11 augustus 2017 om 00:00
iBOOD

Tafels & Stoelen

Tafels & Stoelen
Alles voor je eetkamer

Maak van jouw eethoek het gezelligste hoekje in huis met de stoere tafels en stoelen in deze Flash Sale. Zo wordt jouw eetkamer het hart van je huis. Krijg je er niet spontaan zin van om een diner met vrienden en familie te organiseren? 

11 augustus 2017 om 08:43
walter_sobchak Gebruiker

Wordt deze ongemonteerd verzonden?

11 augustus 2017 om 11:16
Moderator Coert iBOOD Moderator

Yes, die moet je nog zelf in elkaar zetten.

grt. Coert

11 augustus 2017 om 08:57
Mr.ED Gebruiker

Wat kunnen de stoelen (foxx en Wayne) hebben qua gewicht?

11 augustus 2017 om 11:16

De stoelen kunnen max. 120 kg dragen Mr. ED

grt. Coert

11 augustus 2017 om 11:29
Mr.ED Gebruiker

Bedankt Coert!

13 augustus 2017 om 06:52
Aringarosa Gebruiker

Maar 120kg draagkracht…?

Lijkt me beetje te weinig toch voor menig doorsnee Amerikaan…?!

Grts Aringarosa

11 augustus 2017 om 10:29
koenevers Gebruiker

Heb je ook tafels van 120cm breed of kan ik tegen meerprijs een upgrade doen naar een bredere tafel? 

11 augustus 2017 om 10:38
koenevers Gebruiker

Dat is toch gek, op de site van Tronus (leverancier) staat de Comandon 180×90 of 200×100 en jullie hebben een 200×90, terwijl ze die niet maken? Is dit een typefout?? Dan lijkt me een correctie wel verstandig, voor het geval mensen een verkeerde tafel krijgen en gaan klagen.

11 augustus 2017 om 10:39
koenevers Gebruiker

http://www.tronus.eu/nl/tafel-comandon-200-x-100.html

“Het model is zowel verkrijgbaar in 180 bij 90 als in 200 bij 100.”

11 augustus 2017 om 11:17

Helemaal gelijk koenevers. De juiste maat is 200 x 100. Passen we aan!

grt. Coert

11 augustus 2017 om 11:42
Pietzor Gebruiker

Op hoeveel cm staan de poten van de zijkant af?

11 augustus 2017 om 11:45
RiGHT Gebruiker

zou ik ook wel willen weten…

11 augustus 2017 om 13:46
Official Product Expert Tafels-en-Stoelen-Expert Official Product Expert

Goedemiddag Pietzor,

De poten staan 20 cm van de zijkant af.

De afstand tussen de poten is 124 cm.

13 augustus 2017 om 00:31
JetsenVDE Gebruiker

Gaat dit over de tafel van 180cm of 200cm?

Is het mogenlijk om 3 stoelen naast elkaar te zetten aan de lange zijde bij de ‘hero’ tafel van 200cm?

11 augustus 2017 om 18:33
kvparys Gebruiker

Is de prijs voor 2 (twee) stoelen *knip* euro?

En dien ik dan bij aantal 1 te kiezen (zodat er 2 stoelen geleverd worden)?

Edited by: Paul
de dealprijs mag niet op het forum geplaatst worden

11 augustus 2017 om 18:49
Moderator Paul Moderator

Hallo kvparys,

De stoelen gaan inderdaad per 2 stuks voor de bijbehorende prijs. 
Aantal 1 = 2 stoelen 
Aantal 2 = 4 stoelen
Aantal 3 = 6 stoelen 
Aantal 4 = 8 stoelen

Vriendelijke groet, Paul

11 augustus 2017 om 22:52
t0mmyb0y199 Gebruiker

Ik heb twee vragen over de Martell tafel:

- Wat is de dikte van het blad?

- Is het mogelijk om zes stoelen(3 per lange zijde) onder de tafel te schuiven of zitten de poten dan in de weg?

13 augustus 2017 om 00:14
JonasW Gebruiker

Ibood wat doe je nu :D

Deze stoelen hadden ook in het wit gemogen dan had ik er gelijk 4 gekocht! (JAMMER)

2x Eetkamerstoel Foxx

18 augustus 2017 om 21:47
Mama75 Gebruiker

Wij hebben vandaag de Lion antracite binnen gekregen waarvan 1 beschadigd hierover gebeld en moesten een mail sturen met foto’s van beschadiging, hopen dat het snel opgelost is., want we zitten in een verhuizing. Maar nu de andere drie in de kamer staan lijkt het wel dat we de lichtere grijs hebben ontvangen ipv antracite vergeleken met de foto’s op de site.

22 augustus 2017 om 12:31
MilkSjeik Gebruiker

Tafel aangekregen, maar hevig beschadigd, zowel poot als blad. Worden nu van de ene verantwoordelijke naar de andere gestuurd. Maar reactie over een vervanging blijft uit.

22 augustus 2017 om 15:04
Moderator Paul Moderator

Hallo MilkSjeik,

Erg vervelend dat de tafel beschadigd is aangekomen. Uiteraard zal dit opgelost worden. Wat bedoel je met van de ene verantwoordelijk naar de andere gestuurd worden?
Waarschijnlijk heeft iBOOD jou de contactgegevens van de leverancier verstrekt, zodat je rechtstreeks contact kunt opnemen. Dat is niet om het van zich af te schuiven maar om sneller tot een oplossing te komen. Als je dat vervelend vind dan mag je het ook aan iBOOD overlaten, echter kan het dan iets langer duren omdat iBOOD dan als tussenstation fungeert tussen klant en leverancier.
Heb je voor mij het RMA nummer of bestelnummer?

Vriendelijke groet, Paul

24 augustus 2017 om 10:25
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste MilkSjeik,

Bedankt voor je bericht.

Als het goed is heb je na het inleveren van het serviceverzoek een e-mail gekregen met de Service Policy van de tafel. Voor snellere service verwijzen we klanten door naar de leverancier van het product. Heb je inmiddels contact met hun via de toegestuurde contactgegevens?

Mocht het contact met de leverancier niet naar wens verlopen, dan ontvangen wij de conversatie graag op ons mailadres: webcare@ibood.nl. Wij zullen dan onze garantie-afdeling raadplegen en je verder helpen.

Groeten,
Wessel

23 augustus 2017 om 19:54
m.vanderwerff Gebruiker

Zucht nu de tafel omgeruilt gaat worden omdat deze zware beschadigen heeft zijn wij de stoelen in elkaar gaan zetten. Wat blijkt. Sommige frames zijn verkeerd gelast waardoor de zitting niet vast gezet kan worden op de stoel.

Wat een waaibomen. Ik verwachte niet de hoogste kwaliteit voor deze prijs maar dit is toch wel heel erg.

Dus hoor graag wie ik hiervoor moet bellen.

Bestelnummer:SO1649733

24 augustus 2017 om 01:09
Moderator Paul Moderator

Ik zal jouw vraag/bericht doorgeven aan de klantenservice. Zij zijn ook te bereiken via 020-6811388.

24 augustus 2017 om 15:22
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste m.vanderwerff,

Vervelend om te horen dat ook de stoelen niet goed bevallen.

Je hebt op 21 augustus een bericht van onze collega ontvangen over de tafel. Zou je het aanvullende bericht van de stoelen als reactie op die e-mail willen communiceren? Dan blijft alle informatie centraal en kan onze collega die jouw mail in behandeling neemt direct alles in één keer regelen. Alvast bedankt voor je medewerking.

Groeten,
Wessel

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.