11 december 2017 om 00:00
iBOOD

DreamLED

DreamLED
Slim licht 

Iedere ruimte vraagt een ander soort verlichting. Bij DreamLED begrijpen ze dit als geen ander. Kies nu de juiste verlichting voor in je garage, thuiskantoor, werkkamer of buitenruimte!

De Dream-LED-Expert is elke dag van deze Flash aanwezig tussen 09:00 en 17:00 uur.

11 december 2017 om 08:42
HamuNaptra Gebruiker

Staat blijkbaar goedkoper bij bol.com? https://www.bol.com/nl/p/dreamled-outdoor-rgb-led-strip-volledig-waterdicht-ip67-inclusief-afstandbediening/9200000072356681/?country=BE

11 december 2017 om 13:31
Kemmie Gebruiker

Ik lees dat ze waterdicht zijn, echter staat er IP44 en dat is spatwaterdicht. Kan dus niet buiten in de regen (of zoals vandaag sneeuw) worden geplaatst.

11 december 2017 om 13:32
Kemmie Gebruiker

Ik heb het hier over de DreamLED Laserlicht (Binnen/Buiten)

11 december 2017 om 14:04
Official Product Expert DreamLED-Expert Official Product Expert

Beste Kemmie,

IP44 is spatwaterdicht en kan dus prima tegen normale regen en sneeuw.

IP44 betekenis: Geen schade indien besproeid (10 l/min) onder eender welke hoek

18 december 2017 om 07:30
Grrrrrene Gebruiker

Bijna alle buitenlampen (je weet wel, bij je voordeur bijvoorbeeld) zijn spatwaterdicht. IP44 kan dus prima buiten. Je moet er alleen niet met de hogedrukreiniger overheen gaan of ze onder dompelen.

11 december 2017 om 16:20
Zplus Gebruiker

In de Kubus zit een 2500 mah accu waarom moet die 10 uur opladen?

12 december 2017 om 10:19

Beste Zplus,

de kubus wordt geladen via de meegeleverde inductie plaat en laat dan langzamer als een normale lader.

het voordeel van deze techniek is dat je niks moet aansluiten aan de kubus zelf elke keer, gewoon erop zetten, laden en klaar, maar de reden dat dit zo gedaan moet worden is omdat de Kubus IP68 waterdicht is en dus onder water kan blijven (zwembad, vijver etc).

11 december 2017 om 19:58
sebak Gebruiker

Heeft elke lamp een verschillende afstandsbediening of kan ik meerdere lampen bedienen met 1 afstandsbediening?

12 december 2017 om 10:21

als u over de RF cube’s en ballen praat dan kan dat zeker! Er kunnen tot 8 lampen gebruikt worden met 1 remote.

12 december 2017 om 06:25
Eriq Gebruiker

Is het normaal dat deze kubussen in 2-3 dagen leeglopen, ook als je ze niet gebruikt? Dat heb ik met degenen die ik vorige keer heb besteld namelijk.

12 december 2017 om 10:25

Beste Eriq, indien u de vorige versie heeft gekocht dan kan dat kloppen. Dit is namelijk nodig omdat de remote moet kunnen blijven werken om de lamp te kunnen aan/uitzetten, dat IC’tje verbruikt stroom om de remote te kunnen blijven gebruiken ook als deze niet aan staat. Dit staat ook vermeld in de handleiding. Afhankelijk van de laatst gekozen kleur kan dit sneller of langzamer gebeuren dan die 2- 3 dagen.

13 december 2017 om 21:21
r17 Gebruiker

Kan je hier ook gewoon op zitten?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.