23 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Drôme Matrassen

Product expert aanwezig

Drôme Matrassen
Uitgerust wakker worden

Wil je de dag energiek beginnen en vol energie doorkomen, dan heb je voldoende nachtrust nodig. Om dit te bewerkstelligen is een goed matras natuurlijk essentieel. Een matras dat zowel comfortabel ligt als voldoende ondersteuning geeft. Zoals het Cambridge matras van Drôme Slaapsystemen.

Dit matras met 7 comfortzones biedt jouw lichaam de juiste ondersteuning voor een goede nachtrust, waardoor je ’s ochtends uitgerust wakker wordt.

23 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 10:53
Gune03 Gebruiker

Ik heb een aantal vragen:

1. In de specificaties staat dat garantievoorwaarden verlopen via het CBW, maar als ik op de website van het CBW zoek naar Drôme of de postcode van de Drôme-website (5047RA) wordt er geen CBW-erkend bedrijf gevonden. Is er hier nu wel of niet sprake van CBW-erkenning en hoe kan ik dit zien? Zo niet, hoe zit het dan met de garantievoorwaarden via het CBW?

2. Wordt bij levering het oude matras retour genomen of is dit niet mogelijk?

3. Wordt het matras opgerold geleverd of niet?

4. Is levering enkel op doordeweekse dagen overdag mogelijk of ook in de avond of in de weekenden? Dit in verband met werk.

5. Wat zijn de retourmogelijkheden voor het geval het matras niet bevalt?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:20
Official Product Expert Drome-Expert Official Product Expert

Beste Gune03,

1) u kunt kijken onder Brouwers Bedding. Drome is een merknaam van brouwers bedding. Wij zijn aangesloten bij CBW

2) nee helaas, de oude matras kan niet mee retour. Alles wordt geleverd via extern transport

3) matras zit niet gerold, gewoon in goede plastic zak

4) dit kunt u afstemmen met de transporteur als er een afspraak wordt gemaakt

5) dit is mogelijk mits de matras niet uit de verpakking is gehaald. De matras kan dan binnen het retourtermijn terug

Beantwoorden

24 januari 2018 om 22:24
Justadanny Gebruiker

5. Bevalt het matras uiteindelijk niet dan heb je dus pech, want je kan hem niet ff proefslapen zoals een Emma,simba of bij de winkel waar ze tompouchen verkopen.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 14:48
RRRoeltje Gebruiker

Hallo.

Ik heb ook een vraagje mbt het matras 160×200. Er staat bij gewicht tot 120kg. Is dat per persoon of is dat in totaal het gewicht wat een matras kan hebben?

Alvast bedankt.

Groet,

Roel

Beantwoorden

23 januari 2018 om 17:18

Beste Roel

Het is een omschrijving wat een 1 persoons matras kan hebben.

Een matras van 160 x 200 kan gemakkelijk in totaal 200 kg dragen.

Zorg voor een goede ondergrond en draai en keer de matras regelmatig.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 01:40
Oester Gebruiker

Levering pas binnen een maand ? Dat is wel jammer, anders had ik meteen besteld!

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:21

beste Oester,

Bestel deze matras gewoon maar, geef even in een mail je naam door bij ons en dat je een matras bij Ibood besteld hebt, dan regelen wij intern dat je de matras met uitzondering sneller hebt.

Het transport wordt nu verzorgd door een grote transporteur. Deze bestelling pakken wij zelf op.

je kunt de bestelling doen bij Ibood en ons een mail sturen naar info@brouwers-bedding.nl

Beantwoorden

24 januari 2018 om 07:50
wbree Gebruiker

Wat zijn de kosten van de retourzending?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:29

Als je besluit het matras binnen de zichttermijn terug te sturen, ben je zelf verantwoordelijk voor deze retournering en de bijkomende kosten. Hoe hoog deze kosten zijn, hangt dus helemaal af van met welke vervoerder jij besluit het matras retour te sturen.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:05
KevinHekert Gebruiker

Wat betekend de HR35, ik zag dat dit de laagste HR waarde is voor dit soort matrassen, wat is het verschil tussen HR35 en HR55?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:23

beste Kevin.

een HR koudschuim afdekking is al een fantastische afdekking en is geen polyether afdekking.

de HR 35 is net zo goed als een HR 55 maar daar zit een hardheid verschil in.

de HR 35 is een prima pocketvering matras met een medium/stevige hardheid.

de HR 55 is veel soepeler en kostbaarder.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:15
Malulu Gebruiker

Hallo, ik lees op internet dat heel mensen een slechte ervaring hebben met de levering van de matrassen, soms weleens twee drie keer uitgesteld? Ik heb de matrassen echt eind voor maart nodig.. hoe groot is de kans dat deze niet op tijd worden geleverd?

Gr,

Lu

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:19

Hoi Lu,

Er is vorige keer inderdaad iets niet helemaal goed gegaan bij de levering van de matrassen. We hebben daarom besloten om deze matrassen nu via een andere verzendpartner te leveren, om deze problemen te voorkomen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

24 januari 2018 om 13:04
Dobroski Gebruiker

Is er een plek waar we de matras eerst kunnen testen?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:38

Beste Dobroski.

dit zou bij ons in Tilburg kunnen zijn, alleen is dan de actie wel verstreken.

je mag de matras retourneren als deze niet voldoet aan uw eis.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:05
lilivdg Gebruiker

Hoe kan ik 2e matras aan bestelling toevoegen?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:25
lilivdg Gebruiker

Opgelost!

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:38

helemaal goed! dank u

Beantwoorden

24 januari 2018 om 16:57
MarijkeNVE Gebruiker

Vraagje, waarom zijn deze bedden niet geschikt voor spiraalbodem? Wij hebben een auping spiraalbodem niets bijzonders.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 18:56
Dobroski Gebruiker

Ik kom op verzendkosten van €70,- in het geval ik een matras zou retourneren.

Zijn er andere mogelijkheden?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 18:58
moontje222 Gebruiker

Kan het matras ook sneller bezorgd worden?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 19:10
moontje222 Gebruiker

Elke keer als ik wil betalen wordt er aan gegeven dat er iets mis gaat tijdens de betaling probeer het opnieuw of kies een andere betaalmethode. Heb creditcard, iDeal en Paypal geprobeerd. Maar niks doet het. Wat kan ik doen om het wel te laten slagen?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 20:57
Moderator Paul Moderator

Probeer je te bestellen met een kortingscode? Zonder code zou het wel goed moeten gaan.

We ervaren momenteel problemen met het gebruiken van kortingscoupons. We werken aan een oplossing.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 22:31
moontje222 Gebruiker

Kan ik het matras morgen ook nog bestellen? Vindt het zonde om de gratis verzendkosten ter waarde van 19,95 wel te gaan betalen. Of kan het achteraf verrekend worden?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 22:58
Moderator Paul Moderator

Deze flashsale is er morgen ook nog, dus dat is wellicht de betere optie. Het ziet er niet naar uit dat de matrassen voortijdig uitverkocht zullen raken, hoewel die kans wel aanwezig blijft.

Verzendkosten worden achteraf niet verrekend.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 01:05
Dobroski Gebruiker

Wat is de code voor gratis verzenden!

Beantwoorden

25 januari 2018 om 07:45
moontje222 Gebruiker

Nu doet mijn code het niet meer????. Kan hier nog iets mee gedaan worden?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:08
Moderator Paul Moderator

Er is geen algemene code. Sommige klanten hebben een code ontvangen, die uniek is en slechts eenmaal te gebruiken.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:47
Dobroski Gebruiker

Graag meer info over gratis verzendcode?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 12:02

Niet iedereen heeft deze code gehad. Soms krijgt een deel van onze klanten van onze marketing-afdeling een coupon voor gratis verzending. Wellicht ben jij een volgende keer aan de beurt :-)

Beantwoorden

25 januari 2018 om 14:14
Dobroski Gebruiker

das nou jammer, anders had ik 2 matrassen alsnog willen bestellen.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 19:20
Dormirke Gebruiker

Beste,

Ik krijg steeds de melding als ik wil betalen, dat een time out is occured, please try Again from the catalogue…. dit is al 3 dagen zo en is wel ambetetant mits de verkoop vannacht stopt…

Wat kan ik doen ?

Alvast bedankt !

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.