwe site Ibood!

27 oktober 2014 om 22:35
TonG Gebruiker

He, moderator, jullie hebben het vast en zeker druk. Maar kun je antwoord geven op mijn vraag? Zie boven, onder dat plaatje van verak20. Alvast bedankt!

28 oktober 2014 om 01:19
TonG Gebruiker

He, moderator….kun je mijn vraag nu beantwoorden??

28 oktober 2014 om 09:53
Ik-ben-het Gebruiker

Hi TonG, je vraag is al beantwoord, de teskt is aangepast naar 2 straalsoorten :)

28 oktober 2014 om 11:50
geertdemil Gebruiker

Hallo,

op de tekening van de  Vitalio Trend Plus 90 staat dat de bevestigingspunten van de stang kunnen geregeld worden tussen 500 en 600mm. Zou dat ook minder kunnen met als enige nadeel dat de instelbaarheid in hoogte van de douchekop wordt beperkt ?

Groeten

28 oktober 2014 om 12:17
Bert003 Gebruiker

heb je nu met zo een regendouche minder druk dan met een normale douchekop?

Ik kan niet zo goed kiezen tussen een gewone en deze….

28 oktober 2014 om 14:08
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal,

Zoals jullie merken, is het voor ons allemaal nog wennen aan de nieuwe site.

Bij hoge uitzondering staan de deals vandaag een extra dag live, zodat mensen die gisteren betaalproblemen hadden een extra kans krijgen om iets te bestellen. Dit is bij hoge uitzondering: ons concept blijft gewoon hetzelfde, en vanaf morgen bieden ook weer iedere dag een verse deal!

Qua betaling raden we iDEAL aan.

Daarnaast zijn we bezig met het verplaatsen van feedback op de website naar het feedbacktopic, zodat jullie hier weer kunnen praten over de deals. ;-)

Excuses voor eventuele ongemakken!

Arthur.

28 oktober 2014 om 23:27
Ron72 Gebruiker

Ik heb zojuist een douchekop besteld. De nieuwe site is rommelig en onoverzichtelijk. De deals van Grohe kwamen pas naar voren toen ik op een andere link klikte.

Maar de bestelling en betaling zijn in ieder geval goed gegaan :)

 

29 oktober 2014 om 01:29
Leentje72 Gebruiker

Kan je 2 deals samen bestellen en maar 1x verzendkosten betalen? Heb iets van Walra gekocht, maar wil ook nog douchekop toevoegen.

29 oktober 2014 om 09:55
Moderator Renate Moderator

Ja dit kan, de hoogte van de verzendkosten wordt dan bepaald door de afmeting en het gewicht van het product. Zie ook de FAQ onder het kopje help hierboven.

Dit kan wel alleen in 1 koop. dus je moet op 1 dag alles in een keer afrekenen.

29 oktober 2014 om 09:12
dplkvk Gebruiker

Hoe weet ik welk formaat slang er op mijn kraan past?

Ofwel, hoe kun je dit opmeten om te voorkomen dat ik een verkeerd product bestel?

29 oktober 2014 om 15:29
blackfin Gebruiker

99,99% kans dat de aansluiting op uw mengkraan gewoon 1/2″ is. Dat is gewoon de standaard voor mengkranen.

30 oktober 2014 om 10:52
quinnekens Gebruiker

Ging deze deal niet beschikbaar zijn tot en met vandaag?  Ik dacht dat er stond tot 30 (of 31) oktober… Nu heb ik de grohe deals mislopen, bijzonder jammer, want moest gewoon nog even kiezen dewelke maar ging er zeker een kopen…

 

30 oktober 2014 om 11:35
WoLpH Gebruiker

Hier hetzelfde… ik had graag een kraan gekocht :(

30 oktober 2014 om 12:41
Moderator Renate Moderator

Ik heb even gekeken. De datum liep tot Eindigt 30 oktober 00:00h

om middernacht was deze dus afgelopen.

Zie ook deze link: Flash Grohe

30 oktober 2014 om 15:47
quinnekens Gebruiker

00:00 h is natuurlijk lastig uur als je er 30 oktober bij schrijft… Ik ging ervan uit dat het tot middernacht op einde van 30 oktober was…

Ik begrijp het maar misschien beter anders aanduiden? Want je kijkt steeds voornamelijk naar de datum…

Spijtig, ik hoop dat de deal spoedig terugkomt!

Groetjes!

30 oktober 2014 om 21:51
WoLpH Gebruiker

Het zou duidelijker zijn als er had gestaan “tot en met 29 oktober” :)

8 november 2014 om 13:03
z668201 Gebruiker

Ik heb de

Vitalio Rain doucheset met 13 cm handdouche en 60 cm glijstang besteld, wanneer wordt deze verzonden? Blijft toch een onzekere factor bij Ibood.

8 november 2014 om 16:47
Moderator Dees Moderator

Hallo z688201,

Allereerst, excuses voor de vertraging!

Sinds de lancering van de nieuwe website gaan er wat dingen in het systeem met betrekking tot verzenden niet goed.
Ibood doet haar best om het zo snel mogelijk op te lossen, alleen neemt dat momenteel wat tijd in beslag.

Je krijgt je bestelling echt binnen, alleen hebben wij Moderators er helaas geen zicht op hoe snel de ontstane achterstand ingehaald is.

 

Groetjes,
Dees

9 november 2014 om 11:35
Pikok Gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe statussen? Vroeger stond er gewoon “Besteld” of iets gelijkaardigs. Nu staat er:

Ik vind Bevestigd niet echt duidelijk. Ik heb geen mail ontvangen ivm de verzending en op zaterdag is er niemand op kantoor, dus het pakje kan niet afgeleverd zijn.
Kunnen we hier misschien iets meer informatie over krijgen? Afgaande op bovenstaande zal het nog niet verzonden zijn, maar die statussen lijken me toch niet echt voldoende duidelijk.

9 november 2014 om 12:43
Moderator Dees Moderator

Hallo Pikok,

Excuses voor de vertraging!

Sinds de lancering van de nieuwe website gaan er wat dingen in het systeem met betrekking tot verzenden niet goed.
Ibood doet haar best om het zo snel mogelijk op te lossen, alleen neemt dat momenteel wat tijd in beslag.

Je krijgt je bestelling echt binnen, alleen hebben wij Moderators er helaas geen zicht op hoe snel de ontstane achterstand ingehaald is.

 

Groetjes,
Dees

10 november 2014 om 12:28
gastheer. Gebruiker

De bezorginformatie geeft op dit moment (vandaag; 10-11-2014) aan, 8 november 2014. Wil dit zeggen dat het al verstuurd is? Of heeft het vertraging opgelopen, is er een nieuwe indicatiedatum bekend?

10 november 2014 om 12:37
ralfalders Gebruiker

Ja. Ik zou graag willen douchen. En met mij mijn omgeving ook. Is de leverdatum al bekend?

10 november 2014 om 15:36
Ron72 Gebruiker

De verwachte verzenddatum zou 8 november (afgelopen zaterdag) zijn. Zo heel gek is het dus niet als het vandaag nog niet is bezorgd ;)

Ik zit zelf ook te wachten op een douchekop en nog geen melding in ‘Mijn pakket’ van PostNL, dus ik hoop op morgen :)

 

10 november 2014 om 17:37
Binnenmars Gebruiker

Heeft niet iedereen deze e-mail gehad:

Beste Ibooder,Wij zijn helaas op een probleem gestuit waar wij u over willen informeren.Wij hebben op 27 oktober met veel vreugde onze nieuwe website gelanceerd.Wij hopen hiermee uw ervaring te verbeteren en de wensen van onze klanten stapsgewijs mogelijk te maken. Er wordt door iedereen in ons bedrijf heel hard gewerkt om dit te bewerkstelligen, maar er gaat helaas ook wel eens iets mis.Voor orders die zijn geplaatst voordat onze nieuwe website live ging, is het helaas niet mogelijk om u tijdig van correcte informatie met betrekking tot uw bestelling te voorzien.Het is hierdoor bijvoorbeeld mogelijk dat uw product naar u onderweg is, zonder dat u hier een bevestiging van heeft ontvangen. Dit kunnen wij op korte termijn ook niet meer herstellen, maar wij kunnen wel benadrukken dat u uw bestelling nog steeds zult gaan ontvangen. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.Indien u meer informatie wenst te ontvangen neem dan contact op via ‘Mijn iBOOD’, ‘Mijn bestellingen‘, selecteer de bestelling waar u een vraag over heeft en klik op ‘vraag stellen’. Uw bestelling vindt u terug onder het tabblad ‘gearchiveerde bestellingen’ op de iBOOD website.Wij hopen op uw begrip in deze situatie en vragen om uw geduld omtrent uw levering. Uw bestelling zal verstuurd worden, dan wel een dezer dagen bij u worden aangeboden.Met vriendelijke groet,iBOOD Customer Service

Tja, wat moet je daar nou weer van denken, komt dat wel goed?
Afwachten maar weer.


 

10 november 2014 om 22:16
Danielle0173 Gebruiker

ik heb deze mail inderdaad niet gehad. Ook iets wat dus beter geregeld moet worden.

11 november 2014 om 07:59
gastheer. Gebruiker

Deze mail heb ik ook niet gehad….
Mijn vorige aankoop is ook al zonder reden door Ibood op geretourneerd gezet, zonder dat ik het pakketje ooit heb ontvangen. Dus ik wacht in spanning af……..

11 november 2014 om 10:14
Swetsenegger Gebruiker

Ook niet gehad.

11 november 2014 om 12:49
ralfalders Gebruiker

Heb gebeld. Verwachte datum nu de 17e. Wat zal ik stinken tegen die tijd :(

11 november 2014 om 20:38
Swetsenegger Gebruiker

Handig dat de klanten ook geïnformeerd worden over een uitstel van 9 dagen. Ik vind het op z’n zachtst gezegd schandalig.

11 november 2014 om 20:47
Swetsenegger Gebruiker

Nou, op de facebook pagina blijkt dat het schering en inslag is dat mensen hun spullen niet geleverd krijgen. De financiele afdeling heeft zijn zaken wel op orde, want die schrijven af als een malle.

 

Wat een kneuzenkermis.

11 november 2014 om 21:11
Sukru Gebruiker

Beste Moderator,

Helaas heb ik mijn bestelling tot op heden niet ontvangen. Verwachte levertijd, 8 november,  is inmiddels verstreken.  Wat is de reden dat mijn bestelling nog steeds is geleverd?

Ik hoor graag!

Mvg,

Sukru

12 november 2014 om 08:37
Ndekooter Gebruiker

Wow… hopelijk een nieuwe muis met scrollknop op de iBood van morgen. Ik heb even voor je een klein tikje naar boven gescrollt…. Het was zwaar… maar heb dat over voor mijn mede iBood-er.

Beste Ibooder,Wij zijn helaas op een probleem gestuit waar wij u over willen informeren.Wij hebben op 27 oktober met veel vreugde onze nieuwe website gelanceerd.Wij hopen hiermee uw ervaring te verbeteren en de wensen van onze klanten stapsgewijs mogelijk te maken. Er wordt door iedereen in ons bedrijf heel hard gewerkt om dit te bewerkstelligen, maar er gaat helaas ook wel eens iets mis.Voor orders die zijn geplaatst voordat onze nieuwe website live ging, is het helaas niet mogelijk om u tijdig van correcte informatie met betrekking tot uw bestelling te voorzien.Het is hierdoor bijvoorbeeld mogelijk dat uw product naar u onderweg is, zonder dat u hier een bevestiging van heeft ontvangen. Dit kunnen wij op korte termijn ook niet meer herstellen, maar wij kunnen wel benadrukken dat u uw bestelling nog steeds zult gaan ontvangen. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.Indien u meer informatie wenst te ontvangen neem dan contact op via ‘Mijn iBOOD’, ‘Mijn bestellingen‘, selecteer de bestelling waar u een vraag over heeft en klik op ‘vraag stellen’. Uw bestelling vindt u terug onder het tabblad ‘gearchiveerde bestellingen’ op de iBOOD website.Wij hopen op uw begrip in deze situatie en vragen om uw geduld omtrent uw levering. Uw bestelling zal verstuurd worden, dan wel een dezer dagen bij u worden aangeboden.Met vriendelijke groet,iBOOD Customer Service

 

12 november 2014 om 18:58
Swetsenegger Gebruiker

Ook geen antwoord op mail…

12 november 2014 om 22:33
Binnenmars Gebruiker

En wederom een e-mail:

 


Beste Ibooder,

Onlangs heeft u een bestelling geplaatst. De afgelopen dagen is de informatievoorziening omtrent uw bestelling beperkt geweest. Door onverwachte problemen in de communicatie met het distributiecentrum waren wij niet in staat om u tijdig te informeren over de status van uw bestelling dan wel uw bestelling te versturen. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Uw product is op voorraad en wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verzenden. U kunt uw bestelling deze week, uiterlijk volgende week, verwachten.

Helaas zult u geen track & trace informatie ontvangen. Op het moment van verzenden ontvangt u per e-mail de factuur van uw bestelling. U kunt er dan van uitgaan dat de bestelling binnen 2 dagen wordt aangeboden. 

Wij danken u voor uw geduld en zorgen dat uw bestelling z.s.m. wordt verzonden. 

Met vriendelijke groet,

iBOOD Customer Service

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.