22 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Vitality Pur

Product expert aanwezig

Vitality Pur
Voor jou en je matras

Met de matrasbeschermers en oplegmatrassen in deze Flash Sale bescherm je niet alleen je matras, maar lig je ook nog eens comfortabeler. Waar het oplegmatras jou voorziet van een superzachte laag van micro-dons, is de matrasbeschermer voorzien van anti-stress technologie waardoor jij nog beter kan slapen.

Product Expert

De Product Expert is elke dag aanwezig om al jouw vragen te beantwoorden.

22 januari 2018 om 00:12
Corrosion83 Gebruiker

Beste product expert, Uit een vorige aanbieding heb ik een Vitality Pur traagschuim topmatras besteld wat mij erg goed bevalt. Maar kunt u wellicht wat meer info geven over het volgende: “De matrasbeschermer is voorzien van carbonvezel (anti-stress technologie). Hierdoor vloeit de statische lading die je gedurende de dag opbouwt weg uit je lichaam”.

De matrasbeschermer komt op een dikke matras te liggen, wat in deze weer fungeert als een soort isolator. Wat betekend dat de statische elektriciteit nergens heen kan mits je de matrasbeschermer aan de aarde legt zoals b.v. een verwarmingsbuis.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 11:40
Official Product Expert Vitality Pur-Expert Official Product Expert

De statische lading die de matrasbeschermer absorbeert wordt ook weer aan de omgeving vrij gegeven.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 00:26
Pvdvenis Gebruiker

Ik heb thuis een matrasbeschermer voor de matrasbeschermer die mijn matras beschermt. Ik zou die matrasbeschermer (die nog niet beschermt wordt dus) graag extra beschermen. Kan ik daar jullie matrasbeschermers voor gebruiken? Of is 3 lagen bescherming teveel voor die van jullie?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 00:59
Ozzy Gebruiker

:))))) Mijn dag begint weer goed dankzij jou.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 11:41
Pvdvenis Gebruiker

Gelukkig :-D hahaha; kan niet geloven dat we nu ook al onze matras moeten beschermen. Kan er ook nog eens een aparte matrastopper op, en kun je die ook weer gaan beschermen. Je blijft bezig zeg… :-P

Beantwoorden

22 januari 2018 om 09:27
speldenknop Gebruiker

Ik denk wel dat er extra veel statische weg vloeit dan. Kijk uit dat het niet teveel wordt.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 09:28
speldenknop Gebruiker

+lading

Beantwoorden

22 januari 2018 om 11:33
keromar Gebruiker

hoe dik is het

Beantwoorden

22 januari 2018 om 11:43

De matrasbeschermer is 1,5cm dik.

De oplegmatras topper is 4cm a 5cm dik.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:44
HDP Gebruiker

Hallo,

Ik heb vorige week een vitality pur top matras ontvangen (180 x 200)

Zoals op de verpakking staat 24 uur uit laten liggen voor er gebruik van te maken.

De topmatras was toen helemaal verdeeld in de hoes en zag er prima uit.

nu 3 achten op geslapen en elke ochtend als we wakker worden is het één gerimpeld “dekentje”

Hij blijft niet liggen, vershuift en as je er op ligt is het net een platte pannenkoek.

De kwaliteit valt mij dan ook zeer tegen, terugsturen kan niet omdat de topmatras al gebruikt is.

Had er dan ook veel meer van verwacht, war mij betreft is deze matras nog slechter dan mijn oude versleten topmatras (helaas)

Ik koop regelmatig op i-bood producten en dit is de eerste keer dat het me zeer tegenvalt.

Vriendelijke groet

Herman Quarre

Beantwoorden

23 januari 2018 om 00:10
Staalhamer Gebruiker

Hallo Herman,

Ik heb hetzelfde matras gekocht en dit bevalt mij en mijn vrouw juist prima. We hebben geen klachten daarover., ook niet die jij beschrijft.

Misschien de leverancier eens bellen daarover?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 11:29
woutertju Gebruiker

die topper heeft alle specificaties van een normaal dekbed. dus als je daarop moet liggen kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 00:44
Arjan P Gebruiker

‘Statische lading die je gedurende de dag opbouwt vloeit weg uit je lichaam’ – wat een nonsens. We verzinnen een ‘probleem’ en vervolgens gaan we dat oplossen.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:36
blackfin Gebruiker

Tja… genoeg mensen die dat soort claims voor waarheid aannemen.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 08:26
pdijk Gebruiker

Hallo expert,

Wat jammer dat de maat 180 x 210 niet voorkomt in deze, en ook de vorige aanbieding!!

Kan dit niet eventjes worden geregeld door u? Volgens mij is dit de vorige keer ook al aan de orde gekomen en zou dit worden doorgegeven.

Graag een antwoord.

Vriendelijke groet,

P. van Dijk

Beantwoorden

23 januari 2018 om 14:16

De 180×210 is niet heel veel voorkomende afmeting, vandaar dat we dit niet mee hebben genomen in de actie. We zullen dit overweging nemen voor een volgende actie.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:22
Klenste Gebruiker

Beste,

Komen er ook matrasbeschermers te koop waarbij ik mijn statische lading blijf behouden. Ik ben aan mijn statische lading nogal gehecht.

Alvast bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.