7 december 2017 om 00:00
iBOOD

Joseph Joseph

Joseph Joseph
Joseph Joseph: stijlvol en innovatief

De keukenproducten van Joseph Joseph zijn een begrip geworden in de keuken. In deze Flash Sale vind je ze voor wel heel aantrekkelijke prijzen. Iedereen kent de beroemde gekleurde snijplanken. Maar ook de messen en keukentools zijn van hoge kwaliteit. 

7 december 2017 om 01:51
Kevinnnnnnnn Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de snijplank van Joseph Joseph?

Beantwoorden

8 december 2017 om 13:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

De snijplank is 38 x 21 cm (incl. handvat).

Beantwoorden

7 december 2017 om 02:36
Lynnvanlaer Gebruiker

Bij de 5- delige keukenmesset, zit hier de houder voor de messen bij?

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:54

De houder wordt niet meegeleverd. We hebben de afbeelding zojuist aangepast en gaan nu ook de tekst veranderen om alle onduidelijkheid weg te nemen.

Beantwoorden

7 december 2017 om 07:41
mikeslaats Gebruiker

Zelfde vraag als hierboven. Erg misleidend opgeschreven mocht dit niet het geval zijn…. ( wat er wel op lijkt overigens als je letterlijk 5-delig leest).

Beantwoorden

De houder wordt niet meegeleverd. We hebben de afbeelding zojuist aangepast en gaan nu ook de tekst veranderen om alle onduidelijkheid weg te nemen.

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:17
ahenkz Gebruiker

Als je de bij Amazon.de besteld voor totaal meer dan 29 euro hoef je daar geen bestelkosten te betalen en ben je een stuk goedkoper uit, https://www.amazon.de/Joseph-20056-Schneebesen-integriertem-Edelstahl/dp/B01BNHFDNM/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1512630837&sr=8-2&keywords=joseph+garde

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:46
MDekens Gebruiker

Overigens zie ik 6 messen op de afbeelding, ipv 5 in de tekst.

????

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:51

Er stond inderdaad een verkeerde image, deze hebben we zojuist aangepast.

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:51
svenveldhuis Gebruiker

Ik wil ook graag weten of het messenblok inbegrepen is bij de 5-delige zet. Op de afbeelding staat dat de broodmes niet is inbegrepen dus dat is duidelijk. Er staat echter nergens dat het messenblok niet is inbegrepen en het blok wordt ook uitgebreid behandeld in de omschrijving. Bij de specificaties staan echter alleen maar 5 messen vermeldt en staat niks over het messenblok. Heel misleidend zo..

Beantwoorden

Beantwoorden

7 december 2017 om 08:59
xbluedarknessx Gebruiker

Zou ik ook wel graag willen weten want als je de messen apart samentelt zit je al aan 54€  . Is dus inderdaad misleidend op die manier ibood .

Beantwoorden

Beantwoorden

7 december 2017 om 09:31
frenkgozert Gebruiker

Ik ben ook benieuwd of het messenblok hierbij zit. Ook jammer dat het broodmes niet los verkrijgbaar is om je set compleet te maken. Deze serie zie ik ook niet los verkoopbaar op andere sites (bijv. bol.com) om daar alsnog je set compleet te maken. iBOOD kom er maar in!

Beantwoorden

Beantwoorden

7 december 2017 om 10:47
iberik Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

7 december 2017 om 18:09
itsreal Gebruiker

Lekker duidelijk. Nu is het zonder messenblok terwijl ik besteld heb toen de tekst anders was en de foto anders. Heel erg misleidend. Ga nu ook direct annuleren heel stom want heb dat broodmes al ergens anders vandaag besteld.

Beantwoorden

8 december 2017 om 03:43
Seth1234 Gebruiker

Alle afzonderlijke messen hebben verzendkosten van €2.95 op het vleesmes na. Ik neem aan dat de €5,95 verzendkosten voor het vleesmes een vergissing is? De rest van de messen vallen onder een vergelijkbare gewichtsklasse qua verzending.

Beantwoorden

8 december 2017 om 09:49

Dit is inderdaad een vergissing, de verzendkosten zijn zojuist aangepast.

Beantwoorden

8 december 2017 om 21:22
Seth1234 Gebruiker
8 december 2017 om 06:52
Bertan88 Gebruiker

Hoe kunnen jullie dit zomaar wijzigen zonder degenen te informeren die hem al besteld hadden? Ik vind dit zwaar misleidend. Ik had hem juist besteld omdat het messenblok erbij zou zitten…..

Beantwoorden

8 december 2017 om 09:22

Hi Bertan,

Deze klanten staan uiteraard op de planning om geïnformeerd te worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 december 2017 om 12:46
Robbytobbie Gebruiker

Ook ik heb de messenset incl. -blok besteld en zie tot mijn verbazing dat het blok er niet bij zit. Mocht ik deze er nog bij willen bestellen, dan worden waarschijnlijk ook nog extra verzendkosten berekend ?!

Beantwoorden

8 december 2017 om 13:53

Hoi Robby,

Allereerst onze excuses voor de eerdere foutieve informatie.

Je kunt helaas geen producten aan je reeds geplaatste bestelling toevoegen. Je kunt er wel voor kiezen om je gehele bestellingen opnieuw te plaatsen en vervolgens jouw eerste bestelling kosteloos te annuleren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

8 december 2017 om 11:39
Jornone Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van de Joseph Joseph snijplank?

Beantwoorden

8 december 2017 om 13:51

De snijplank is 38 x 21 cm (incl. handvat).

Beantwoorden

9 december 2017 om 17:25
Binnenmars Gebruiker

Heerlijk weer des iBOOD dit , andermaal chapeau voor het Forum.

Beantwoorden

9 december 2017 om 23:00
jokkeplaat Gebruiker

Ik ga ervan uit dat de aangeboden 5delige messenset ook in het messenblok past?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.