20 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Keuken

OP=OP Keuken
Ster in eigen keuken

Of je nou de nieuwe Gordon Ramsey, Nigella Lawson of Jamie Oliver wil worden, of liever voor vrienden en familie kookt; in deze Flash Sale vind je alles om een ster in eigen keuken te worden. Tijd om lekker te kokkerellen! 

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

20 januari 2018 om 00:06
artnaz Gebruiker

Ik heb de “Jamie Oliver 16-delige Serviesset” de vorige keer gekocht, en hoewel het er leuk uitziet, tijdens het eerste keer eten (snijden) blijven kun je direct zien dat er strepen op komen. Ze gaan er ook niet meer af. Valt me behoorlijk tegen voor een set met die adviesprijs (en Jamie’s reclame). Dat gezegd hebbende, de set is nu nog goedkoper dan de vorige keer, dus wat prijs betreft is het wel de moeite waard denk ik!

20 januari 2018 om 00:10
elianmars Gebruiker

Nou, die was wel erg snel weg. Ik wil net twee sets van dat servies bestellen, uitverkocht.

Jammer….

20 januari 2018 om 01:50
Radzoo Gebruiker

IBOOD

Heb deze in de maand december 3x besteld als kerstgeschenk. Na openmaken (op kerstfeest) bleek één  van deze beschadigd te zijn.

Hier heier al verschillende keren voor naar ibood gebeld. Na een week proberen eindelijk iemand aan de lijn gekregen en die mij vertelde dat ik een mail moest sturen met foto.s wat ik dan ook direct gedaan heb. 3 weken en nog enkele telefoontjes later heb ik nog steeds niks van julie gehoord.

Heb al veel besteld bij jullie en ben over het algemeen zeer tevreden maar ik heb het gevoel dat i hier aan het leintje gehouden wordt.

Ik hoop op een oplossing.

20 januari 2018 om 01:51
Radzoo Gebruiker

Het gaat hier over de berghof 29cm braadpan

20 januari 2018 om 09:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Radzoo,

Wat vervelend dat je nog niks gehoord hebt. Ik ga het even doorgeven en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

21 januari 2018 om 16:22
DirkKoster Gebruiker

Wat is het verschil tussen de Robert Herder Servo 1 en 2?

Zijn dit echte Robert Herder messen? OP de site van Robert Herder kan ik deze messen niet vinden (of er moet nog een andere messenproducent zijn die Robert Herder heet).

22 januari 2018 om 14:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

SERVO 1 en SERVO 2 zijn in de basis identiek aan elkaar in snijkracht en capaciteit. Ook het staal is identiek aan elkaar. Een wezenlijk verschil is dat de SERVO 2 er optisch iets klassieker uitziet.

Beide series worden vervaardigd door ambachtslieden in de Robert Herder fabriek, ook wel Manufactum genoemd.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.