4 januari 2018 om 00:00
iBOOD

ComBekk Braad & Sudder

ComBekk Braad & Sudder
'De eerste gietijzeren pan van Nederlandse bodem'

Letterlijk. De pannen van ComBekk worden volledig gemaakt van gerecycled materiaal. Waaronder Nederlandse treinrails! Wist je trouwens dat je in deze braadpannen ook fantastisch brood kunt bakken én dat je hem op de barbecue kunt gebruiken? Veel meer dan braden en sudderen dus!

4 januari 2018 om 21:19
Koos.O Gebruiker

Ik zou de exemplaren met thermometer niet in de BBQ te zetten.  De thermometers gaan tot 200 graden en BBQs worden meestal flink wat heter.

5 januari 2018 om 00:38
bubu Gebruiker

Beste iBood. Tegelijkertijd met deze aanbieding heeft ook Kookpunt deze pannen in de aanbieding zowel 24 als 28 cm voor maar 99 euro (zonder verzendkosten). Wellicht een aanpassing van de prijs?

5 januari 2018 om 00:45
Moderator Paul Moderator

Hallo bubu,

Heb je een directe link naar de deals bij die andere aanbieder? Dan kunnen we kijken of het om exact dezelfde pannen gaat en of een aanpassing van de prijs mogelijk is.

Vriendelijke groet, Paul

5 januari 2018 om 00:50
Coolio69 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een link naar een identiek product

5 januari 2018 om 10:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Coolio69,

Dit gaat om een ander type braadpannen. De pannen waar je naar verwees zijn de Dutch Oven en de pannen hier op iBOOD zijn de Concrete pannen. Dit kun je zien aan het typenummer bij de pannen.

5 januari 2018 om 11:19
Coolio69 Gebruiker

Beste Niek,

Wat een onzin: “Dutch oven” is de term voor dit soort pannen (onafhankelijk van het merk). Heeft niets te maken met een bepaalde type van Combekk.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dutch_oven

Hier alle typen van het merk Combekk. Bij allen staat dus “Dutch oven” (ook bij de Concrete):

http://combekk.com/products/

Kortom: dit zijn dezelfde pannen als bij Kookpunt.nl

5 januari 2018 om 11:19
RealGunnar Gebruiker

Het typenummer bij de pannen zonder thermometer zijn hetzelfde. DC of CC geeft alleen de kleur aan, zie daarvoor ook de site van de fabrikant. Dutch Oven is de benaming van een gietijzeren pan, zijn dus dezelfde, en bij Kookpunt goedkoper. https://www.kookpunt.nl/combekk-braadpan-24cm/nl/product/20029/

5 januari 2018 om 11:23
Coolio69 Gebruiker

Concrete is overigens gewoon de kleur. Jullie pannen zijn allen in Dark Grey, dus zijn geen Concrete.

Pfff, wel krampachtig om alleen niet toe te hoeven geven dat jullie hierin niet de goedkoopste zijn

5 januari 2018 om 11:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Coolio69,

Mijn excuses dan las ik het verkeerd op de site van Combekk. Doordat het Concrete er specifiek bij stond leek het om een ander type te gaan.

5 januari 2018 om 11:30
Coolio69 Gebruiker

Bedankt voor je reactie Niek. Sympathiek om dit te erkennen. Maar gaan jullie nu wat aan de prijs doen zoals je collega Paul eerder noemde?

5 januari 2018 om 11:35
Moderator Niek Moderator

Ik ga dit even doorgeven en dan zal er naar gekeken worden of dit mogelijk is :-)

5 januari 2018 om 17:06
Coolio69 Gebruiker

……..en toen bleef het stil

5 januari 2018 om 17:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben gekeken of we de prijs konden bijstellen, maar helaas kunnen wij deze pannen niet scherper aanbieden.

5 januari 2018 om 17:13
Coolio69 Gebruiker

Dank je Bas

5 januari 2018 om 10:29
petertouw Gebruiker

Hallo Bubu,

Dankjewel voor de reactie op de pan. Ik stond op het punt om er een te bestellen. Door jouw berichtje koop ik hem nu niet bij Ibood.  Het verschil tussen Ibood’s prijs en die ban jet Kookpunt is wel groot, tel je daarbij ook de verzendkosten op die je bij Ibood wel betaalt en bij Kookpunt niet, dan scheelt het ruim 25 procent.

Jammer, ik had zo veel vertrouwen erin dat Ibood het goedkoopste is.

5 januari 2018 om 10:44
bubu Gebruiker

iBood past vast de prijs aan.

5 januari 2018 om 14:35
B.A. Gebruiker

Ik zie er bij het Kookpunt géén thermometer opzitten, dus niet hetzelfde lijkt me.

5 januari 2018 om 15:10
Coolio69 Gebruiker

Kijk ‘es naar de onderste 2 van de 4 die iBood verkoopt

Kortom: deze 2 zijn WEL dezelfde!

6 januari 2018 om 21:15
ckidv Gebruiker

Niet vaak gemerkt bij iBood, maar vwb de pannen zijn ze nu evht duurder dan een aantal andere aanbieders. Maar ach, dat kan een keer gebeuren….

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.