30 oktober 2014 om 00:05
iBOOD

Een schoon huis is een deugd

Een schoon huis is een deugd

Zo fijn om te hebben, een schoon huis. Dat is de reden dat we alles doen om de toko schoon te houden. Het geheel stofvrij houden hoort daar natuurlijk ook bij. En daarvoor, beste vrienden, hebben we een stofzuiger nodig en iBOOD biedt deze in veel soorten en maten aan. En ook nog eens van bekende, merken zoals Bosch, Dirt Devil en Dyson. Ze zijn allemaal aanwezig in deze Flash Sale. *VUUUUM!*

30 oktober 2014 om 02:07
loetsji Gebruiker

De Ibood aanbieding binnen gekregen en direct was er al iets met het opschrift uitverkocht. ???

30 oktober 2014 om 04:01
Franciacorta Gebruiker

Wat een goedkope truc, flashsales vullen met producten waar maar één of geen van op voorraad zijn en dus gelijk uitverkocht!

Maar het was sowieso een waardeloze aanbieding, de DC 33 is voor minder zonder verzendkosten online te vinden.

Als dit het nieuwe iBood is; mogen we van mij weer snel terug naar de oude!

2 november 2014 om 18:39
wimburrei Gebruiker

Je kan geen appels met peren vergelijken.

30 oktober 2014 om 11:01
floria Gebruiker

Blijkbaar was het een heel gewild model, gelukkig is er genoeg keuze. Ik wil voor de robot stofzuigers gaan maar kan niet kiezen tussen de XV Signature Pro en  de Botvac 85 :(

30 oktober 2014 om 23:42
BulletGoof Gebruiker

same here :( echt moeilijke keuze maar ik denk dat ik morgen toch voor de XV Signature Pro ga…

31 oktober 2014 om 00:05
BulletGoof Gebruiker

zal niets anders meer opzitten aangezien de botvac uitverkocht is :D

31 oktober 2014 om 08:52
floria Gebruiker

Haha klopt BulletGoof. Keuze is dan snel gemaakt :P

31 oktober 2014 om 19:32
BulletGoof Gebruiker

ik heb hem besteld deze morge :p

31 oktober 2014 om 09:50
purgie Gebruiker

Ik heb wil die Samsung Motion Sync  aangeschaffen, wat ik alleen niet begrijp is dat ie 2000 Watt is en op de samsung site zijn ze 800 Watt, oud model ofzo ? En wat zijn jullie ervaringen met Bagless modellen. Beter stofzak of geen stofzak ?

31 oktober 2014 om 12:09
BustinJieber Gebruiker

Zou niet weten waar dat aan ligt. Op andere sites staat 2000W. De bagless modellen zijn zoveel beter! Geen stofzakken meer verwisselen, gewoon in de prullenbak legen.

31 oktober 2014 om 22:46
Maarten17 Gebruiker

De Zen Multiclone en de Black Label van Dirt Devil lijken me wel wat. Zijn dit degelijke toestellen? En weet iemand wat de concrete verschillen zijn tussen deze twee?

Bedankt!

1 november 2014 om 00:47
Sourcenl Gebruiker

” En ook nog eens van bekende, merken zoals Bosch, Dirt Devil en Dyson. Ze zijn allemaal aanwezig in deze Flash Sale. “

Ik zie anders nergens een Dyson stofzuiger?>

3 november 2014 om 10:56
IkBood Gebruiker

Ik ook niet, heel misleidend dit.

3 november 2014 om 12:15
Moderator Tom Moderator

Dag SourceNl & Ikbood,

ik heb het even nagevraagd en zoals ik al gedacht had stond er gisteren / eergisteren wel een dyson bij.
Deze was nogal vlug uitverkocht.

Normaal gezien zetten ze , zoals bij de andere producten erbij dat hij uitverkocht was , maar omdat dit figuurtje/topic om één of andere reden fouten gaf op de nieuwe website hebben ze het even weggelaten (het was toch al uitverkocht).

Maar ik begrijp je redenering best :),

Mvg,

Tom

2 november 2014 om 18:36
wimburrei Gebruiker

Wel erg snel uitverkocht. Maar ik vind het geheel misleidend, omdat er geen type vermeldt wordt!!!

3 november 2014 om 03:58
Moderator Tom Moderator

Dag Wimburei,

ik zie nochtans wel types staan? Bij welke aanbieding zie jij het niet?

Mvg

Tom

3 november 2014 om 01:48
IkBood Gebruiker

“Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b”
En hoe druk is dat dan? Ik wacht nu al 15 minuten…

3 november 2014 om 01:50
IkBood Gebruiker

Daarbij: “merken zoals Bosch, Dirt Devil en Dyson”
Ik zie: “Dirt Devil, Samsung en VAC.
Een heel ander rijtje dus…

3 november 2014 om 01:56
IkBood Gebruiker

20 minuten, nog steeds geen verandering…

3 november 2014 om 02:02
IkBood Gebruiker

25 min. Jongens, dit proces wat ik doe – werkt niet:
- Nieuwsbrief aanklikken,
- object opzoeken,
- keuze maken en afrekenen,
- inloggen via e-mail ( ?? voorheen altijd login name ??)
- aantal 1, alles aanvinken, gegevens controleren,
- optie betalen: Paypal,
- en dan krijg ik een radartje die rond draait, en je vervolgens laat wachten tot je een ons weegt. 
Iets gaat hier goed fout!
Ik cancel de bewerking, en probeer het nog eens, in een andere browser.

3 november 2014 om 02:04
IkBood Gebruiker

Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b.

3 november 2014 om 02:09
IkBood Gebruiker

Google Chrome, Firefox, Internet Explorer (allemaal laatste versie op Windows 8.1)
Optie van betalen: PayPal:
Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b.

3 november 2014 om 02:10
IkBood Gebruiker

Ik wacht dus nu al ruim een half uur…. :p

3 november 2014 om 02:16
IkBood Gebruiker

VISA betaling net zo:
“Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b.”

3 november 2014 om 03:56
Moderator Tom Moderator

Dag Ikbood,

jammer om te horen dat het niet lukt!
Er is inderdaad een gekend probleem bij het betalen en dat het soms ergens niet goed gaat. 
Ik ga nog eens navragen hoe het er mee zit ;).

Probeer ook eens overal de cookies (onder andere) te verwijderen van je browser. En anders zal ik je toch moeten vragen om geduld te hebben en blijven te proberen ;)!

3 november 2014 om 10:54
IkBood Gebruiker

Dat zal allemaal wel, maar hij is wel mooi nu uitverkocht, Bedankt!

3 november 2014 om 11:03
IkBood Gebruiker

Ja, sorry, maar ik ga niet “alle Cookies verwijderen” omdat jullie een web-site probleem creëren.
Dan verlies is alle instellingen en inputs/wachtwoorden omdat jullie niet willen terug gaan op je oude techniek, die wel werkte.
Beetje raar zo’n reactie hoor.
“Mijn autobanden zijn kapot, omdat er een nieuw wegdek is gelegd?” Absurd antwoord als je het mij vraagt.

3 november 2014 om 11:20
Moderator Renate Moderator

IkBood, je hoeft natuurlijk alleen de iBOOD gerelateerde cookies te verwijderen.

3 november 2014 om 09:14
Thiazz Gebruiker

“Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b”En hoe druk is dat dan? Ik wacht nu al 15 minuten…

deze “bug” is alleen van bij de stofzuiger als ik iets anders wil kopen werkt dat wel meteen….

ik wil graag die black label bestellen maar dat lukt al 2 dagen niet

3 november 2014 om 09:58
maceliane Gebruiker

hier hetzelfde – ik verwacht dat ook de DD Black Label straks zal “uitverkocht” zijn want blijkbaar is iedereen momenteel een stofzuiger aan het kopen…ik heb wel nog wat beters te doen!!!

3 november 2014 om 10:24
PulsatingQuasar Gebruiker

Ik wil inderdaad ook die Black Label bestellen en krijg hetzelfde.

Gaan we die iBood website nog fixen of is iedereen naar huis?

3 november 2014 om 10:33
bertvandenbos Gebruiker

Hier exact hetzelfde probleem, zelf vannacht (03:00 uur) geprobeerd, een nieuwe account aangemaakt en een andere pc geprobeerd. Niets helpt… na een uur wordt het bestelproces vanzelf gestopt.

3 november 2014 om 11:12
maceliane Gebruiker

zoals verwacht: UITVERKOCHT! een ganse nacht gelijk zot stofzuigers verkocht zeker? wanneer moet er nog eens gestemd worden op de beste webshop?

3 november 2014 om 12:57
PulsatingQuasar Gebruiker

Komt IBood ook nog met een aanbieding van sorry voor het ongemak? Het loopt nog niet helemaal lekker merk ik.

Wat dacht je van een herhaling van de actie met gewone drink glazen.

3 november 2014 om 13:15
Thiazz Gebruiker

Pffff hele dag geprobeerd staat die opeens op verkocht….

Graag een dyson als troost

3 november 2014 om 15:03
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal,

De Black Label was gisteren al uitverkocht, maar door een bug was dit niet zichtbaar op de site. Vandaar dat jullie niet konden bestellen.

Excuses voor het ongemak, wij balen er ook flink van. :-S

7 november 2014 om 10:27
Kai-Arne Gebruiker

Hee Arthur,

Is er bij iemand van jullie al iets bekend over de verzenddatum van de stofzuigers? Deze stond op 06-11 (gisteren), maar er is nog geen communicatie geweest vanuit jullie kant.

7 november 2014 om 15:10
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag Kai-Arne,

Ik begreep van mijn collega dat hij nog niet binnen is gekomen. De nieuwe verzenddatum is 21 november. Excuus dat we dit niet eerder hebben laten weten, ik begreep dat er door de nieuwe website enkele problemen zijn met sommige mails naar onze klanten.

Arthur.

8 november 2014 om 07:21
BulletGoof Gebruiker

Enig idee wanneer de Neato Signature Pro binnenkomt?

Wel nice dat men alles op de nieuwe website steekt maar wat wel logisch is als er niks getest wordt.

ik hoop alleen niet dat ik gelijk de persoon hier boven nog eens 3 weken moet wachten eer die binnen komt want dat is ronduit schandalig…

3 november 2014 om 17:59
nordcore Gebruiker

beste moderator.

Ik zie op de samsung site dat er een cashback actie van 75 euro loopt voor de VC20F70HNAR.

geld dat ook voor de stofzuiger die ik bij jullie aanschaf?

3 november 2014 om 19:03
Moderator Dees Moderator

Hallo nordcore,
Ik weet niet wat de voorwaarden zijn voor de cashback actie, dus daar kan ik niets over zeggen.
Proberen kan altijd :)
Even voor de goede orde, de cashback actie die ik kon vinden van Samsung, liep tot 31-10-2014.

Groetjes,
Dees

6 november 2014 om 14:06
safranbolu_ Gebruiker

Hallo,

heeft er soms nog iemand stofzuiger van VAX ZEN besteld?? Ik heb het besteld maar ik ben nog steeds aan het twijfelen over de zuigkracht,omdat ik graag een stofzuiger met een goede zuigkracht wil kopen.

Groeten

6 november 2014 om 15:52
BulletGoof Gebruiker

wanneer wordt die XV Signature Pro nu eigenlijk verzonden? Staat op vandaag (06/11) verzenden maar heb nog geen mail gehad van uitsteldatum (gebeurd wel vaker de laatste tijd) maar heb ook nog geen mail gehad dat hij al verzonden is, alsook is de status niet veranderd dus ik vermoed dat hij uitgesteld is maar wanneer wordt deze dan verzonden? Was wel aan het hopen dat deze morgen (7/11) aan zou komen bij mijn thuis…

Daar moeten jullie echt nog enorm op verbeteren iBOOD… Klantenservice noemt zoiets…

6 november 2014 om 22:46
maupie74 Gebruiker

Ik hoop ook op 7/11.. Ik heb echt geen zin om zelf te moeten stofzuigen dit weekend.

Wanneer dit ook wordt uitgesteld zonder bericht van jullie zou dit 2 uit 2 zijn wat niet zal voldoen aan de verwachtte verzend datum.

Ik ben van mening dat verschuilen achter externe factoren niet opgaat voor een week uitstel… Helemaal vervelend dat jullie niks uit jezelf laten horen en jullie verstoppen achter de ‘verwachtte’ verzenddatum.

6 november 2014 om 22:50
BulletGoof Gebruiker

is echt erg eigenlijk… zelfs een mod reageert niet meer op topics die wat “ouder” zijn

Nuja morgen zal hij wellicht nog niet rondrijden bij mij thuis dus zal het weer wachten worden gelijk met de SD kaartjes die ook pas een week later verzonden werden ook al was de wachttijd toen al 2 weken…

7 november 2014 om 11:54
maupie74 Gebruiker

Het is heel simpel. 
Je hebt een systeem waarin moet staan wanneer bepaalde producten op welke datum binnen moeten zijn.
Is dit niet het geval kleurt dit rood.|
Je belt na met de leverancier en vraagt wanneer dit komt.
Pas je datum aan en stuur automatisch een mail naar de betrokken personen dat het je héél erg spijt maar dat je niet kan voldoen aan de eerder genoemde datum.

Klant blij, zeurt niet, Ibood blij want die krijgen geen zeurders..

7 november 2014 om 14:25
BulletGoof Gebruiker

Inderdaad, zo gebeurd dat bij veel webshops en dat is goed :) want nu raak ik gefrustreerd omdat het toestel nu nog steeds niet verzonden is en ik wou dat héél graag dit weekend testen en gebruiken nu ik er nog de tijd voor heb…

want ge hoort hier echt niks over eh… doodse stilte…

en naar die helpdesk ding sturen heeft ook geen zin want dan krijgde morgen een mail terug dat ze hun best zullen doen om binnen de 3 dagen te antwoorden omdat het zo druk is op de helpdesk…

Wat het altijd blijkt te zijn want heb dat in het verleden al paar keer gedaan en toen kreeg ik altijd dezelfde standaard mail terug, ooit zelfs een week later pas.

7 november 2014 om 18:20
Moderator Dees Moderator

Hallo Bulletgoof,

Sinds de lancering van de nieuwe website gaan er wat dingen in het systeem met betrekking tot verzenden niet goed.
Ibood doet haar best om het zo snel mogelijk op te lossen, alleen neemt dat wat tijd in beslag momenteel.

Je krijgt je bestelling echt binnen, alleen hebben wij Moderators er helaas geen zicht op hoe snel de ontstane achterstand ingehaald is.

Groetjes,
Dees

7 november 2014 om 20:00
BulletGoof Gebruiker

*knip*

Edited by: Dees

Op en of aanmerkingen over de website mag je posten in het daarvoor bestemde topic.
http://nl-nl.forum.ibood.com/inside-ibood/het-grote-off-topic-topic/

7 november 2014 om 22:48
BulletGoof Gebruiker

dan heb ik nog geen antwoord gehad op een gewone vraag die daarbij stond?

8 november 2014 om 16:51
Moderator Dees Moderator

Hallo BulletGoof, 

Om nog even antwoord te geven op je vraag…
Dit is toch Costumer Service.

Groetjes,
Dees

9 november 2014 om 07:41
BulletGoof Gebruiker

Dag Dees,

Zucht dan is het nog een week wachten op antwoord… maar toch bedankt.

Groeten?,

BulletGoof

10 november 2014 om 08:54
Jessica3787 Gebruiker

De status van mijn bestelling is nog steeds alleen maar bevestigd. Ik wil gewoon weten wanneer  hij verzonden wordt. Ik vind het echt treurig dat Ibood klanten zelfs niet informeert over zo’n vertraging. Dat er dingen op de website worden veranderd mag nooit de klant zijn probleem worden en als excuus worden gebruikt. Dan doe je in mijn ogen iets behoorlijk  fout.

Op mijn mail naar de klantenservice heb ik nog steeds geen reactie. Voortaan maar iets meer betalen en dan tenminste goede service krijgen.

10 november 2014 om 12:10
GeertDeMunck Gebruiker

Ik sluit me aan.

Zaterdag 08-11-2014 gemaild naar klantenservice (via form hiervoor) maar nog steeds geen antwoord.

Ibood keek eens hoe je concurrent vente-exclusive het doet.

10 november 2014 om 22:01
BulletGoof Gebruiker

jullie zouden een standaard mail terug gehad moeten hebben met het volgende in:

Het streven is om uw bericht binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden. Vanwege de extra drukte is er meer tijd nodig om alle vragen te beantwoorden. De indicatie voor onze reactietijd is op dit moment 5 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om binnen deze tijd te antwoorden alleen kan het zijn dat het langer duurt.

10 november 2014 om 16:05
Wellie69 Gebruiker

hier ook nog steeds geen stofzuiger te zien, heel vervelend als je oude stuk is en aan het wachten bent… 6/11 was overbrugbaar, maar veel langer moet het niet duren….

10 november 2014 om 16:39
maupie74 Gebruiker

Geen stofzuiger. Geen mail (ok gisteravond verstuurd, maar toch) geen veranderde leverdatum..

Beetje jammer..

10 november 2014 om 21:54
ibood@4acc.nl Gebruiker

Beste Ibood,Sinds 2008 bestel ik regelmatig spullen, maar laatse paar weken is beangstigend: Onlangs al een iphone met een niet originele lader gekregen (die kapot was, kan gebeuren). Maar “dat had ik kunnen weten omdat deze telefoon refurbished was” Sorry dat kwam op mij wat raar over, dat stond namelijk niet in de advertentieEn nu dan een behoorlijk verlate levering, waar je maar niks over hoort?  Dus als je daar over gaat mailen naar Customer Service dan krijg je dit terug in de email: Het streven is om uw bericht binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden. Vanwege de extra drukte is er meer tijd nodig om alle vragen te beantwoorden. De indicatie voor onze reactietijd is op dit moment 5 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om binnen deze tijd te antwoorden alleen kan het zijn dat het langer duurt.

Dit is een grap toch? moet ik me zorgen gaan maken. Ik zou me zorgen gaan maken als ik ibood was of je de klant op deze manier wel houd?

Concreet; Wat is jullie oplossing?

igo

10 november 2014 om 22:00
BulletGoof Gebruiker

die mail is altijd standaard… zowel met de nieuwe website als met de oude… Ik heb die ook gekregen omdat naar customer service mailen de enige manier is om aan informatie te winnen.

Voortaan kan ik beter 5 werkdagen op voorhand de mail naar customer service sturen, dan heb ik tenminste op tijd een antwoord over de status van mijn bestelling…

De oplossing voor hun is: wachten op antwoord van customer service of misschien dat er morgen/overmorgen een mail ontvangt nog voor customer service heeft geantwoord dat uw bestelling verzonden is waarna je mss 2-3 dagen later een mail van customer service krijgt waarin staat dat uw bestelling verzonden geweest is :)

10 november 2014 om 22:25
Moderator Dees Moderator

Hallo Igo,

Heb je een ticketnummer voor me? Dan vraag ik een en ander voor je na bij de CS.

Groetjes,
Dees

11 november 2014 om 12:28
Jessica3787 Gebruiker

Ik heb Ticket#2014110710003053 dd 7/11 en nog geen reactie ontvangen. Graag hoor ik meer. Bvd.

11 november 2014 om 15:49
ibood@4acc.nl Gebruiker

Dag Dees,

ik heb 2 bestellingen lopen. Bestelnummer SO9711  en  SO3926

Ik kwam je ook al tegen op twitter (-:  Het gaat mij er om hoe kan je nou deze onderstaande tekst verzinnen:

Het streven is om uw bericht binnen 1 tot 2 werkdagen te beantwoorden. Vanwege de extra drukte is er meer tijd nodig om alle vragen te beantwoorden. De indicatie voor onze reactietijd is op dit moment 5 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om binnen deze tijd te antwoorden alleen kan het zijn dat het langer duurt.

Zeg dan gewoon dat het zeker een week kan duren, of ben ik ?

maar Dees, dank alvast voor je inzet

groet igo

11 november 2014 om 16:49
Moderator Dees Moderator

Hallo Igo,

Door de problemen momenteel, is het aantal mailtjes dat momenteel binnenkomt, te veel om binnen de gestelde termijn te beantwoorden.
In een normale situatie zou de termijn van 1 tot 2 dagen zeker gehaald worden.
Wat wij je kunnen garanderen, is dat je hoe dan ook je bestelling binnenkrijgt. Alleen weten we niet wanneer.
Ik hoop dat je nog wat geduld kan opbrengen en afwacht op de reactie van CS, mocht je binnen een week nog niets gehoord hebben, laat het mij dan even weten. Mocht ik in de tussentijd iets horen dan meld ik het je gelijk.

Groetjes,
Dees

11 november 2014 om 09:42
Jessica3787 Gebruiker

Ik heb Ticket#2014110710003053 dd 7/11 en nog geen reactie ontvangen. Graag hoor ik meer. Bvd.

11 november 2014 om 15:03
moons.jan Gebruiker

Idem hier,

Mijn ticket nummer is.  [Ticket#2014111010006106]

Graag reactie.

Gr

Jan

11 november 2014 om 16:29
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers,

Wij hopen zo snel mogelijk inhoudelijke informatie te geven over bestellingen, maar op dit moment is dat helaas nog niet mogelijk.
Voor de mensen die een ticket hebben aangemaakt: CS is momenteel erg belast met de vele vragen rondom de verzendingen. Natuurlijk is dat geen excuus, maar wel een verklaring waarom jullie nog geen antwoord hebben ontvangen. De standaard responce tijd zal op dit moment niet of nauwelijks behaald worden. De CS medewerkers werken met man en macht om toch iedereen te kunnen beantwoorden, helaas duurt dit echter langer dan dat jullie van ons gewend zijn en mogen verwachten.

Onze excuses hiervoor.

11 november 2014 om 23:16
Jessica3787 Gebruiker

Waarom kan er dan nu niet inhoudelijk ingegaan worden op vragen over mijn bestelling? Wat is precies het probleem waar jullie tegenaan lopen?

Met dit antwoord kan ik niets. Ik heb een artikel besteld en betaald, en vervolgens kan ik geen informatie  krijgen over de levering? Dat lijkt me toch wat vreemd?

Mocht ik evt besluiten de bestelling  te annuleren, hoe lang duurt het dan voordat ik mijn geld terug heb?

11 november 2014 om 23:51
Moderator Vincent Moderator

Hoi Jessica, heb je al geprobeerd de klantenservice te bellen? Door de lancering van de nieuwe website is er een probleem met het verzenden van de artikelen. Momenteel wordt gewerkt deze problemen op te lossen en is men reeds begonnen met het inhalen van de opgelopen achterstand. Voor een wat duidelijkere uitleg en wellicht al wat meer informatie met betrekking tot je specifieke product kun je het beste even een belletje doen.

12 november 2014 om 01:50
barke017 Gebruiker

Je zou toch zeggen, dat je core-systeem heilig is. Het bepaald immers de levensvatbaarheid van je totale organisatie. Om van (would be) legacy een stap te maken via een betalaat zien dat sommigen het bij iBood een beetje begrepen hebben.

Maar als een systeem toch niet goed doorgetest is, breng je DIRECT een compagnie customer service agents in stelling, en gebruikt ALLE mogelijke kanalen, om clienten te informeren. Te denken valt aan emails met follow-ups en correcte data bij de bestelling. NIEMAND wil na dagen radio-stilte zoeken naar een opmerking van een moderator, maar dit direct en ongevraagd lezen in een email en/of leverdatum bij de bestelling.

12 november 2014 om 09:22
Mess83 Gebruiker

Is er nu eigenlijk al een antwoord wanneer de toestellen verzonden zouden worden want een verzending op 6 november gepland en vandaag 12 november nog niet verzonden is toch een redelijk achterstand.

Mvg

12 november 2014 om 17:12
barke017 Gebruiker

Ja.

12 november 2014 om 11:48
stoute_kat Gebruiker

Ik ben ook erg benieuwd wanneer hij verzonden wordt.. Gezien we alweer 6 dagen verder zijn..

12 november 2014 om 17:13
barke017 Gebruiker

Neen, maar wel een streefdatum.

12 november 2014 om 22:24
barke017 Gebruiker

http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/030-141030/een-schoon-huis-is-een-deugd/#comment-24926, met de melding: “Dit bericht heb je al een keer geplaatst. Verzin eens iets originelers!” in rood.
iBood is nog onbeleefd ook

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.