7 december 2017 om 00:00
iBOOD

Konstsmide

Konstsmide
Santa is coming!

Onze goedheiligman is nauwelijks het land uit en onze andere vriend staat alweer voor de deur. Als jij nog op zoek bent naar sfeervolle kerstartikelen dan kan je nu stoppen met zoeken. In deze Flash Sale bieden we een ruim assortiment aan. Fijne kerst!

7 december 2017 om 00:20
kihuybre Gebruiker

Wat is de lengte van de 80 lampjes?

Beantwoorden

7 december 2017 om 00:28
Moderator Niek Moderator

Goedenacht kihuybre,

De lengte van het snoer met de verlichting is 6,32 meter en de lengte van het aansluitsnoer is 5 meter :-)

Beantwoorden

7 december 2017 om 06:11
aberg Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 december 2017 om 09:25
aberg Gebruiker

Prijsvergelijking?

Ik schrijf alleen dat de producten goedkoper in de winkelmzijn dan hier online en dat komt door de verzendkosten. Maar goed haal deze reactie maar weer weg blijkbaar willen jullie voorkomen dat er niets meer verkocht wordt

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:39
elianmars Gebruiker

Vetzending 19-12. Dat is wel érg laat. Jammer, want er staan leuke dingen tussen…..

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:00
elianmars Gebruiker

Ik heb zojuist de led sneeuwpop maar bij Blokker besteld. Is totaal dan wel 5 euro duurder (gratis verzenden, tegenover € 5,95 bij iBood), maar morgen in huis :-)

Was helaas wel de laaste, zie ik.

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

We kunnen deze deals zo goedkoop aanbieden, omdat we ze niet zelf op voorraad hebben liggen. Het gevolg is inderdaad dat de levering iets langer duurt dan je elders mogelijk gewend bent.

Beantwoorden

9 december 2017 om 09:27
aberg Gebruiker

Dat schreef ik al, duurder maar mijn reactie is wegehaald

Beantwoorden

9 december 2017 om 23:33
Moderator Paul Moderator

Zoals toegelicht bij je vorige bericht, moet je bij een prijsvergelijking ook de directe link plaatsen. Die ontbrak.

Beantwoorden

9 december 2017 om 11:29
DragonBE Gebruiker

Die duif is een meeuw!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.