14 december 2017 om 00:00
iBOOD

Larson Gordijnen

Product expert aanwezig

Larson Gordijnen

Wil je liever een grotere maat gordijnen? Of combineren met luxe vitrage? Bestel het hier!

14 december 2017 om 01:25
lenaersben Gebruiker

Hallo,

Ik zou 6 gordijnen willen bestellen, maar mijn winkelmandje laat dit niet toe. Ik krijg bij elke kleur de melding dat deze bijna uitverkocht zijn (ook van volledig andere kleur).

Ik wil echter ook niet het risico lopen dat ik maar 4 ipv 6 gordijnen kan kopen. Op welke manier kan ik zeker zijn dat ik alle 6 de gordijnen in 1 keer (met 1 maal verzendingskosten) kan bestellen?

Cheers

14 december 2017 om 09:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt bij ons maximaal 4 stuks per bestelling kopen. Zo willen we voorkomen dat opkopers/handelaars de hele voorraad voor de neus van de ‘gewone’ consument wegkapen. Per dag kun je maximaal 4 bestellingen plaatsen (en zo dus in totaal 4×4=16 gordijnen bestellen).

Om 6 gordijnen te bestellen kun je dus 2 losse bestellingen plaatsen. Op dit moment hebben we van alle kleuren nog voldoende voorraad om dit met een gerust hart te doen.

14 december 2017 om 09:52
Avr1 Gebruiker

Betekent ‘hook’ bij type dat er een lint voorzien is om haakjes in te steken?

14 december 2017 om 12:10
Avr1 Gebruiker

Krijg ik ook een antwoord aub?

14 december 2017 om 19:01
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

Beste Avr1, ja dit klopt.

14 december 2017 om 10:00
bertndereddere Gebruiker

beste

ik heb er een half jaar geleden al 3 besteld van 3m maar nu zou ik er nog 2 nodig hebben, maar ik denk dat de vorige niet geweven waren zoals deze aanbieding. Is er daadwerkelijk een verschil ts de vorige deal (in maart) en deze? Het is om een overbrugging van 5,5m en 3m te maken en 2+1 gordijnen zijn juist tekort zodoende heb ik 3+2 nodig maar ze zouden natuurlijk exact gelijk moeten zijn. Vr grt

14 december 2017 om 11:00

Hoi Bert,

Ik heb het even nagekeken. Je hebt destijds niet de geweven gordijnen besteld.

We bieden ook geregeld andere modellen van Larson aan, dus mogelijk komt het door jou bestelde model binnenkort weer voorbij. Houd onze website in de gaten :-)

Groeten,
Bas

14 december 2017 om 11:04
bertndereddere Gebruiker

Ok zal ik doen. Bedankt voor de verificatie

vr grtn bert

14 december 2017 om 12:24
t0t0 Gebruiker

Hallo, wat is nu precies de breedte zoals ze opgestuurd worden? En hebben ze dan 1 of 2 plooien of geen? Ik heb al eens eerder een poging gedaan hiermee bij iBood maar die gordijnen bleken allemaal niet zo breed te zijn als de maat op de website en dus voor mij niet te gebruiken. Gr,Arjan

14 december 2017 om 19:04

Beste Arjen, De breedte als opgegeven is zonder plooien. Bij deze gordijnen heeft u altijd 1 plooi.

14 december 2017 om 13:14
Tentacle Gebruiker

Voor een muur-tot-muur afstand van 3,5m, hoeveel gordijn is dan te adviseren? is 2×3m dan toereikend? Of is 3+1,5m beter passend? Beide zijn voor ons een optie, het hoeft niet per sé symmetrisch te zijn.

14 december 2017 om 19:07

Beste Tentacle, Voor een afstand van 3,5m kunt u het best kiezen voor 2x 3,0m. Op deze wijze hangen de gordijnen ook nog mooi in plooi als deze gesloten zijn.

14 december 2017 om 13:53
MarjanFockedey Gebruiker

Hoi,

In deze aanbieding staat: “Wil je liever een grotere maat gordijnen? Of combineren met luxe vitrage? Bestel het hier!”
>> Kan je de link toevoegen aan deze optie?
Dankjewel!

14 december 2017 om 15:58

Deze kun je vinden in de Flash Sale. Klik hier voor de Nederlandse Flash Sale en hier voor de Belgische Flash Sale.

14 december 2017 om 15:36
pdm-overstock Gebruiker

@Bas moderator: ik vrees dat er iets mis gaat: heb deze gordijnen besteld en betaald met de betaalapp. Geld is van mijn rekening gegaan maar ik krijg geen bevestiging van deze bestelling en goederen blijven in mijn winkelwagen staan.

14 december 2017 om 15:57

Aye, dat is vervelend! Ik ga mijn collega vragen om dit z.s.m. voor je na te kijken en hierover bij je terug te komen!

Groeten,
Bas

23 december 2017 om 19:05
r.lanting Gebruiker

Zojuist de gordijnen ontvangen, helaas moeten ze gelijk terug en moet ik alle moeite doen voor de zoveelste fout bij iBood in productomschrijvingen. Ik quote:

“Daarnaast zijn de gordijnen kreukherstellend en, in tegenstelling tot veel ander gordijnen, heeft de achterkant van de gordijnen dezelfde afwerking en uitstraling als de voorkant.”

Nou, zojuist ontvangen en wat blijkt? De achterkant ziet er uit als een wit douchegordijn. Daarnaast ook erg lelijk en goedkoop afgewerkt qua naden. Belangrijkste is echter het foeilelijke witte doek wat achter de hoofdstof is bevestigd. Dit blijkt achteraf ook hetgene te zijn wat voor de blackout zorgt, want de grijze stof (onze kleurkeuze) is totaal niet dicht qua weving.

Bijzonder jammer, want juist hierop zijn de gordijnen uitgekozen.

28 december 2017 om 14:34
LiquidSmoke Gebruiker

Hoi iBood,

Enig idee wanneer mijn bestelling verzonden word? De verwachte datum was de 22e…. Het ordernummer is SO1905654.

29 december 2017 om 00:48
Moderator Paul Moderator

Ik zal jouw vraag doorspelen naar de klantenservice.

29 december 2017 om 10:06
LiquidSmoke Gebruiker

Bedankt Paul!

29 december 2017 om 14:16
LiquidSmoke Gebruiker

Zojuist de verzendbevestiging gekregen, top!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.