30 oktober 2014 om 00:05
iBOOD

Een schoon huis is een deugd

Een schoon huis is een deugd

Zo fijn om te hebben, een schoon huis. Dat is de reden dat we alles doen om de toko schoon te houden. Het geheel stofvrij houden hoort daar natuurlijk ook bij. En daarvoor, beste vrienden, hebben we een stofzuiger nodig en iBOOD biedt deze in veel soorten en maten aan. En ook nog eens van bekende, merken zoals Bosch, Dirt Devil en Dyson. Ze zijn allemaal aanwezig in deze Flash Sale. *VUUUUM!*

12 november 2014 om 17:29
anouknouk_ Gebruiker

Hmm zie dus dat ik niet de enige ben die nog aan het wachten is op de stofzuiger.. Hopelijk deze week nog!!!!

12 november 2014 om 18:53
stoute_kat Gebruiker

Wat is de streefdatum dan?

12 november 2014 om 20:31
BulletGoof Gebruiker

enkel brave katten weten dit :D

denk niet dat iemand al nieuws gehad heeft die hier al op gereageerd heeft, anders had je er al iets over vernomen. Ik weet enkel dat 1 mod gezegd heeft dat 1 soort stofzuiger pas op 21 november verstuurd zou worden dat zou de black label gaan.

Pagina 1 post van 3 november om 15:03.

12 november 2014 om 20:34
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers,

Zojuist heb ik vernomen dat de vax c88, dirt devil, samsung vacuum en de bosch vacuum vanaf vandaag wordt verzonden naar de kopers. iBOOD verwacht dat alle klanten voor het weekend hun pakket verzonden hebben. Er kunnen helaas nog steeds geen track and trace nummers verzonden worden, als alternatief ontvangen jullie per mail de factuur zodat jullie weten dat jouw product verzonden is.

Nogmaals onze excuses.

Team iBOOD

12 november 2014 om 20:34
BulletGoof Gebruiker

lol en net nu krijg ik dus antwoord:

Beste BulletGoof,Onlangs heeft u een bestelling geplaatst. De afgelopen dagen is de informatievoorziening omtrent uw bestelling beperkt geweest. Door onverwachte problemen in de communicatie met het distributiecentrum waren wij niet in staat om u tijdig te informeren over de status van uw bestelling dan wel uw bestelling te versturen. Onze excuses voor het ontstane ongemak.Uw product is op voorraad en wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verzenden. U kunt uw bestelling deze week, uiterlijk volgende week, verwachten.Helaas zult u geen track & trace informatie ontvangen. Op het moment van verzenden ontvangt u per e-mail de factuur van uw bestelling. U kunt er dan van uitgaan dat de bestelling binnen 2 dagen wordt aangeboden. Wij danken u voor uw geduld en zorgen dat uw bestelling z.s.m. wordt verzonden. Met vriendelijke groet,iBOOD Customer Service

dus met andere woorden… het is wachten geblazen. Ik heb trouwens de Neato XV Signature Pro besteld.

13 november 2014 om 12:00
GeertDeMunck Gebruiker

De Dirt Devil vandaag ontvangen door zeer vriendelijke persoon van PostNL.

Maar nog geen factuur ontvangen ;-)

13 november 2014 om 12:41
Moderator Renate Moderator

De factuur wordt per mail verzonden. Wellicht in je spamfilter?

14 november 2014 om 06:29
GeertDeMunck Gebruiker

Nee hoor, rond de middag de bestelling ontvangen en ’s avonds rond 18u de factuur ontvangen in de mailbox.

Swot bestelling is geleverd en Dirt Devil stofzuiger doet zijn ding heel goed.

Mercikes

14 november 2014 om 16:29
maupie74 Gebruiker

Iemand al de Neato Signature Pro ontvangen?

14 november 2014 om 19:07
Moderator Dees Moderator

Hallo Maupie74 en Bulletgoof,

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de Neato Signature Pro verzonden is door het distributiecentrum.
Als alles meezit hebben jullie in de loop van volgende week jullie stofzuiger binnen.

Groetjes,
Dees

15 november 2014 om 09:52
moons.jan Gebruiker

Is hij naar iedereen verzonden?

15 november 2014 om 09:56
BulletGoof Gebruiker

neen maar als we Dees mogen geloven ontvangen we hem vandaag of morgen :) ik kijk er heel hard naar uit :)

23 november 2014 om 20:12
sunintheclouds Gebruiker

Dag Dees,

Ondertussen zijn we 10 dagen verder en nog steeds geen neato te zien. Misschien kan je nog eens navragen en de nieuwe geplande levertermijn communiceren?

Stoffige groeten

24 november 2014 om 07:36
Moderator Dees Moderator

Hallo Sunintheclouds,

Ik ga nog een keer navraag doen. Er zijn er wel al Neato’s verzonden.
Schijnbaar nog niet allemaal.

Groetjes,
Dees

17 november 2014 om 22:37
Jessica3787 Gebruiker

Ik heb nog steeds mijn Signature Pro niet….alleen een nietszeggend antwoord van de klantenservice waarin ze nogmaals herhalen dat ze geen idee hebben wanneer hij geleverd wordt.

17 november 2014 om 23:01
JSchoors Gebruiker

Ik wil hier toch ook even vermelden dat ik het niet aanvaardbaar vindt dat een product van 300€ geen track& trace code meekrijgt en de klantendienst dan ook nog eens niet met zekerheid kan zeggen wanneer de producten geleverd worden/of al geleverd zijn. Na 14 dagen nog niet de minste indicatie dat mijn product verzonden is of niet, en dat indien het onderweg is, correct op mijn adres is afgeleverd of dat een van mijn buren nu een XV Pro heeft gehad op mijn kosten.

Zo’n dingen doen mij afzien van nog toekomstige aankopen. En als de nieuwe website zoveel problemen geeft, denk dan maar eens goed na over een rollback naar de oude en wat beter te testen met de nieuwe site alvorens een re-launch te doen. En op zo’n momenten extra resources inschakelen voor te communiceren naar de klanten toe kan ook geen kwaad. Dat ik naar dit forum moet komen om mijn beklag te doen is ook al schandalig want op een ticket dat je opent krijg je basicly een reply van “we hebben het te druk, we zullen wel antwoorden maar wanneer weten we niet”. Weten jullie eigenlijk nog wel iets?

18 november 2014 om 10:42
moons.jan Gebruiker

Nog steeds niets ontvangen :-(

18 november 2014 om 12:03
BulletGoof Gebruiker

ik ook niet :) hopelijk is hij vanavond wanneer ik thuis kom geleverd :)

18 november 2014 om 19:42
BulletGoof Gebruiker

nog steeds niet… begin er toch wel genoeg van te krijgen…

18 november 2014 om 22:55
moons.jan Gebruiker

Toch straf dat we iets van 300 euro , zonder verdere info 2 weken na de verwachte leveringsdatum, nog steeds niet ontvangen hebben.

19 november 2014 om 11:39
BulletGoof Gebruiker

ik vind de verzendtijd: +3 werkdagen nu al om te verzenden via GLS/TNT/… toch wel hoog dus ik vermoed dat het toestel van 300 euro verzonden is met de gewone post maar dat vind ik dan de verzendkosten weer niet gerechtvaardigd.

verdere info is: verzonden maar we weten niet wanneer deze geleverd wordt… dat is heel erg voor een bedrijf dat toch wel dure materialen verscheept

19 november 2014 om 22:01
maupie74 Gebruiker

Update 19/11 22:01…. Weer niks :(

19 november 2014 om 23:15
sunintheclouds Gebruiker

Van 6 november tot 19 november wachten zonder enige informatie terwijl men toch al betaald heeft en pogingen ondernomen heeft om via de klantendienst informatie te bekomen, lijkt me allesbehalve billijk. Als men een overload aan mails ontvangt, betekent dit dat er iets fout zit in de organisatie. Waarom wordt er niet duidelijk via de website (bv via dit forum) naar iedereen gecommuniceerd? Dan hoeft niet iedereen individueel contact op te nemen en kan een e-mailoverload vermeden worden. De verwachte verzenddatum is verstreken. Het zou mooi zijn indien deze kan aangepast worden naar een meer realistische datum. Ik hoop dat Ibood zijn verantwoordelijkheid zal opnemen en de wachtende klanten een commerciële tegemoetkoming doet op hun eerstvolgende aankoop.

20 november 2014 om 15:06
BulletGoof Gebruiker

“Ik hoop dat Ibood zijn verantwoordelijkheid zal opnemen en de wachtende klanten een commerciële tegemoetkoming doet op hun eerstvolgende aankoop.”

Dit gaat jammer genoeg niet gebeuren vrees ik…

Wat ik niet goed snap is waarom het product nog niet aangekomen is terwijl het vrijdag 14/11 verzonden zou zijn. Dit is 4 werkdagen dat het product onderweg is naar de eindklant. Zelfs de Belgische post is sneller als dit.

21 november 2014 om 14:06
maupie74 Gebruiker

Ik zit inmiddels op 2 uit 3 bestellingen binnen. Ik wacht nog op de neato……

21 november 2014 om 18:42
BulletGoof Gebruiker

Ik op 0 van de 1… schandalig dat een toestel van 300 euro meer als 5 werkdagen onderweg is vanuit het distributiecentrum? Waar ligt dit centrum dan vraag ik mij af. In China en is het per koerier verzonden die te voet onderweg is?

22 november 2014 om 22:42
Jessica3787 Gebruiker

Volgens mij is dat ding nooit verzonden vorige week, anders hadden wel hem vast nu gehad….

24 november 2014 om 13:23
Moderator Arthur iBOOD Moderator

Dag allemaal, excuses voor de vertraging. Ik heb helaas nog geen nieuwe informatie. Hoor ik iets, dan laat ik het weten.

24 november 2014 om 16:36
BulletGoof Gebruiker

Beste Arthur,

ook al weet ik dat moderators er weinig aan kunnen doen, met excuses zijn we jammer genoeg niets en al helemaal niet om het volgende te lezen:

Hallo Sunintheclouds,

Ik ga nog een keer navraag doen. Er zijn er wel al Neato’s verzonden.

Schijnbaar nog niet allemaal.

Groetjes,

Dees

Dus er zouden er wel verzonden zijn maar niet allemaal?
Wat is daar de reden dan weer voor? Ik vraag mij sterk af waarom ik 9 euro verzendkosten betaald hebben om na 18 dagen na de opgegeven leverdatum nog steeds geen product ontvangen hebben. Wat mij nog meer ergert is dat niemand lijkt te weten waar deze toestellen van 300 euro zich bevinden…

Het steken op de nieuwe website en de communicatielink met het distributiecentrum vind ik nog steeds zeer flauw van ibood maar ik vermoed dat de topmannen van ibood zich daar geen reet voor interesseren zolang mensen maar blijven bestellen en dat ze geld verdienen.

Laat dit een zeer goede les zijn van iemand die veel met IT werkt en in die sector werkzaam is: als je iets nieuws lanceert: TEST HET voor je het publiek maakt. Zorgt er enkel maar voor dat je mails en commentaar zoals deze kan vermijden.

Kan je mij de link naar dat forum gedeelte voor de nieuwe website nog eens bezorgen? Zal daar mijn zeg ook eens in doen.

mijn excuses voor de lange uithaal en tekst maar ik heb er echt wel genoeg van op dit ogenblik.

mvg,

BulletGoof

24 november 2014 om 20:01
Moderator Dees Moderator

Hey BulletGoof,

Ik snap je frustraties heel erg goed, voor ons is het ook erg frustrerend.
We doen echt ons best om van onze kant (Community en Moderators) de stroom van informatie gaande te houden.
Alleen hou ik niet van dooie mussen. Zodra wij iets te melden hebben, doen we dit gelijk…

Groetjes,
Dees.

24 november 2014 om 16:50
moons.jan Gebruiker

Vandaag voor de tweede keer gebeld met ibood. Vorige week heb ik ook al eens gebeld en daarvoor heb ik al eens een mail gestuurd.

3 x heb ik hetzelfde antwoord gekregen, namelijk dat ze het eigenlijk zelf niet weten.

Als jullie het al niet meer weten, wie dan wel? ik hoor van verschillende mensen dat andere producten wel verzonden en geleverd worden. Is er dan een probleem met dit product?

Ik zou graag eens een deftig antwoord willen krijgen van ibood, want dit is echt schandalig, zeker voor een product dat 300 euro kost.

Gaat er een tegemoetkoming komen van ibood?

25 november 2014 om 12:47
Spikydog01 Gebruiker

ik ga er niet meer op wachten, zojuist verzocht mijn bestelling te annuleren!

25 november 2014 om 13:41

@Jan: dat begrijp ik, ik wou dat ik je ook meer kon vertellen, maar helaas heb ik nog geen nieuwe info. En zoals Dees al zei: ik kan geen dingen gaan beloven die we niet na kunnen komen. Excuses dat het zo loopt.

@Spikydog01: jammer, maar begrijpelijk. Excuses dat het zo gelopen is.

25 november 2014 om 22:37
moons.jan Gebruiker

Kun je gewoon al eens zeggen of hij in voorraad is of niet? Want als hij in voorraad is, kun je ze toch gewoon opsturen?

In een mail van iBOOD staat dat hij in voorraad is, dus dan snap ik het probleem niet….

26 november 2014 om 08:41
maupie74 Gebruiker

20 dagen zijn er verstreken.
Een nieuwe dag…. Weer nieuwe kansen.

26 november 2014 om 09:49

Dag allemaal,

Goed nieuws: gisteren hebben we een flink aantal botvacs verstuurd!

26 november 2014 om 19:38
BulletGoof Gebruiker

Arthur leuk maar daar zat hier niemand op te wachten ;-)

zeker niet nu iedereen de foute gekregen heeft ;-)

26 november 2014 om 10:10
sithje Gebruiker

Ik heb vandaag men neato xv signature gehad.ik had een xv signature pro besteld en nu ijk ik op de doos en staat er gewoon xv signature en niet pro!!! Hoe komt dit?

Mvg

26 november 2014 om 10:47
JSchoors Gebruiker

Toch wel schandalig dat mijn reactie van gisteren verwijderd is. Waarin mijn vermoeden dus bevestigd word. Ik heb vanmorgen ook mijn stofzuiger ontvangen, Een XV Signature en GEEN XV Signature pro. De opvangbak is dus de helft kleiner en met mijn hond hier in huis gaat ie dus niet het huis rondgeraken zonder een volle bak.

26 november 2014 om 10:48
JSchoors Gebruiker

Een klacht van de ombudsdienst voor handelspraktijken volgt, alsook een ingebrekestelling en een klacht bij de CCE.

26 november 2014 om 11:37

Dag sithje en JSchoors, excuses dat jullie het verkeerde model hebben binnengekregen. Kunnen jullie hiervan een melding maken via Mijn iBOOD? Dan kan onze Customer Service jullie helpen.

26 november 2014 om 11:59
JSchoors Gebruiker

Ik heb reeds telefonisch contact gehad met de klantendienst. Men kon mij niet verder helpen maar men heeft mij gemeld voor morgen namiddag 17u een email te sturen met meer info.

Ik hecht hier echter niet te veel waarde aan aangezien tijdens mijn vorige telefonisch gesprek(betreffende de levertermijn) ook een email met meer info beloofd was, die ik nooit gekregen heb.

Aangezien we nu evenveel betaald hebben voor de XV Signature dan in de winkel heb ik dan ook gevraagd ofwel de Pro versie te leveren ofwel het verschil in aankoopbedrag tussen de Pro en gewone versie te compenseren, dewelke 150€ bedraagt.

Na een maand wachten op levering moet ik dus hoogstwaarschijnlijk nog minstens evenlang hem hier in de doos laten staan alvorens er een oplossing is. Grote teleurstelling dus…

Ik besef ook wel dat de schuld niet bij een persoon valt maar dit is een situatie wat niet goed te praten is.

Dit is er volgens mij gebeurd. De gewone versie is geleverd geweest in distributiecentrum waardoor deze niet verzonden zijn. Leverancies heeft dan ter compensatie de extra pet borstsel en 2 filters toegestuurd. Dit is echter NIET hetzelfde dan de pro versie, en iets dan iBood zelf misschien niet wist, maar dit kan wel voor de klanten niet door de beugel.

26 november 2014 om 12:54
Jessica3787 Gebruiker

Wat een vreselijke afgang is dit, nu ook nog het verkeerde model leveren. Ik mag toch hopen dat Ibood.nl zijn klanten nu wel echt gaat compeseren,  want dit is niet acceptabel. Ondertussen heb ik zo’n spijt dat ik niet voor de Botvac  85 ben gegaan, dan had ik hem vast allang gehad. Nu krijg ik iets geleverd dat ik niet kan gebruiken, onwijs in de weg staat terwijl Ibood.nl mijn  geld heeft. Ik wil niet hoeven wachten op een nieuwe levering, maar gewoon direct een terugstorting van mijn aankoopbedrag of een upgraden naar de Botvac 85 twee compensatie. Deze stofzuiger kan ik ondertussen al niet meer zien van alle frustratie.

Bellen naar de klantenservice was ook weer totaal zinloos, daar weet niemand iets zinnigs te melden als je met een klacht belt.

26 november 2014 om 15:15
Spikydog01 Gebruiker

Gisteren verzocht mijn bestelling te annuleren, vandaag toch de xv met extra borstel/filters ontvangen maar GEEN XV PRO!!!!!!

Helaas Ibood, dit zijn beslist niet dezelfde machines, de pro heeft 2 motoren en een grotere opvangbak, ik betaal nu net zoveel als in andere webshops voor de xv met alleen maar extra borstel/ filter.

Ik vind dit NIET door de beugel kunnen, zo ga je niet met klanten om! op zijn minst hadden jullie contact kunnen opnemen.

ik verwacht in deze dan ook compensatie en dan bedoel ik niet een extra borstel oid, maar 150 euro retour!, dat is het verschil tussen de gewone en pro uitvoering.

komen we hier niet uit dan verwacht ik grote retour aantallen voor u van alle klanten die deze machine hebben aangeschaft.

26 november 2014 om 15:55

Dag Jessica en Spikydog, ook voor jullie: excuses dat jullie het verkeerde model hebben binnengekregen. Kunnen jullie hiervan een melding maken via Mijn iBOOD? Dan kan onze Customer Service jullie helpen.

26 november 2014 om 16:07
moons.jan Gebruiker

Nog steeds niets ontvangen….

Zijn er mensen die wel de pro versie hebben gekregen?

26 november 2014 om 16:07
maupie74 Gebruiker

Ok… Opletten dus bij het ontvangen van het apparaat.
Ik heb ook een smsje gehad van PostNL.

Als het inderdaad niet de XVPro is gaat ie terug.

Arthur. Hoe groot acht jij de kans dat IEDEREEN het verkeerde model heeft gekregen?

26 november 2014 om 16:08
Jessica3787 Gebruiker

Ik kan niets in mijn account behalve de bestelling annuleren…

26 november 2014 om 16:11
Spikydog01 Gebruiker

Hallo Arthur, dat kan ik niet omdat er al een een service verzoek voor dit art. loopt, ik kan dus niet melden dat ik een verkeerd art heb ontvangen.

26 november 2014 om 16:28
maupie74 Gebruiker

We kunnen geen verkeerde levering aangeven omdat volgens het systeem het apparaat nog steeds niet is verzonden

26 november 2014 om 19:05
BulletGoof Gebruiker

Ik heb ook niet de pro ontvangen…

26 november 2014 om 19:22
Jorinda04 Gebruiker

Ook wij hebben niet de pro ontvangen vandaag… Meteen de klantenservice maar gebeld en er werd gezegd dat ze morgen meer info naar mij zullen mailen. We zullen weer moeten afwachten..

26 november 2014 om 23:06
sunintheclouds Gebruiker

Hier eindelijk de neato ontvangen, maar ook geen pro. Het lijkt me alsof er geen pro’s verzonden zijn. Kan de mail van de klantendienst naar alle ontvangers van de neato gestuurd worden? Wij hebben hem wel al uitgepakt, als hier iemand iets over durft te zeggen, komt testaankoop erbij.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.