27 oktober 2014 om 05:04
iBOOD

Grohe

Grohe
Minimaal verbruik. Maximaal plezier.

Kies de juiste douchekop om je waterverbruik aanzienlijk te verminderen, terwijl je blijft genieten van een plezierige en comfortabele
douche. Dit is niet alleen goed voor het milieu en toekomstige generaties, het is ook goed voor je portemonnee.

13 november 2014 om 00:17
Pikok Gebruiker

Pff. Dat het wat langer duurt vind ik niet erg, aangezien ik hier niet echt op wacht. Waar ik me dan wel aan stoor is dat we geen Track n Trace gaan krijgen. Ik laat dit leveren op het werk en heb dus graag een idee van wanneer het geleverd zal worden. PostNL levert egenwoordig ook al op zaterdag en zondag, wanneer de firma dus gesloten is. Uit ervaring weet ik dan ook dat die mannen het pakje vaak retour sturen. Nu ik geen tracking nummer krijg, zal ik maar afwachten en hopen dat het ergens tijdens de week geleverd wordt zeker? Sorry hoor, maar dat je interne problemen hebt is een, maar dat je daardoor opeens zelf geen tracking nummer kan opleveren? Wat dan als dit pakje nu “verdwijnt”? Welk bewijs heb ik dat het nooit geleverd is?

13 november 2014 om 08:08
Moderator Renate Moderator

Hallo pikok, het is idd nog niet mogelijk om de koppeling track and trace te gebruiken. Deze functie komt terug, maar dat zal niet lukken voordat dit product geleverd wordt. Op het moment dat jouw product verzonden is, ontvang je van iBOOD per mail een factuur. Gewoonlijk zou een product dan 24 uur later zeker bij jou moeten zijn. (rekening ermee houdend dat de post er 3 werkdagen over mag doen om af te leveren)
De factuur die je ontvangt kun je dan ook als indicatie gebruiken.

Wat betreft je zorg over verdwijnende pakketten.
iBOOD is in deze verantwoordelijk tot jij het pakket hebt ontvangen en wij een bewijs van ontvangst hebben.
De klantenservice zal dan ook gewoon met een oplossing komen zoals altijd in het geval van verdwenen pakketten.

14 november 2014 om 09:51
Moderator Dees Moderator

Hallo Allemaal,

Zojuist heb ik te horen gekregen dat het distributiecentrum is begonnen met het verzenden van Grohe producten!
Dit betreft de;

Grohe Vitalio Rain 130 Mono shw rail set 600

Grohe Tempesta Duo 100 shower rail set 900

Grohe Vitalio Trend Plus 90 4 jet rail set 600

Grohe Vitalio Trend 90 2 jet shw rail set 600

Grohe Vitalio Comfort 100 IV handshower

Grohe Vitalio Rain 130 Mono handshower BL

Deze zouden uiterlijk in de loop van volgende week binnen moeten aankomen.

Groetjes,
Dees

15 november 2014 om 08:00
ievanherwijnen Gebruiker

Gisteren ontvangen. Tot mijn verbazing was het product niet ingepakt, maar was er gewoon een adressticker op de grohe doos geplakt. (Die volgens mij niet voor verzending bedoeld is) Dit lijkt mij vragen om problemen zoals kwijtgeraakte en/of beschadigde onderdelen. Dit kan beter.

18 november 2014 om 10:25
AGTon Gebruiker

Ik heb de rain 130 ontvangen.

Moet eerlijk zeggen dat het mij iets tegen valt. De rain 130 heeft een schroefverbinding daar mijn oude Ghrohe kop een klik systeem had. Ik vind de waterdruk ook een stuk minder dan bij mijn oude kop. Op deze manier is het idd makkelijk water besparen :) Tevens, door de lage druk, spuit de straal niet ver waardoor je relatief dicht bij de muur moet staan.

al met al, kon beter.

24 november 2014 om 09:25
blackfin Gebruiker

Eergisteren de Vitalio Trend 4 plus binnen gekregen, prima setje met een fijne harde straal. Dik tevreden mee.

Wel een paar tips voor Ibood, het lijkt erop dat ik geen updates heb gekregen m.b.t. de bestelling. Ik kan via de website ook niet afleiden dat de bestelling verzonden is en kan ook geen track en trace informatie inzien. Hopelijk gaan jullie dit nog op orde maken zodat de nieuwe website in ieder geval dezelfde functionaliteit biedt als de oude.

19 januari 2015 om 21:37
pit1300 Gebruiker

Levering nooit ontvangen !!!

Bestelnummer SO3722

Edited by: Dees
Hallo pit1300,
Ik heb je bestelnummer overgenomen en ga navraag voor je doen.

Groetjes,
Dees

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.