29 december 2017 om 00:00
iBOOD

Philips Lampen

Philips Lampen

Philips Lampen

29 december 2017 om 00:32
mcibcool Gebruiker

Is de hoogte van de philipslamp Waltz aanpasbaar?

29 december 2017 om 01:35
mmmlemmens Gebruiker

De Waltz is helaas al uitverkocht. Maar door schakels uit de ketting te halen is de hoogte wel aanpasbaar.

29 december 2017 om 00:44
haarlem1976 Gebruiker

Zijn de spots met 2 sets koppelbaar aan 1 travo?

29 december 2017 om 01:40
mmmlemmens Gebruiker

Ik neem aan dat de Alcor spots bedoeld worden? Deze werken gewoon op 230 volt. Het zijn volgens mij gewoon GU10 led lampen.

29 december 2017 om 00:51
oentefant Gebruiker

Als ik een Philips Tuinlamp Seabreeze wil bestellen krijg ik de melding dat die uitverkocht is, maar er staat geen ‘uitverkocht’ bij op http://www.ibood.com/be/nl/all-deals/

Zijn ze effectief uitverkocht, of een bug?

29 december 2017 om 00:53
oinkoink12 Gebruiker

Helaas net uitverkocht, ging hard voor die prijs blijbkaar.

29 december 2017 om 01:33
mmmlemmens Gebruiker

Ik had de Seabreeze ook willen kopen, totdat ik zag dat er een bewegingssensor in zit. Kan mij iemand het nut daarvan vertellen bij gebruik van een PLL lamp?

29 december 2017 om 00:55
NvdZ Gebruiker

Is de “Philips Plafonnière Hour” geschikt om in de badkamer te gebruiken?

29 december 2017 om 01:28
mmmlemmens Gebruiker

IP 20 is niet geschikt voor de badkamer. Het kan wel als de lamp een aantal meter van de douche of het bad gehangen kan worden. De lamp is alleen stofdicht en moet dus buiten de “vochtige omgeving” opgehangen worden.

29 december 2017 om 10:09
JD190352 Gebruiker

Hoeveel k is deze lamp

Warm is relatief?

29 december 2017 om 13:34
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag JD190352,

Over welke lamp gaat je vraag?

29 december 2017 om 11:48
krisztian Gebruiker

Mooie Deals Ibood :)

30 december 2017 om 09:41
Robinvs93 Gebruiker

Zijn de alcor spots dimbaar?

30 december 2017 om 13:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Robinvs93,

Deze spots zijn niet dimbaar volgens de website van Philips.

30 december 2017 om 20:22
ajee Gebruiker

De Philips Adour op de foto heeft een metalen rand, de omschrijving geeft aan dat de lamp wit is. Wat is nu de kleur van de omranding?

30 december 2017 om 23:42
Moderator Paul Moderator

Het kunststof “glas” van de lamp is wit, de rand van de lamp wordt door Philips omschreven als mat chroom. 
https://www.philips.nl/c-p/409011716/myliving-hanglamp/specificaties

4 januari 2018 om 20:18
Frank.Besselink Gebruiker

Beste Paul,

De bestelde lampen zijn geleverd alleen zijn deze wit en niet zoals de omschrijving en de link aangeeft.

Kan ik als nog de lamp met de mat chromen rand krijgen en de geleverde retour sturen?

4 januari 2018 om 20:46
FongSayYuk Gebruiker

Best Paul, Ik heb hetzelfde probleem

Na jouw antwoord gelezen te hebben heb ik de aankoop gedaan: Wit licht en qua behuizing een Chrome rand.

Echter is zowel de rand, als het deel waar de lamp aan hangt geheel wit. Graag wil ik het model met de chromen randen. Hoe gaan jullie dit oplossen voor o.a. mij en Frank Besselink

4 januari 2018 om 22:49
Moderator Paul Moderator

Ik raad jullie allebei aan om een serviceverzoek (verkeerde levering) in te dienen. Dan zal de klantenservice bekijken wat de mogelijkheden zijn.

30 december 2017 om 21:57
r17 Gebruiker

Inderdaad..echt iets voor ibood weer. Heb hem besteld maar hoef die witte ve versie niet dus graag snel duidelijkheid.

30 december 2017 om 23:42
Moderator Paul Moderator

Je zult de lamp ontvangen zoals afgebeeld.

9 januari 2018 om 22:04
Ingmar Boere Gebruiker

Misschien dat een imod even met mij kan rekenen?
Ik heb vandaag mijn 2 Philips myLiving Spotlamp Sepia LED binnen gekregen die volgens de ibood specificaties 4 spots van ieder 4.5W hebben en daarmee ieder in totaal 2000 lumen licht zouden moeten produceren. Dit deed mij concluderen dat deze LEDs een vrij nette efficiëntie hebben van 111 lumen per Watt en daarmee ook besloten om deze aan te schaffen. Dit ondanks enkele zeer slechte ervaringen met ibood vanwege niet nagekomen verplichtingen / wanprestatie / tegen oplichterij aan. Helaas ben ik er weer ingestonken want ook hier wordt ik weer opgelicht door foute informatie / niet leveren wat er beloofd wordt.

Op de doos van deze lampen staat doodleuk aangegeven dat de spots ieder 4W zijn & 230 lumen aan licht produceren. De complete lamp komt daarmee op een luttele 920 lumen en de efficiëntie blijft steken op 57.5 lumen per Watt. Dat was 10 jaar geleden wellicht nog een nette efficiëntie maar met de huidige techniek is met gemak >>100 lumen / Watt mogelijk. De mogelijkheid tot dimmen is daarmee ook meteen waardeloos want waarom zou je dit nog willen dimmen: ik wil er meer licht uit hebben, niet minder!

Ik krijg dus minder dan de helft van de beloofde lichtopbrengst en maar net de helft van de beloofde efficiëntie. Betekend dit dan ook dat ik de helft van het aankoopbedrag geretourneerd ga krijgen of wordt ik opnieuw 3 maanden aan het lijntje gehouden om vervolgens niets meer te horen? Nadat ik naar aanleiding van de toegestuurde PDF waarin inderdaad niet over seats gerept werd, maar wel andere (betere) speakers vermeld stonden , vroeg of ik mijn ontvangen speakers kon omruilen tegen degene die in de handleiding vermeld werden, werd het ineens erg stil. Gespecificeerde onderdelen worden gewoon niet geleverd en er wordt geschermd met documenten die niets met het aangeschafte te maken hebben om onder leverplicht uit te komen! Naar mijn mening valt dit dus keihard onder de noemer OPLICHTING en dat gaat hier met deze lampen dus weer net zo gemakkelijk door!

9 januari 2018 om 22:23
Moderator Jim Moderator

Goedenavond Ingmar,

Jammer om te horen dat je (weer) niet helemaal het juiste product hebt ontvangen. Ik ga sowieso direct even aan de slag om te checken of ze contact op kunnen nemen. Heb je hiervoor al een serviceverzoek aangemaakt op Mijn iBOOD? Zo ja, dan ontvang ik graag het RMA-nummer, dat helpt het zoeken naar de oplossing. Als het niet lukt of als het te lang duurt, dan hoor ik het graag. Uit ervaring weet ik dat het geen onwil is, maar dat er helaas nog wel eens verkeerde specificaties doorkomen :-(. 

Als ik buiten dit nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.

Mvg,

Jim

10 januari 2018 om 19:13
Ingmar Boere Gebruiker

RMA-2018/191831

13 januari 2018 om 17:38
Ingmar Boere Gebruiker

Vandaag 1 van beide lampen opgehangen om te beoordelen of de lamp inderdaad te weinig licht geeft naar mijn zin. Bij het inschakelen (achter een dimmer) knippert de lamp even om er definitief mee te stoppen. De lamp is dus ook niet dimbaar!!!!!

Ik hoopte dat de lamp zelf verrot was, die gaat nu zeker retour maar helaas is mijn dimmer nu defect: de oude lamp doet ook niets meer na opnieuw omwisselen. Overigens zat er al een LED lamp achter deze dimmer dus die is 100% zeker geschikt voor LED verlichting.
Na de doos wat beter te bekijken is deze lamp ook helemaal niet dimbaar: zichtbaar via een klein symbooltje! De beloofde lichtopbrengst van 2000 lumen klopt niet en het dimbaar zijn nu dus ook niet. Dat laatste heeft me een dimmer gekost dus voor zover ik nog niet pissig was ben ik nu furieus!

WIE VERGOED MIJ DEZE DIMMER?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

10 januari 2018 om 17:22
pinkliver Gebruiker

ik heb ook een probleem

een van de twee Philips Wandlamp Fireside | LED

toonde gebruikers sporen en hij doet het niet

en hij zat gewoon rommelig in de doos

ook bij een eerdere bestelling van de  Philips Tuinlamp Blossom | LED was dat het geval

ik vind het geen zin hebben om de Philips Wandlamp Fireside | LED terug te sturen

want dan ben ik bijna net zo duur uit als de lamp

ik vind het verlopig even genoeg zo bij ibood groetjes pinkliver

11 januari 2018 om 10:35
Moderator Paul Moderator

Hallo pinkliver,

Vervelend dat de lamp gebruikerssporen vertoond, dat zou zo niet mogen zijn. Wanneer het een defect betreft, je geeft aan “hij doet het niet”, hoef je geen retourkosten te betalen. Maar dan zul je het wel moeten melden via een serviceverzoek.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.