2 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Jules Clarysse

Jules Clarysse
Wellness in de badkamer

Ja hoor, bij ons kun je ook terecht voor een complete set nieuwe, zachte handdoeken van topkwaliteit. In je lievelingskleur zelfs, met bijpassende washandjes. Maar dat is niet alles! Ook vind je in deze sale heerlijk zachte badjassen en zelfs zachte plaids. Kortom, alles voor een heerlijk en weldadig gevoel. 

2 januari 2018 om 04:58
DAVID-V1980 Gebruiker

Hier twee jaar geleden gekocht, goede kwaliteit voor de prijs…maar…Laat dat verkooppraatje van ‘de Belgische bad- en keukenlinnenproducent’ maar achterwege en verander producent maar in importeur gezien deze handdoeken in Pakistan worden gemaakt. Heeft nog weinig te maken met de Belgische kwaliteit van weleer…

Beantwoorden

2 januari 2018 om 08:23
pbhlamtink Gebruiker

Ik zou graag de baddoeken willen bestellen , maar in combinatie met washandjes zodat eenmalig verzendkosten worden berekend.

Is dit mogelijk ? zo ja hoe moet ik dan handelen met bestellen .

Beantwoorden

2 januari 2018 om 09:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is zeker mogelijk. Je kunt de baddoeken in je winkelwagen stoppen, dan klikken op “verder winkelen” en vervolgens ook de washandjes toevoegen. Zo kun je alle deals van onze website combineren in één bestelling :-)

Beantwoorden

2 januari 2018 om 10:16
EviVA Gebruiker

Om welk type handdoeken gaat het precies? Is het de Royal reeks of Talis reeks? Alvast bedankt!

Beantwoorden

2 januari 2018 om 10:48

Deze zijn van de Elegance reeks.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 08:40
bart19855 Gebruiker

Is het mogelijk om de kleurnaam bij de juiste fleece te plaatsen.

Is die licht bruine keur nu linen of bright grey .

Heb er 2 nodig maar ik wacht op antwoord .

Mvg

Beantwoorden

3 januari 2018 om 08:58
Moderator Esther Moderator

Goedemorgen Bart,

Ik snap de verwarring, ik ga even om opheldering vragen ;)

Groetjes,

Esther

Beantwoorden

3 januari 2018 om 09:24
Moderator Esther Moderator

Bedankt voor je feedback Bart, we hebben het opgepakt en aangepast. Als het goed is is het nu een stuk makkelijker om de juiste kleur te kiezen :-)

Veel plezier er mee,

Esther

Beantwoorden

4 januari 2018 om 05:53
bart19855 Gebruiker

Super

Beantwoorden

3 januari 2018 om 09:48
dennisridder Gebruiker

Waarom zijn die dingen altijd van polyester? Daar word ik altijd zo statisch als de pest van!

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:49
whuuskes Gebruiker

mij is niet duidelijk welke kleuren het zijn graag juiste kleuren aan geven

Beantwoorden

3 januari 2018 om 14:13

Over welke deal(s) gaat je vraag, whuuskes?

Bij het merendeel van de deals hebben we bij de afbeeldingen ook nog losse afbeeldingen geplaatst van de verschillende kleuren, waarin je kunt zien welke kleur hoort bij welke keuze optie in het dropdown menu.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 14:18
Somdv Gebruiker

Lijkt me een prima deal en is best goedkoper t.o.v. de huidige marktwaarde. Zeker als je ze combineert. Ik bestel ze. Vorige keer Walra genomen, bevalt ook nog steeds goed.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 16:51

Dat is goed om te horen, Somdv. Veel plezier met deze deal! :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.