10 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Lucide Buitenverlichting

Lucide Buitenverlichting
LED there be light outside!

Met de juiste lamp breng je niet alleen sfeer binnen, maar ook buiten in je tuin of op je balkon. De lampen van Lucide maken dit makkelijker dan ooit. Iedere lamp uit de collectie is een gebalanceerde mix van stijlvol design, hoogwaardig materiaal en subtiele kleuren. Kijk snel welke lamp een toevoeging vormt aan jouw tuin, terras of balkon!

10 augustus 2017 om 07:09
mb0ng0 Gebruiker

Heb interesse in de Lucide Texas 60cm verlichtingspaal. Maar dan wel in het antraciet ipv wit. Is deze beschikbaar? Dan koop ik er 8. Bedankt

10 augustus 2017 om 09:28
Moderator Coert iBOOD Moderator

Hoi mb0ng0,

De Texas buitenlamp van 60 cm is helaas niet verkrijgbaar in het antraciet.
Je kunt wel hierrr onze inkopers tippen voor een volgende keer :)

^Coert

10 augustus 2017 om 07:42
Zenge Gebruiker

Inderdaad apart dat als afbeelding een variant wordt afgebeeld welke niet bestelbaar is.

10 augustus 2017 om 08:16
harmroest Gebruiker

Welke kleur heeft de kwinto buitenlamp??

10 augustus 2017 om 09:25

Hoi harmroest,

De Kwinto buitenlamp is wit van kleur.

^Coert

10 augustus 2017 om 08:44
Jelledoemen Gebruiker

Kan je meer dan 3 trio buitenspots met elkaar verbinden? Ik zie een stekker aan de adapter maar wij hebben een stroomkabel klaarliggen, hoe werkt dit dan?

10 augustus 2017 om 09:28

Hoi Jelle,

Dit ga ik even voor je  uitzoeken!

^Coert

10 augustus 2017 om 10:02

Hoi Jelle,

Op één adapter kunnen 3 spots worden aangesloten, het is dus niet mogelijk om meer spots met elkaar te verbinden.

Wanneer je niet gebruik wil maken van de stekker aan de adapter kun je het volgende doen:
1) Knip de stekker eraf.
2) Strip de draden.
3) Verbind de draden via een waterdichte aansluitingsbox met het netstroom.

^Coert

10 augustus 2017 om 08:50
Krullie Gebruiker

Welke kleur heeft de Lucide Nimo?

10 augustus 2017 om 09:26

Hoi Krullie,

De Nimo buitenlamp is wit van kleur.

^Coert

10 augustus 2017 om 09:38
robvandevelde Gebruiker

Hallo,

Welke kleur heeft de armatuur van de  Lucide Jardo?

Rob

10 augustus 2017 om 10:03

Hoi Rob,

De Jardo buitenlamp is zwart van kleur.

^Coert

10 augustus 2017 om 10:41
stevennachtergaele Gebruiker

Beste,  betreffende de Kwinto en de Texas: hoe worden die aan de inkomende stroomkabel gekoppeld?  
Hebben jullie een foto van de aansluiting? (kan er niet direct een vinden online…)
Vermoedelijk is het geen probleem om er 3 in serie te plaatsen op eenzelfde lichtkring?

10 augustus 2017 om 12:55

Hoi Steven,

Dit ga ik even voor je uitzoeken! Ik kom er z.s.m. op terug.

^Coert

10 augustus 2017 om 13:49

Hoi Steven,

De stroomkabel wordt aan het armatuur gekoppeld via een aansluitingsbox die je onderaan uit het armatuur kan halen en opnieuw kan insteken. Het is dan ook geen probleem om één of meerdere armaturen op eenzelfde lichtkring te plaatsen.

Voor meer info verwijs ik je graag naar de handleidingen van de Texas buitenlamp en de Kwinto buitenlamp.

^Coert

10 augustus 2017 om 13:58
stevennachtergaele Gebruiker

super, bedankt!

10 augustus 2017 om 15:39
motormuis001 Gebruiker

Bij de Lucide Arne Buitenlamp zie ik staan dat hij dimbaar is. Dat wil ik best geloven voor dat GU10 halogeen peertje. Maar gaat de ingebouwde bewegingsmelder geen gekke dingen doen als ik er een dimmer voor hang? Of zit er een dimmer in het armatuur, achter de melder?

11 augustus 2017 om 11:53

Ik heb het even nagevraagd bij Lucide. Dit is hun antwoord:

De Arne buitenlamp is enkel dimbaar op het moment dat het armatuur is uitgerust met een dimbare GU10-lichtbron. We kunnen geen garantie geven dat de combinatie dimmer en bewegingsmelder vlekkeloos zal functioneren.

12 augustus 2017 om 23:51
motormuis001 Gebruiker

Dat bedoel ik. Helaas weer een loze kreet dus.

10 augustus 2017 om 22:09
forelje Gebruiker

graag een bestelling van 10 lucide jardo buitenlampen besteld,blijkbaar kan ik er maar 4 bestellen in één keer,of niet…..dus 3 maal verzendkosten?

10 augustus 2017 om 23:20
Moderator Paul Moderator

Hallo forelje,

Er is een maximum ingesteld van 4 dezelfde producten per bestelling, daardoor zul je inderdaad meerdere bestellingen moeten plaatsen als je 10 stuks wilt aanschaffen.

Vriendelijke groet, Paul

11 augustus 2017 om 08:38
fredje17 Gebruiker

Beste, betreffende de Lucide Nimo. Hoe dien je deze aan de muur te bevestigen? Is dit langs de zijkanten of in het midden? Ik zit met een gat van 8cm op 8cm waarrond ik de lamp zou moeten kunnen ophangen. Een foto van de montagehandleiding zou handig zijn. Alvast bedankt.

11 augustus 2017 om 12:03

Beste fredje17,

Je kunt hier klikken voor de montagehandleiding van de Nimo.

^Coert

12 augustus 2017 om 15:12
Rucktur Gebruiker

Ik zou graag 2 Lucide Hydro Buitenlampen willen bestellen, alleen je kunt er max. 1 in het winkelwagentje plaatsen. Moet ik hiervoor 2 bestellingen maken?

12 augustus 2017 om 15:26
Moderator Jim Moderator

Hi Rucktur!

Het lijkt er helaas op dat er van dit product nog maar één exemplaar is (de overige lampen hebben een maximaal aantal van vier namelijk)

Groetjes,

Jim

12 augustus 2017 om 18:07
robvandevelde Gebruiker

In de omschrijving van NIMO staat als kleur 3000 Kelvin; in de specificaties staat 4300 Kelvin… Wat is de juiste kleur?

Bij voorbaat dank.

Mvrgr, Rob

12 augustus 2017 om 20:33
Moderator Wouter Moderator

Beste Rob,

De omschrijving is helaas niet correct, de kleur van de NIMO is 4300 Kelvin.
Excuses voor de onduidelijkheid.

Groet, Wouter

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.