18 mei 2015 om 00:04
iBOOD

Breazz Tuin

Breazz Tuin
Laat die zomer maar komen!

De lente is reeds begonnen en de eerste zonnige dagen hebben we al gehad. De kriebels om de tuin eens een goede opknapbeurt te geven zijn dan ook al flink aanwezig. Zorgen dat het terras weer helemaal schoongespoten is en de bloemperkjes een laatste opknapbeurtje geven hoort erbij. Maar wat dacht je van naast kleurrijke bloemperken ook een kleurrijke zithoek te creëren? Dat kun je doen met de vele leuke en unieke ontwerpen van Breazz in een gigantische verscheidenheid aan kleuren.

18 mei 2015 om 00:29
pjotrb Gebruiker

Eh, is dit niet dezelfde, maar dan een fractie voordeliger?

€ 39,95 p/st, dus 79,90 per twee.
Verzendkosten € 6,95.

Is webwinkel van een krant, maar volgens mij voor iedereen toegankelijk.

Edited by: Renate
Neen, dit zijn niet dezelfde.

18 mei 2015 om 08:13
HetGezegde Gebruiker

De afbeelding op iBood laat stoelen met leuningen zien (evenals jouw deal). De iBood deal zijn stoelen zonder leuning.

Zelfde prijs inderdaad, net andere stoel; als je dus mét leuning zoekt, zou ik ff op de PZC kijken.

19 mei 2015 om 02:40
pjotrb Gebruiker

Renate, als je even goed kijkt: mijn link (die al weg is) was voor het model Velosso, jullie aanbod omvat dat model ook (en inderdaad ook nog andere). Jullie aanbod = niet het voordeligst.

Verder vind ik ook nog andere (dagaanbieding-)pagina’s van hooguit een maandje of 2 terug waar veel van deze stoelen 34,95 per stuk waren. Ik laat het dan maar aan de lezer om te beslissen.

19 mei 2015 om 08:20
HetGezegde Gebruiker

Dan zet ik ze er maar weer tussen; t is namelijk EXACT dezelfde aanbieding.

Weet alleen niet wat de levertijd van PZC is?

http://webwinkel.pzc.nl/huis-en-tuin/tuin/tuinmeubelen.html

18 mei 2015 om 12:24
koenmans Gebruiker

Hoe worden de poten bevestigd?

19 mei 2015 om 04:11
kenwood96 Gebruiker

Met tec7…

19 mei 2015 om 13:26
edwinjn Gebruiker

Dit zijn dezelfde stoelen als die via Ibood worden aangeboden 2 stiuks kosten €79,90 (2 x €39,95) + € 6,95 verzendkosten = € 86,85 totaal.

Bij Ibood wirdt het voor 2 stuks € 79,95 + € 8,95 verzendkosten = € 88,90 totaal. Daarmee ben je € 2,05 duurder uit bij Ibood en eerder in huis.

http://webwinkel.destentor.nl/breazz-bento-design-tuinstoelen.html

Aan jou de keus.

21 mei 2015 om 17:51
Terpstar Gebruiker

Wat is de breedte van de Color Garden (Xavier – met armleuningen en allu poten)?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.