5 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Traagschuim Toppers

Traagschuim Toppers
Liggen op een wolkje

Waar een boxspringmatras zorgt voor de perfecte steun, is het de topper die zorgt voor ultiem comfort. Met dit topmatras van Vitality Pur lig je zachter dan ooit tevoren en ben je binnen no-time in dromenland. Zo is de topper gevuld met traagschuim, wat zich helemaal vormt naar jouw lichaam. Slaap zacht! 

5 januari 2018 om 06:44
hvdmeeberg Gebruiker

Tja als je op de site van Vitality Pur kijkt dan kost de 180×200 daar €125,- (en niet € 279,95) en dan blijken de kortingspercentages heel anders te zijn! Behoorlijke misleiding dus!

Beantwoorden

5 januari 2018 om 08:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Graag verwijs ik je naar de volgende pagina op de website van Vitality Pur: http://vitalitypur.nl/producten/24/Traagschuim-Topdekmatras

Beantwoorden

5 januari 2018 om 23:13
-Sambal- Gebruiker

Goed lezen blijkt tegenwoordig ook een kunst te zijn die de meeste niet beheersen. Met je misleiding.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 14:57
Susantigoon Gebruiker

Niet goed (kunnen) lezen, meteen met zware termen als ‘misleiding’ gooien en hoog van de toren blazen….

Wat is dat toch allemaal tegenwoordig?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 09:08
oohla Gebruiker

Hallo,

Is dit ook te gebruiken in combinatie met een electrische deken of heeft dat een (negatief) effect op het traagschuim?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 11:02
Official Product Expert Vitality Pur-Expert Official Product Expert

Dit is geen enkel probleem. Je kunt de elektrische deken prima gebruiken met de traagschuim topper.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 11:28
oohla Gebruiker

OK, bedankt voor uw antwoord.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 11:10
WhynotHenk Gebruiker

Helaas geen 180×210 cm…

Beantwoorden

5 januari 2018 om 11:36
hupkedupke Gebruiker

Is een topper enkel geschikt voor gebruik in een boxspring? (gezien de tekst Waar een boxspringmatras zorgt voor de perfecte steun, is het de topper die zorgt voor ultiem comfort) Anders gevraagd: ik heb een bed met 2 matrassen 90×200 op een lattenbodem, kan daar een 180×200 topper op? En bennik dan gelijk van de naad tussen die 2 matrassen af?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 13:07

De topper is geschikt voor iedere onderbodem en voor ieder matras. Een twee persoonsboxspring heeft ook altijd twee lossen matrassen waar een topper overheen gaat. Je voelt dan niks van de gleuf tussen de matrassen.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 13:11
hupkedupke Gebruiker

Top, bedankt voor je reactie!

Beantwoorden

5 januari 2018 om 13:28
froluK Gebruiker

Dat vind ik een goed plan, hupkedupke, om zo van die spleet af te raken. Thanks voor de tip.

Beantwoorden

5 januari 2018 om 13:56
simpel Gebruiker

Helaas al uitverkocht..

Beantwoorden

5 januari 2018 om 13:58

Ik heb goed nieuws voor je! We zullen de voorraad verder verhogen, zodat je hem zo direct weer kunt bestellen :-)

Beantwoorden

5 januari 2018 om 16:06
amvdata Gebruiker

beste, ik wil bestellen maar de betaalwijzes geven error zowel voor bandkaart als credit kaart….kan u aub nakijken wat het problem is , ik heb 2 -3 keer ge herprobeerd…

Beantwoorden

5 januari 2018 om 16:34

Hoi amvdata,

Welke foutmelding krijg je, en waar in het bestelproces komt deze naar voren?

Zou je ondertussen de volgende zaken kunnen proberen?

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

5 januari 2018 om 18:43
lszwaan Gebruiker

Deze?

https://www.dekbed-discounter.nl/intenza-comfort-topmatras-comfort.html?id=50315510

E 84,95 INCLUSIEF verzendkosten en levering binnen 1-3 werkdagen?

Beantwoorden

5 januari 2018 om 21:25
divanci Gebruiker

Is volgens mij een ander model (dons ipv traagschuim)

Beantwoorden

5 januari 2018 om 22:11

Dit is inderdaad een ander product. Dit is een oplegmatras topper, gevuld met microdons. De topper die hier wordt aangeboden is gevuld met traagschuim en heeft een gevulde tijk. Daarnaast is de tijk afritsbaar.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 00:53
mrdummy Gebruiker

Jammer dat er alleen 5cm keuze is. Geen 7, 8, 10 of 12 keuzes.

Ik heb al 7cm versie besteld btw.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 08:17
Aibo86 Gebruiker

wauw, lekker, dat wil ik ook wel, komt er ook nog de maat 180×220 anders mis ik een stuk bij mijn voeten!

Beantwoorden

6 januari 2018 om 09:35

Helaas, is deze afmeting niet meegenomen in de actie. Wellicht een volgende actie.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 09:15
Ingeha Gebruiker

Ik lees niets over ventilatie ?

Beantwoorden

6 januari 2018 om 09:40

De tijk van de topper heeft een open cellen structuur, waardoor de topper ademend is.

Beantwoorden

6 januari 2018 om 11:34
Eugene1213 Gebruiker

Wanneer ik iets koop bij IBOOD krijg ik bij het afrekenen altijd de vraag voor een kortingscode. Ik heb toch al heel wat gekocht bij IBOOD maar nog nooit een kortingscode ontvangen. Rondneuzend op internet zie ik wel kortingscodes staan maar géén enkel werkt. Kan IBOOD zelf eens geen actie doen voor bvb gratis verzending voor trouwe klanten?

Mvg,

Gysels A

Beantwoorden

6 januari 2018 om 23:24
Moderator Paul Moderator

Af en toe deelt iBOOD codes uit per email. Om hiervoor in aanmerking te komen is het wel nodig om Persoonlijke Emails aan te vinken onder Abonnementen bij Mijn iBOOD.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 14:02
Eugene1213 Gebruiker

Dag, ik ben lid van Ibood sinds 2011, ben voor alles ingeschreven, dus ook voor Persoonlijke emails maar tot op heden niks extraatje gekregen niettegenstaande toch serieuze aankooplijst maar soit…Het is zoals met internetklanten..eens je klant bent zien ze je niet meer staan..facts of life :)

Beantwoorden

7 januari 2018 om 00:11
Corrosion83 Gebruiker

Ik heb nu twee eenpersoons matrassen en ben op zoek naar oplossing voor de naad weg te werken. één van de mogelijkheden is een topper.
Maar nu vraag ik mij alleen af of een traagschuimtopper wel de goede oplossing is voor dit probleem?

Aangezien traagschuim zich juist aanpast door je lichaamswarmte, zal ik dan niet hetzelfde probleem behouden als je net in het midden ligt? Aangezien daar dan juist het traagschuim zal  gaan vormen door de lichaamswarmte, en deze zich dus ook in de naad zal vormen?

Beantwoorden

7 januari 2018 om 00:45
Mikej0h Gebruiker

Het is een beetje afhankelijk hoe goed de matrassen tegen elkaar liggen.
Bij onze boxspring kunnen de twee bedden uit elkaar, we gebruiken dan ook vaak een tiewrap, touwtje of elastiek om de uiteindes bij elkaar te houden. De topper houd de boel erg goed bij elkaar.

Afhankelijk van de dikte van de topper kan je het voelen als je precies in het midden gaat liggen, maar het ligt 10x comfortabeler met topper dan zonder… Wil je helemaal geen probleem met een middennaad, kan je altijd een matraswig of een 2 persoonsmatras kopen.

Ik ken de kwaliteit en dikte van deze toppers niet, maar kan je in het algemeen een topper zeker aanraden!

Beantwoorden

7 januari 2018 om 03:02
Corrosion83 Gebruiker

Bedankt voor uw uitgebreide antwoord :)

Beantwoorden

7 januari 2018 om 15:26
Susantigoon Gebruiker

Mijn boxspring heeft nogal harde matrassen, dus is die naad ook tamelijk nadrukkelijk aanwezig en als ik één naad echt níet in m’n bed wil, dan is het DIE…

Besteld dan maar.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 00:53
Koos.O Gebruiker

Er bestaan schuimrubberstroken om de zg liefdesbrug te dichten. Ook heb je matrashoezen met rits zodat je ze kan koppelen.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 03:58
alexanderpas Gebruiker

Ik ben over het algemeen een buikslaper en mijn huidige matras is redelijk stevig, waardoor mijn knieën niet echt in het matras zakken. Doordat de rest van mijn benen voor de eerste twintig dertig cm ofzo dan geen ondersteuning krijgen, komt er eigenlijk teveel druk op mijn knieën te staan, wat niet prettig is. Ik leg weleens een oud dekbed in de ruimte boven en onder mijn knieën, om egale druk te krijgen. Maar eenmaal draaien…

Nou vraag ik me af wat voor topper goed zou zijn om dit wat te voorkomen. Ik zie dat er zachte, medium en harde bestaan. Bij de harde zal ik er vast niet op vooruit gaan. Maar zacht of medium wellicht wel, maar dan is er nog keuze uit bv traagschuim of donsvulling.

Vergeleken met dat oude dekbed, heb ik het idee dat zacht dons wellicht het beste is. Maar is er iemand die hier ervaring mee heeft en die er iets zinnigs over kan zeggen? Mijn enige ervaring met traagschuim is dat er eigenlijk niks gebeurt en ik er op blijf liggen net als nu.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 11:04

Er zijn inderdaad veel verschillende vormen van traagschuim. Als ik zo de eigenschappen van uw matras lees zou ik denken dat uw matras bestaat uit comfort/koudschuim. Dit is vaak een wat stevigere/harder materiaal. Hardheid van een matras heeft vaak ook te maken met gewicht en lengte van het lichaam. NASA traagschuim waar deze topper van is gemaakt, is een wat soepeler materiaal. Door uw lichaamswarmte gaat het schuim naar uw lichaam staan en kan het zo ondersteunen daar waar het nodig is. Als wij in hardheden praten, geven wij deze topper een medium hardheid.

Een topper in dons/micro is natuurlijk ook een optie. Zoals u aangeeft heeft u daar wat meer ervaring mee. Wel zorgen deze toppers voor minder steun dan een traagschuim topper.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 08:56
Reneike Gebruiker

Word deze topmatras verstuurd met post nl.

Beantwoorden

7 januari 2018 om 10:58

Ja deze topper wordt met de post verstuurd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.