29 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Magnani Italy

Magnani Italy
Genieten op z’n Italiaans!

Waar wij misschien een excuus nodig hebben om heerlijk te koken (een feestdag of visite bijvoorbeeld), hebben de Italianen daar geen moeite mee. Zij weten als geen ander wat lekker eten en drinken is en dat doen ze dan ook het liefst elke dag. Dus wil je de heerlijkste gerechten maken en genieten van heerlijke koffie en wijn? Dan maak je met de aanschaf van producten van Magnani Italy de beste start.

29 januari 2018 om 00:04
jobz0rz Gebruiker

Aluminium of plastic afsluiting?:)

Beantwoorden

29 januari 2018 om 10:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik vraag het even voor je na!

Beantwoorden

29 januari 2018 om 10:30

De Nespressso-cups zijn plastic met een aluminium afdeklaag.

De Dolce Gusto cups zijn ook plastic met een plastic afdeklaag.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 00:08
esra29 Gebruiker

Geweldig altijd, inhoud frituur: 3,5 liter! Of er ooit op een zal friet zal staan hoeveel liter het is.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 00:13
Moderator Niek Moderator

Hallo esra29,

Dat is wel een goed punt inderdaad ;-) Er kan ongeveer 500 gram friet in.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 00:13
omar.ahaddaden Gebruiker

Zijn de nespresso cups van aluminium?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 10:30

De Nespressso-cups zijn plastic met een aluminium afdeklaag.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 06:26
zcwknol Gebruiker

Deze Dolce Gusto cups zijn tevens verkrijgbaar bij de Lidl in Nederland. De cappuccino vind ik wrang, de lungo wel ok. Je merkt wel dat deze cups meer tegendruk geven dan de originele DG cups.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 07:56
Joswloo Gebruiker

De dolce Gusto Cups “lungo” vind ik heerlijk! Ben een beetje bang dat deze tegen vallen ten opzichte van de DG cups klopt dit?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 09:28
jori0546 Gebruiker

Ik vind van wel…

De cappuccino loopt bij mij niet door, het stopt dan gewoon en er komt heel veel druk op het klepje.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:32
Fred_M Gebruiker

Grappig. Het lijkt wel alsof de cups verschillend werken met verschillende modellen (ik heb de simpelste piccolo van 5 jaar oud). Ik heb totaal geen moeite met de cappucino cups, de lungo cups en de latte machiato cups van dit merk. Smaken verschillen. Ik vind de Lungo en de cappucino cups prima. De latte machiato vind ik erg tegenvallen.

Maar het is al eerder gezegd, deze cups zijn identiek aan een bepaalde supermarkt en dan is dit niet zo’n goede deal.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:39
Fred_M Gebruiker

Identiek product. Dit zijn de cups van de “bepaalde supermarkt”, die ongeveer 4 weken geleden ook nog de actie 2 zakken halen 1 betalen had :-)

Beantwoorden

29 januari 2018 om 07:42
killahstyle Gebruiker

Nespresso cups zijn van plastic. Hoeft geen probleem te zijn, maar ik vraag me af of iemand ervaring heeft met specifiek dit merk.
Vind het nog steeds vreemd dat de plastic capsules van Plus huismerk het niet doen en die van de Hema wel.
Die van de Plus prikken niet door, of lekken water rand de zijkanten. Niet fijn!

Kan iemand vertellen of deze cups werken?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 08:36
ThompsonNL Gebruiker

Hier het zelfde probleem, plastic Lidl cups doen het bij mij niet (erg jammer want die worden over het algemeen goed gewaardeerd), plastic Jumbo dan weer wel… Alluminium cups doen het altijd.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 11:18
jimmy page Gebruiker

geen probleem voor doorstroming met deze. (in het verleden – 2016)

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:38
Zplus Gebruiker

Dit heeft te maken met de leeftijd van je apparaat. Heb hier een nieuwe Krups staan en daar gaat mesje zelf doorheen door de druk. Mijn oude machine moet ik zelf dit doen en dan geen probleem. Is een aanpassing die er is doorgevoerd zodat je toch de originele blijft gebruiken. Heb ergens op Alieexpress een soort voorboorder gezien dan druk je eerst zelf de gaatjes voor.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 10:04
janger12 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:10
janger12 Gebruiker

OK, laat ik het dan algemeen vragen: staan op de afbeelding van de Dolce Gusto cups de cups die ook echt geleverd worden of is het slechts een generieke afbeelding?

Beantwoorden

29 januari 2018 om 14:05

De getoonde cups zijn de cups die je zult ontvangen.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 11:21
jimmy page Gebruiker

smaak van de ‘nespresso’ cups was zuur en muf (2 soorten geproeft). @ibood: vermelden jullie misschien ook de vervaldatum van de cups. ik bestelde er via een ander kanaal en zat met 120cups dit 3 weken waren van de vervaldatum (vandaar mss de smaak)

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:07

De cups zijn tenminste houdbaar tot:

Dolce Gusto augustus 2018
Nespresso oktober 2018

Beantwoorden

29 januari 2018 om 12:52
norbert_beerten Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

29 januari 2018 om 13:18
norbert_beerten Gebruiker

*snap*

Daarnaast moet het product leverbaar zijn.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 14:15
siboel Gebruiker

Na een paar slechte ervaringen met andere merken, koop ik enkel nog de Nescafé Dolce Gusto cups. Dan ben ik zeker van de lekkere smaak, ze perforeren zoals het moet en er is een heel ruime keuze in soorten en smaken. *snap*

Beantwoorden

29 januari 2018 om 15:02
magnex Gebruiker

*snap*

Beantwoorden

29 januari 2018 om 15:57

Prijsvergelijkingen mogen enkel met een identiek product. Een andere fabrikant zorgt voor een ander product, waardoor een prijsvergelijking niet is toegestaan.

Beantwoorden

29 januari 2018 om 16:13
luckytwins Gebruiker

Zit te twijfelen over de huishoudelijke producten van Magnani Italy, zowel de Airfryer als de keukenmachine. Kan nergens goede reviews/ervaringen vinden. Zegt dit genoeg of heeft iemand ervaring met de producten van deze leverancier?

Beantwoorden

30 januari 2018 om 18:03
kalisje Gebruiker

Al meer dan een jaar in het bezit van een Magnano Italy Airfryer en nog geen spijt gehad. Je hebt natuurlijk niet de uitbreidingen en accessoires zoals bij de grote merken, maar dat moet je erbij nemen.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:12
DikkeGroeneSmurf Gebruiker

Niet echt de moeite, die cappuccino capsules.*snap*.

Beantwoorden

31 januari 2018 om 10:50
sibos Gebruiker

Deze airfryer lijkt identiek te zijn aan de Tristar FR-6989.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.