14 december 2017 om 00:00
iBOOD

LEFF Designklokken

LEFF Designklokken
Klokken met Lef(f)

Strak en duidelijk, speels en kleurrijk of subtiel en verrassend: voor welk model je ook kiest, met een klok van LEFF Amsterdam weet je zeker dat je kwaliteit in huis haalt. Het zijn bijna kunstwerken, maar dan functioneel. Ze zijn dan ook te koop op bijzondere plekken, zoals het Stedelijk Museum Amsterdam, het Museum of Contemporary Art in Sydney en La Rinascente in Milaan. En bij iBOOD, natuurlijk!

15 december 2017 om 01:03
artnaz Gebruiker

Wat betreft die “verwachte verzenddatum” van 22 december voor de Tone 35, kunnen jullie toevallig aangeven hoe hoog die verwachting is? :)

Als ik het namelijk niet voor Kerst (25 december) kan krijgen heb ik er namelijk niets aan, dus ik zou het zo min mogelijk willen riskeren.

15 december 2017 om 01:08
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum wordt zorgvuldig bepaald na afstemming met de leverancier. Het is behoorlijk zeker dat deze datum gehaald zal worden. Maar doordat de klokken pas na afloop van de flashsale vanuit de leverancier naar het distributiecentrum van iBOOD verzonden, zou er onverhoopt een vertraging kunnen optreden. Vandaar dat gesproken wordt van een “verwachte verzenddatum”. 

Daarnaast is iBOOD afhankelijk van de vervoerder met betrekking tot de aflevering van het pakket. Normaalgesproken is dit 1 à 2 dagen nadat het pakket overhandigd is aan het vervoersbedrijf. 
Er is dus wel een risico aanwezig dat de bestelling niet op 23 december in huis zou kunnen zijn.

15 december 2017 om 07:48
crientje Gebruiker

Ik heb gisteravond de klok besteld en betaald, maar geen orderbevestiging gekregen. Ook in mijn bestelgeschiedenis vind ik ze niet terug.

15 december 2017 om 10:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi crientje,

Er zijn inderdaad wat problemen met betalingen via Bancontact. Ik heb je melding doorgezet, e.e.a. zal zo snel mogelijk worden opgepakt door onze klantenservice!

Groeten,
Bas

16 december 2017 om 08:45
crientje Gebruiker

Dank je wel, het is opgelost!

30 december 2017 om 10:16
Sven41 Gebruiker

Nou, dit is weer straf van PostNL : ik ga slechts 3 dagen na de leveringspoging naar het afhaalpunt hier in de buurt in Willebroek, blijkt dat ze niets ontvangen hebben ! En inderdaad : ik kijk nu op de Track & Trace en merk dat mijn pakket retour ligt in … Tilburg ?! Trouwens, op het briefje van Postnl dat in mijn bus stak staan 2 zaken aangekruist : het zou afgeleverd zijn bij mijn buren ( neen dus, die weten van niets ) én ik moet op PostNL/nietthuis kijken op welke locatie mijn pakket geleverd is ! Heb ik dus 3 dagen geleden gedaan : zou in willebroek in winkel zijn > niet dus ! Dan kijk ik nu op de Track & Trace van PostNL en moet merken dat mijn pakket retour is in Tilburg !

Ik begrijp dit niet, vind ik dus niét leuk !

30 december 2017 om 20:30
Moderator Paul Moderator

Dat is niet verlopen zoals het zou moeten. Bedankt voor deze toelichting en feedback over PostNL.
Ik zal jouw bericht doorgeven aan de klantenservice.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.