13 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Home Deco

Home Deco
Interieurversiering!

Een huis wordt pas echt een thuis als je het naar eigen smaak hebt ingericht en aangekleed. Dat betekent dus meubels in jouw stijl, gordijnen in de juiste kleur en accessoires die het geheel verder aankleden en / of afmaken. Deze Flash Sale met Home & Living artikelen staat bol van de inspiratie en artikelen waarmee je ieder huis in een thuis verandert. Ja, ook dat van jouw.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

13 oktober 2017 om 00:03
Amber121 Gebruiker

Wat zijn de maten van de kussens?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welke kussens gaat je vraag, Amber? :-)

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 01:04
dealtjes Gebruiker

Ik lees dat de Blackout gordijnen verduisterend zijn, maar wat betekent dit exact?

Komt er helemaal geen enkel beetje licht door de gordijnen of zie er toch nog licht doorheen komen? Van groot belang voor mij, omdat ik gordijnen zoek waarvan de stof 0% licht doorlaten.

Dank u.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 09:34

Deze gordijnen bestaan uit drie verschillende lagen, waarbij de middelste een blackout laag is, deze zorgt voor ongeveer 95% verduistering.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 07:36
vinadron2 Gebruiker

Opgepast met de bijzettafel manisch en de koffietafel set large van HSM. Ik heb deze een aantal weken terug betaald/besteld en nooit ontvangen. Het zou tot 4 weken duren vooraleer Ibood me kan verder helpen maar ondertussen bieden ze de tafels opnieuw te koop aan. Zouden jullie niet beter de tafels die reeds betaald zijn naar mij opsturen in plaats van opnieuw aan te bieden ???? Hoe kan je als klant in hemelsnaam hiermee tevreden zijn Ibood ???

Blijkbaar ben ik dan ook nog de enige niet die problemen heeft met die meubels.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:27

Hoi vinadron,

Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Omdat de tafels niet bij je bezorgd zijn, is er een transportonderzoek aangemaakt bij PostNL. Hoewel we altijd sturen op een snellere afhandeling, kan dit tot 4 weken duren. Tot die tijd weten we niet zeker of de tafels boven water komen en alsnog direct bij je geleverd worden, daarom kunnen we deze niet nu al opnieuw naar je toesturen.

Excuus voor de vervelende situatie!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 13:10
vinadron2 Gebruiker

Bas, volgens mij zijn ze nooit afgehaald. Dit kon je afleiden uit de track en teace. Hoe kunnen ze dan verloren gaan tijdens transport ? Kan een gewoon telefoontje soms geen wonderen doen ?

Ik wil deze tafels niet weer zien aan mij voorbij gaan. Ik kan er gewoon niet bij dat je als klant in de kou blijft staan en dat terwijl je vooraf al betaald hebt.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 13:29

Hoi vinadron,

Eén van de opties is inderdaad dat de tafels niet in de vrachtwagen terecht zijn gekomen, maar mogelijk zijn ze, ongescand, in de vrachtwagen beland (of is er nog iets anders gebeurd). Daarom is er een transportonderzoek gestart. Dit is, bijvoorbeeld ook verzekeringstechnisch, de weg die gevolgd moet worden om duidelijkheid te krijgen over wat er precies fout is gegaan en hoe dit dus opgelost kan worden.

Voor verdere vragen kun je het beste reageren op de mailwisseling die je met ons gehad hebt, zodat we in dit forum on-topic kunnen blijven en het topic zo overzichtelijk blijft voor de andere klanten.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 15:47
vinadron2 Gebruiker

Bas,

Persoonlijk vind ik ook niet dat het via dit forum moet gebeuren hoor. Ondertussen heb ik van jou wel 2 duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen (waarvoor uiteraard bedankt want dat wil je toch als klant) terwijl ik van de klantendienst noch steeds niks ontving. Mss hier nog wat aan sleutelen bij Ibood.

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:40
diederikbaan Gebruiker

Klopt het dat de gordijnen per kant gaan, dus als ik links en rechts gordijnen wil moet ik twee-maal aanschaffen om een breedte van zes meter te krijgen?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 10:47

Dat is correct, Diederik!

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 11:17
borsf Gebruiker

over de libro eetkamerstoelen: ik zou graag 3 sets bestellen; volgens het pull doen menu kan ik er max. 2 bestellen. Als ik dan verder winkel en er nog 1 bij bestel, zijn de eerste twee weer uit mijn winkelmand verdwenen?! Is de totale resterende voorraad wellicht  slechts 2 sets?

Beantwoorden

13 oktober 2017 om 11:20

We hebben inderdaad nog slechts 2 sets over van deze Libro eetkamerstoelen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.