18 mei 2015 om 00:04
iBOOD

Relance Pannen

Relance Pannen
Hartverwarmende Pannen

Relance is een oer-Hollands merk dat garant staat voor kookgerei van hoge kwaliteit met een klassiek/retro design. Van ouderwetse braadpan, naar kaasfondueset tot grillpan. het is allemaal te vinden in deze Relance FLash Sale. Met spullen van Relance in d ekeuken krijg je gewoon zin om achter het fornuis aan de slag te gaan.

18 mei 2015 om 08:32
markvs Gebruiker

Wilde al heel lang een gietijzeren grill pan. Dus besteld.

18 mei 2015 om 09:18
agrijseels Gebruiker

is dat een plastic of ijzeren dop op het deksel ?

18 mei 2015 om 10:14
PeggyE Gebruiker

Ik heb interesse (heb net een nieuwe keuken met inductiekookplaat), maar durf online geen pannen meer te bestellen, nadat ik 2 pannensets heb moeten terugsturen. Ik heb pannen nodig voor inductie en er stond online, dat de pannen geschikt zijn voor inductie…helaas dus niet. Daar stond ik dus in mijn nieuwe keuken met 3 pannen van mijn moeder, die al ouder waren dan 35 jaar, maar waarmee ik wel kon koken. iBood kunnen jullie de leverancier vragen om een magneetje tegen een pan te houden om echt voor 100% zeker te zijn, dat de pannen werkelijk geschikt zijn voor inductie? Ik geneer mij bijna voor de vraag, maar na 2 ritten van huis naar parkeerplaats, van auto naar postkantoor lopen met een zware doos trekt mij niet meer aan.

18 mei 2015 om 10:43
Moderator Dees Moderator

Hallo PeggyE en agrijseels,

Ik heb contact opgenomen met de afdeling inkoop. Deze pannen zijn 100% geschikt voor inductie.
De knop is van rvs, anders zou deze niet in de oven kunnen.

Groetjes,
Dees

18 mei 2015 om 13:09
splug Gebruiker

Wat is de inhoud (in liters) van de volgende pannen?:

Braadpan rood 20cm

Braadpan wit 28cm

18 mei 2015 om 13:55
Moderator Coert iBOOD Moderator

De rekenafdeling is even losgegaan en even uitgaande van de basisinformatie, niet de randen en wanden aftrekkende van de cilinder krijg je de volgende rekensommen:

Pi x Straal^2 x Hoogte = Inhoud cilinder

Pi x 10^2 x 17 = 5,340 Liter

Pi x 14^2 x 20 = 12,315 Liter

Respectievelijk rond de 5 en 12 liter dus!

18 mei 2015 om 14:18
splug Gebruiker

@coert, die rekensom had ik ook al gedaan (met dezelfde conclusie). Los van  het feit dat dit buitenmaten zijn, vraag ik me ook af of de handgrepen in de diameter zijn meegenomen?

19 mei 2015 om 09:46

Twee mathematische mirakels aan de slag! De diameter van de pan is overigens de diameter van de bodem. Dus handgrepen niet inbegrepen.

^Coert

18 mei 2015 om 18:01
Keytje62 Gebruiker

de afmeting van de braadpannen is dat de diameter van de bodem van de pan ?

de diameter van mijn braadpan van Le Creuset is bovenaan 20cm en de bodem 15cm en daar kan max. 2L in.

ik zoek een grotere, neem ik dan best die van 20cm of 28cm ?

19 mei 2015 om 09:46

De afmetingen zijn uiteraard de hoogte tot aan de rand waar het deksel op komt en de diameter is gemeten over de bodem.

^Coert

19 mei 2015 om 17:47
Okly-Taptoe Gebruiker

Beste,

In hoeverre zijn deze pannen kwalitatief en qua duurzaamheid te vergelijken met t merk Le Creuset? Deze zijn betaalbaar :-)

19 mei 2015 om 21:03
Wally82 Gebruiker

Beste, is de grillpan met houten handvat ovenbestendig? Hier staat van wel doch elders lees ik van niet (bol.com)…

Alvast bedankt.

Pieter

5 juni 2015 om 17:52
Keytje62 Gebruiker

Vandaag de langverwachte rode braadpan ontvangen, maar wat moet ik hiermee ?

Deze is vééééél te klein, de specificaties kloppen totaal niet met de werkelijkheid ! zo misleidend foei ibood! nu mag ik nog extra kosten maken om deze terug te sturen ook, terwijl het jullie fout is dat dit verkeerd besteld werd! Moderator, graag uw feedback hoe jullie dit oplossen.

5 juni 2015 om 20:10
Moderator Kris Moderator

Beste Keytje62, jammer te horen dat het product niet voldoet! Neem je aub contact op met de klantendienst via ‘mijn iBood’, zij lossen dit dan netjes op met jou! Fijne dag, Kris

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.