26 december 2017 om 00:00
iBOOD

Le Creuset

Le Creuset
Franse perfectie

Le Creuset. Het merk waar iedereen, die graag kookt, van droomt een pan te hebben. Het merk waar menig Franse chef bij zweert. Het merk dat gietijzeren pannen heeft ontwikkeld tot in de perfectie. Het merk waar helaas vaak ook een behoorlijk prijskaartje aan hangt. Maar wij zouden iBOOD niet zijn als we geen producten van dit topmerk voor een topprijsje konden scoren.

Drie keer raden wat voor dag het is vandaag.

26 december 2017 om 00:05
billiejoe Gebruiker

Met de 2,1L fluitketel gaat wat mis jongens! Van 329€ voor 179€ kan natuurlijk niet haha. Die kost oa bij de Oldenhof en Bol 59€… https://goo.gl/qFWwKv

Vast een foutje :)

Beantwoorden

27 december 2017 om 01:35
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor het melden. Daar is iets misgegaan.

Beantwoorden

26 december 2017 om 07:06
fminne Gebruiker

De zwarte versie van die 2,1L fluitketel vind ik nog veel mooier dan de bruine versie op iBOOD.
De eerste hit in Google was de link naar de ColliShop (Colruyt).
Voor slechts €58,95 heb je deze versie in je keuken staan (natuurlijk zonder verzendingskosten, want je gaat die gewoon afhalen in je lokale winkel :-) )
https://www.collishop.be/e/nl/cs/757340-133-le-creuset-fluitketel-tradition-2-1-l-zwart-1800193
Voor alle duidelijkheid hebben ze daar ook andere kleuren dan de zwarte versie, dus ook dat is geen probleem.
Het gaat hier dus over een “korting” van 66,6% over de laagste prijs van iBOOD.
Hier schiet iBOOD echt compleet de bal mis.
Ik hoop dat iBOOD zeer snel hun prijs aanpast of dit product uit hun “Internets Best Online Offer Daily” haalt!

Beantwoorden

26 december 2017 om 09:59
Rura Gebruiker

@IBOOD

Even wakker worden, dit is wat er op de site van LE Creuset staat:

https://www.lecreuset.nl/promoties/shopby/material-geemailleerd_staal/

Beantwoorden

27 december 2017 om 08:58
Waardo Gebruiker

Als de prijs van de fluitketel is aangepast begrijp ik dat mijn reactie verwijdert wordt. Echter nog steeds dezelfde te hoge prijs. Beetje jammer iBood.

Beantwoorden

27 december 2017 om 18:11
Waardo Gebruiker

Dank dat mijn reactie weer teruggeplaatst is…. zie overigens nog niet veel beweging in de te hoge prijzen.

Beantwoorden

27 december 2017 om 16:33
Stinger3 Gebruiker

Prijs van de ketel is om 16.33 nog steeds niet aangepast.

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:31
MacKoeng Gebruiker

Wat een aanfluiting, mijn reactie dat dit een behoorlijke fout is heeft Ibood weggedaan maar na diverse verwijzingen hebben jullie de prijs nog steeds niet aangepast? Je haalt wel een kritische opmerking weg maar doet vervolgens niets met jullie eigen blunder!

Beantwoorden

27 december 2017 om 20:44
Kartelschaar Gebruiker

Bij mij staat je reactie van 10:20 er nog gewoon hoor… En verder moest ik grinniken om je woordgrap ‘aanfluiting’.

Beantwoorden

27 december 2017 om 22:22
Waardo Gebruiker

Ik merk dat de reacties op iPad anders zijn op de iPhone. Op de iPad staat alleen mijn reactie van 8:58 getoond… op de iPhone staan alle reacties. Op iOS staan echter nog steeds de te hoge prijzen. Hoe zit dat op Android? Daar wel alle reacties, en lagere prijzen?????

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:16
lundegaard Gebruiker

Dit is een mooie pan voor de lekkere aebleskiver te maken, de grote luchtige poffertjes uit Denemarken, formaatje oliebol!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.