26 januari 2018 om 00:00
iBOOD

999 Games

999 Games
Haal de gezelligheid en hilariteit in huis!

Bij gamen denk je tegenwoordig al snel aan je console en de meest heftige race- of vechtspellen. Maar gamen kan ook anders. Met de ganse familie rond de eettafel. Iedereen een drankje bij de hand, een bak chips aan beide zijden van de tafel en de strijd barst los. Iedereen probeert bloedfanatiek om het doel van het spel als eerste of beste te behalen. In deze flash sale zitten maar liefst acht gezellige spellen voor de hele familie!

26 januari 2018 om 10:12
Rick92 Gebruiker

Is het mogelijk om spellen te combineren, zodat je maar 1 keer verzendkosten hoeft te betalen?

26 januari 2018 om 10:19
ringlord_oc Gebruiker

Ja, klik op “Verder winkelen” in je winkelmandje nadat je het eerste spel in je mandje hebt gestopt.

26 januari 2018 om 11:16
Brockhaus Gebruiker

Zijn er spellen in deze flashsale die mensen aanraden?

26 januari 2018 om 11:23
nevertheless Gebruiker

Wat voor spellen vind je leuk?

Ik ben zelf een enorme fan van Hoogspanning. Geluksfactor is klein, tactiekfactor is hoog. Zit goed in elkaar!

26 januari 2018 om 11:26
Brockhaus Gebruiker

Vanalles eigenlijk, spellen waar taktiek meer van belang is dan geluk.

Favorieten: Bijv. Dokmus, Ticket to Ride en Carcasonne.

26 januari 2018 om 11:45
Sarrr Gebruiker

El Grande is een leuk tactisch spel, doet een beetje denken aan Risk maar speelt totaal anders. Verder schijnt Het Dorp ook leuk te zijn maar deze heb ik zelf nog nooit gespeeld.

26 januari 2018 om 19:21
mlq Gebruiker

Elfenland is een aanrader, wel leuk om Elfengold erbij te nemen (niet in de aanbieding). Hoogspanning was ook erg leuk toen ik het speelde!

26 januari 2018 om 20:22
md_73 Gebruiker

Het is de jubileumeditie, dus daar zit Elfengold ook bij (alles in 1 doos).

26 januari 2018 om 18:12
PieUnit Gebruiker

Kan het zijn dat er niet in België geleverd wordt? Ik kan mijn betaling niet afronden…

26 januari 2018 om 19:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PieUnit,

Zou het kunnen zijn dat je op de Nederlandse iBOOD zit? Voor de Belgische pagina klik hier. Mocht het nu nog niet lukken, laat het dan maar even weten hier :-)

27 januari 2018 om 11:31
Nielskep Gebruiker

Goede aanbieding, alleen vind ik op de site van 999 zelf dat Voor de Poorten van Loyang iets goedkoper is, of is er een verschil in edities?

https://www.999games.nl/voor-de-poorten-van-loyang.html

28 januari 2018 om 00:24
Japserrr Gebruiker

Hoi,

Ik probeer een spel te kopen en had van jullie een code gekregen voor gratis verzenden maar hij pakt hem niet. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

28 januari 2018 om 00:35
Moderator Paul Moderator

Als de bestelling werd afgebroken nadat de code was ingevuld, dan houdt het systeem de code tijdelijk vast. Na uiterlijk 2 uren wordt de code weer vrijgegeven en kan dan alsnog gebruikt worden. 
Controleer voor de zekerheid ook de geldigheidsduur van de code in de email.

28 januari 2018 om 09:26
Japserrr Gebruiker

Bedankt voor de reactie, de code is inmiddels niet meer geldig, hij was van de 26ste, de dag dat de spellen op Ibood kwamen

Dit was de betreffende code: WRD5NL4J

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.